Jakość Obsługi

Bosch Siemens

( 3.59 )

BSH jest największym producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Europie. Obok takich marek jak Bosch i Siemens, a także Gaggenau i Neff, portfolio marek o zasięgu światowym obejmuje lokalne marki Thermador, Balay, Profilo, Constructa, Pitsos i Coldex. Dla firmy BSH pracownicy stanowią podstawę sukcesu co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. W Polsce BSH działa poprzez spółkę BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

Opinie (1695)

Dowcip roku

Ze względu na to, że nie bawi mnie wiszenie na infolinii i wciskanie numerków, zgłosiałm usterkę online. Dostałam informację, że serwisant będzie w dniu 14. czerwca 2021 r. w godzinach 13-17. Niestety nikt się nie pojawił, nikt się nie skontaktował. I tak straciłam dzień z życia czekając na serwis. NIE POLECAM. Jeśli ktoś robi sobie żarty z klientów, to właśnie ten pseudo serwis.

Dobry kontakt

Dobrzy fachowcy, doradzają konkretnie. Czasem trzeba chwilkę poczekać ale jak chce się konkretów, to warto.

Miła i fachowa obsługa

Właśnie skorzystałem z umówienia wizyty serwisanta poprzez infolinię 42 271 5555. Bardzo miła i rzeczowa rozmowa z Panem z serwisu na temat usterki zmywarki Siemens, kilka fachowych pytań i mam termin ustalony za kilka dni. Na tym etapie jestem zadowolony, zobaczymy jak przebiegnie sama wizyta i naprawa.

Firma Bosch - rewelacyjna obsługa !!!

Witam Reklamowaliśmy odkurzacz Bosch BH214LBX Spedycja zlecona na koszt serwisu . Po tygodniu wrócił do mnie nowy produkt , bez wcześniejszej informacji . Mega zaskoczenie- myślałem że poczekamy kilka tygodni. Zatem szynko sprawnie i bezboleśnie . Firma godna Polecenia i kolejne sprzęty wyposażenia domu będą tylko firmy Bosch . Polecam osobiście Mariusz

Drogo i beznadziejnie!

Serwis nie powinien sie nazywac serwisem fabrycznym. Za,dnych narzedzi diagnostycznych. Serwisant wymienil czesc, ktora byla dobra. Naprawa nic nie dala. Nastepnie zamowil kolejna - z andzieja, ze moze tym razem bedie lepiej. TRAGEDIA! Zadnych kompetencji. I jeszcze oklamywanie klienta, jesli chodzi o szczegoly wymienianej czesci. ODRADZAM. Lepiej zamowic normalny serwis pogwarancyjny. Przynajmniej wiedza, ze musza naprawic, bo inaczej nikt do nich nie wroci...

Serwis Krosno kiepsko

Bardzo słaba obsługa serwisu na terenie Krosna wielce oburzony Pan serwisant z firmy Bosch problemy ze znalezieniem wady w nowo kupionym urządzeniu. Jak to się mówi najlepiej modol wymienić i będzie działać haha śmiech na sali. Na obecną chwilę będąc posiadaczem urządzeń firmy Bosch nie polecałbym zakupu tych urządzeń bo jak się coś zepsuje to się czeka nawt do miesiąca czasu na naprawę urządzenia

Odwiedzałeś ostatnio Bosch Siemens?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • serwis gwarancyjny
  • serwis sprzętu gospodarstwa domowego

Podobne firmy w okolicy

BEKO

(2.55 )

Amica

(3.88 )

Daewoo

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem