Rosiak i Syn

(2.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Zostawiłem mój zakupiony...
Zostawiłem mój zakupiony w tym salonie samochód w serwisie w celu montażu nowych kół wraz z oponami zimowymi. Rezerwację terminu oraz zamówienie kół dokonałem telefonicznie, nie było konieczności wpłacania zaliczki, ani zadatku na poczet zamówionych części. Samochód mogłem podstawić rano, a odebrać wieczorem. Wszystkie zgłoszone przeze mnie uwagi zostały rozpatrzone. Wieczorem odebrałem samochód z wymienionymi kołami. Samochód został dodatkowo umyty na zewnątrz i w środku. Ważnym elementem obsługi, był wysłany do mnie dzień wcześniej SMS przypominający o omówionym terminie w serwisie. Dodatkowo w pierwszy dzień roboczy po wykonaniu usługi pracownik salonu skontaktował się ze mną w celu poznania mojej opinii i sprawdzenia zadowolenia z wykonanej usługi. Monitorowanie zadowolenia klienta świadczy w moim odczuciu nie tylko o trosce o dobro klienta, lecz również o dążeniu firmy do osiągnięcia jak najlepszych ocen dotyczących jakości obsługi i świadczonych usług.

Łukasz_546

23.11.2011

Placówka

Komorniki, Poznańska 168/170

Nie zgadzam się (2)
Beznadziejna obsługa serwisowa...
Beznadziejna obsługa serwisowa mechanika samochodowego. Zgłosiłem awarię pojazdu mechanikowi, ten w uszanowaniu klienta zapewniał mi że auto sprawdzi i podejmię odpowiednie kroki. Przyjechałem na umówioną godzinę, auto zostało zdiagnozowane i stwierdzone uszkodzenie jednego elementu. Tu skończyła się życzliwość mechanika. Póxniej już było tylko gorzej. W konsekwencji auto nie zostało naprawione, a ja mam bardzo, przez to negatywne nastawienie do tego salonu.

Piotr_741

09.06.2011

Placówka

Komorniki, Poznańska 168

Nie zgadzam się (2)
Nie potrafiłabym powiedzieć...
Nie potrafiłabym powiedzieć dobrego słowa na temat Salonu samochodowego Rosiak i Syn Sp. z.o.o. w Komornikach. Zakupiłam w tym salonie samochód i serwisowałam go początkowo w tym salonie. Zmieniłam salon-serwis, gdy mechanicy nie mogli znaleźć i usunąć pewnej usterki w aucie. Wcześniej jednak doszło do kolizji, samochód naprawiony został w salonie "Rosiak i Syn Sp. z.o.o" z OC sprawcy. Po pewnym czasie salon zażądał ode mnie zwrotu kosztów naprawy samochodu. Natomiast po roku z auta zaczął odchodzić lakier i wszystko musiało być malowane na nowo ale to już na koszt Salonu.

zarejestrowany-uzytkownik

01.02.2010

Placówka

Komorniki, Poznańska 168/170

Nie zgadzam się (34)

Rosiak i Syn

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Rosiak i Syn?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zostawiłem mój zakupiony...
Zostawiłem mój zakupiony w tym salonie samochód w serwisie w celu montażu nowych kół wraz z oponami zimowymi. Rezerwację terminu oraz zamówienie kół dokonałem telefonicznie, nie było konieczności wpłacania zaliczki, ani zadatku na poczet zamówionych części. Samochód mogłem podstawić rano, a odebrać wieczorem. Wszystkie zgłoszone przeze mnie uwagi zostały rozpatrzone. Wieczorem odebrałem samochód z wymienionymi kołami. Samochód został dodatkowo umyty na zewnątrz i w środku. Ważnym elementem obsługi, był wysłany do mnie dzień wcześniej SMS przypominający o omówionym terminie w serwisie. Dodatkowo w pierwszy dzień roboczy po wykonaniu usługi pracownik salonu skontaktował się ze mną w celu poznania mojej opinii i sprawdzenia zadowolenia z wykonanej usługi. Monitorowanie zadowolenia klienta świadczy w moim odczuciu nie tylko o trosce o dobro klienta, lecz również o dążeniu firmy do osiągnięcia jak najlepszych ocen dotyczących jakości obsługi i świadczonych usług.