Jakość Obsługi

Bosch Siemens

( 3.35 )

BSH jest największym producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Europie. Obok takich marek jak Bosch i Siemens, a także Gaggenau i Neff, portfolio marek o zasięgu światowym obejmuje lokalne marki Thermador, Balay, Profilo, Constructa, Pitsos i Coldex. Dla firmy BSH pracownicy stanowią podstawę sukcesu co potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia. W Polsce BSH działa poprzez spółkę BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.

Opinie (1692)

Dobry kontakt

Dobrzy fachowcy, doradzają konkretnie. Czasem trzeba chwilkę poczekać ale jak chce się konkretów, to warto.

Miła i fachowa obsługa

Właśnie skorzystałem z umówienia wizyty serwisanta poprzez infolinię 42 271 5555. Bardzo miła i rzeczowa rozmowa z Panem z serwisu na temat usterki zmywarki Siemens, kilka fachowych pytań i mam termin ustalony za kilka dni. Na tym etapie jestem zadowolony, zobaczymy jak przebiegnie sama wizyta i naprawa.

Firma Bosch - rewelacyjna obsługa !!!

Witam Reklamowaliśmy odkurzacz Bosch BH214LBX Spedycja zlecona na koszt serwisu . Po tygodniu wrócił do mnie nowy produkt , bez wcześniejszej informacji . Mega zaskoczenie- myślałem że poczekamy kilka tygodni. Zatem szynko sprawnie i bezboleśnie . Firma godna Polecenia i kolejne sprzęty wyposażenia domu będą tylko firmy Bosch . Polecam osobiście Mariusz

Drogo i beznadziejnie!

Serwis nie powinien sie nazywac serwisem fabrycznym. Za,dnych narzedzi diagnostycznych. Serwisant wymienil czesc, ktora byla dobra. Naprawa nic nie dala. Nastepnie zamowil kolejna - z andzieja, ze moze tym razem bedie lepiej. TRAGEDIA! Zadnych kompetencji. I jeszcze oklamywanie klienta, jesli chodzi o szczegoly wymienianej czesci. ODRADZAM. Lepiej zamowic normalny serwis pogwarancyjny. Przynajmniej wiedza, ze musza naprawic, bo inaczej nikt do nich nie wroci...

Serwis Krosno kiepsko

Bardzo słaba obsługa serwisu na terenie Krosna wielce oburzony Pan serwisant z firmy Bosch problemy ze znalezieniem wady w nowo kupionym urządzeniu. Jak to się mówi najlepiej modol wymienić i będzie działać haha śmiech na sali. Na obecną chwilę będąc posiadaczem urządzeń firmy Bosch nie polecałbym zakupu tych urządzeń bo jak się coś zepsuje to się czeka nawt do miesiąca czasu na naprawę urządzenia

Beznadziejny serwis naprawczy

No cóż dołączam do negatywnych opinii o serwisie Boscha.Pomimo szybkiej pseudonaprawy sprzet przysłali nadal z ta samą usterką.Zero kontaktu dzisiaj tj 27.11..2020r z kierownikiem warsztatu.Nadmienię,że sprzęt tj szlifierka stilo-Dremel od razu po rozpakowaniu okazała sie wadliwa.Po raz drugi odsyłam do tego pseudoserwisu.Zaczyna sie robić dlugo i jakże typowo w Polsce.Myśle że np w Niemczech byłoby nieco inaczej. Jacek B.

KATASTROFA

Brak możliwoś ci kontaktu ,brak odpowiedzi on-line.

nigdzie nie spotkałem tak dennego serwisu

zamówiłem serwis do płyty ceramicznej, która była uszkodzona. Przyjechał serwisant, wyjął płytę, odkręcił osłonę przyłączenia kabla zasilającego stwierdził, że wszystko jest prawidłowo podłączona . Następnie stwierdził także, że występują błędy E 26 i E42 i powiedział, że trzeba wymienić moduł, nic więcej nie sprawdził . Przekazał że moduł kosztuje powyżej 1500 zł + montaż i skasował 176 zł za wizytę. Osobiście rozkręciłem płytę i okazało się, że jest to tylko uszkodzony jeden kondensator za jedyne 79 groszy. Po wymianie uszkodzonego kondensatora wszystko działa prawidłowo. dziwię się tylko, że zgłaszając się do autoryzowanego serwisu zostałem potraktowany jak dojna krowa i nie zostałem załatwiony pozytywnie. Płytę tą kupiłem tylko ze względu na Niemiecką dokładność i solidność wykonania i serwisu ( koszt zakupu tej płyty przekraczał wartością od innych podobnych ponad 60%). Po obecnych doświadczeniach z serwisem muszę się dokładnie zastanowić i zmienić priorytety. niezadowolony użytkownik

Odwiedzałeś ostatnio Bosch Siemens?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • serwis gwarancyjny
  • serwis sprzętu gospodarstwa domowego

Podobne firmy w okolicy

BEKO

(2.49 )

AEG

(4.00 )

Amica

(2.47 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem