4pet

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sklepu zoologicznego 4pet mieszczącego się w centrum handlowym Krokus w Krakowie. Zostałem dziś dobrze obsłużony - sam niezbyt znam się na artykułach dla zwierząt, ale sprzedawca doradził mi. Jak się okazało - bardzo dobrze, mój pupil jest bardzo zadowolony z zakupu :) Myślę, że można polecić ten sklep.

zarejestrowany-uzytkownik

14.09.2012

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu wszedłem...
Do sklepu wszedłem po karmę dla kota. Sklep ma bogaty asortyment jeśli chodzi o tego typu towar - jest kilka wielkości (pojemności), co pozwala na zaopatrzenie się w dogodne dla siebie produkty. Powierzchnia na zewnątrz i wewnątrz sklepu była czysta, w sklepie panował przyjemny zapach mimo obecności wielu zwierząt. Obsługująca pani była bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Nawiązała nawet krótką rozmowę o zwierzaku, dla którego kupowałem karmę. Całość obsługi przebiegła szybko i sprawnie. Zakupy w tym sklepie są przyjemnością również ze względu na niskie ceny - czasami nawet do 30% niższej niż w innych sklepach

SECRETSERVICE

30.07.2012

Placówka

Rybnik, Chrobrego 1

Nie zgadzam się (0)
Zajrzałam ponieważ od...
Zajrzałam ponieważ od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem jakiegoś niedużego pupilka. Sklep jest czysty i schludny, co mnie zaskoczyło, nie wyczułam zapachu charakterystycznego w innych sklepach zoologicznych. Zwróciłam uwagę na zwierzątka przebywające w akwariach, wyglądały na zadbane i odżywione. Obsługująca mnie pani cechowała się dużą wiedzą i zaangażowaniem w pracę ze zwierzątkami, dokładnie przedstawiła mi wymagania poszczególnych zwierząt a także zasady ich oswajania oraz żywienia. Podczas naszej rozmowy w sklepie pojawiło się kilkoro dzieci, sprzedawczyni przeprosiła mnie i uprzejmie zwróciła im uwagę by nie stukały w akwaria. Mimo iż jeszcze nie zdecydowałam się na żaden zakup, jestem bardzo zadowolona z wizyty w sklepie, ponieważ otrzymałam tam wszystkie niezbędne informacje.

rossa

13.11.2011

Placówka

Rybnik, Chrobrego

Nie zgadzam się (3)
Sklep który dzisiaj...
Sklep który dzisiaj wziąłem pod lupę to metrażowo niewielka placówka. Niewielka a jednak wchodząc do niej niewiele można dostrzec gdyż dwa kroki od wejścia stoi szeroka na około trzy metry ścianka z towarami dla naszych czworonożnych przyjaciół a mianowicie psów i kotów. Jednak jeszcze przed tą zasłaniającą wszystko inne ścianką obejrzałem się w lewo i prawo. Na lewo piękne około trzystu litrowe akwarium ładnie udekorowane z bujną roślinnością, zachęcające klienta do założenia swojego skrawka podwodnego świata. Z drugiej strony niestety mniej zachęcający do wejścia widok a mianowicie pani kasjerka siedząca w miejscu w którym powinien stać klient chcący zapłacić za towar zajęta jedzeniem wafelka. Po takim występie pani kasjerki miałem ochotę wyjść ze sklepu, gdyż nawet chcąc coś kupić nie mam jak podejść pod kasę, przełamałem się jednak i udałem się sprawdzić, co znajduję się za tajemniczą ścianą z psimi i kocimi karmami. Za wspomnianą ścianą zobaczyłem cały świat akwarystyki i widząc to uznałem że ryby znajdujące się w opisanym przeze mnie wyżej akwarium miały sporo ale to naprawdę sporo szczęścia. Akwaria z rybami były brudne, z mnóstwem zacieków oraz co zdziwiło mnie najbardziej bez jakiegokolwiek podłoża. Towar na półkach niestety nie stał równo w rzędzie jako moim zdaniem powinno to wyglądać w każdym sklepie lecz był poukładany na zasadzie „jeden bliżej, drugi dalej od krawędzi półki” lub jeden leżący na drugim. Po tak przerażającym widoku akwariów i podszedłem do zwierząt w wolierze. Tutaj jednak bez zarzutów zwierzęta w optymalnej wielkości klatkach z dostatkiem jedzenia oraz wody a co najważniejsze w czystych domkach. Po chwili podszedł do mnie pan sprzedawca i zapytał czy może mi w czymś doradzić, akurat tak się składa że jestem zapalonym akwarystą więc porozmawialiśmy sobie o doborze odpowiedniego oświetlenia w akwarium, a pan jak na moje oko wiedział o czym mówi i podzielił się ze mną swoją niewątpliwie sporą wiedzą. Na koniec mojej wizyty porozglądałem się troszeczkę za różnymi preparatami do wody jednak ich ceny przerosły moje oczekiwania i nie kupując nic opuściłem sklep. Podsumowywując: • Jeżeli chodzi o jego wygląd sklepu należałoby go gruntownie przemeblować oraz wyczyścić między innymi akwaria. • Jeżeli chodzi o zachowanie personelu to niestety panu z obsługi nie udało się zatrzeć do końca złego wrażenia jakie już na samym wejściu zrobiła pani kasjerka choć do pana nie mam żadnych zastrzeżeń, gdyż wykazał się wiedzą na tematy zoologiczne i wyszedłem ze sklepu zadowolony tylko i wyłącznie dzięki niemu. Jednak wątpię żebym kiedyś tam coś kupił gdyż uważam że za przedstawienie tak miernej oferty klientom firma życzy sobie za dużo pieniędzy za oferowane produkty.

Arkadiusz_298

07.04.2011

Placówka

Kraków, al. T. Bora - Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (6)

4pet

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż 4pet?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sklepu zoologicznego 4pet mieszczącego się w centrum handlowym Krokus w Krakowie. Zostałem dziś dobrze obsłużony - sam niezbyt znam się na artykułach dla zwierząt, ale sprzedawca doradził mi. Jak się okazało - bardzo dobrze, mój pupil jest bardzo zadowolony z zakupu :) Myślę, że można polecić ten sklep.