FourCreate

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Dzisiaj coś na...
Dzisiaj coś na temat firmy, która prowadzi stronę internetową stylea.pl. Na stronie tej 26 lutego zamówiłam bieliznę. Na maila dostałam informację, że w ciągu 5 dni roboczych otrzymam zamówioną przesyłkę, za która zapłaciłam przelewem, żeby było szybciej. Po prawie 2 tygodniach otrzymałam na maila informację, że towar, który zamówiłam jest niedostępny i żebym wybrała coś innego, pomimo że rozmiar, który wybrałam był w momencie wyboru oznaczony jako dostępny. Zmieniłam więc cierpliwie zamówienie. Na stronie stylea.pl znalazłam inną rzecz, która mnie interesowała, towar oznaczony był jako dostępny, więc go zamówiłam. Następnego dnia dostałam odpowiedź, że towar zamówiony przeze mnie jest niedostępny. Odpowiedź bynajmniej nie była w grzecznej formie, pomimo iż firma zawaliła sprawę na całej linii. Profesjonalna firma nie powinna takich rzeczy robić. Towar oznaczony jako dostępny powinien być dostępny w rzeczywistości. W mailu zwrotnym poprosiłam o zwrot pieniędzy. Nie będę już korzystać z usług tej firmy.

Paulina_534

10.03.2011

Placówka

Warszawa, Sokratesa 15

Nie zgadzam się (8)

FourCreate

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż FourCreate?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dzisiaj coś na...
Dzisiaj coś na temat firmy, która prowadzi stronę internetową stylea.pl. Na stronie tej 26 lutego zamówiłam bieliznę. Na maila dostałam informację, że w ciągu 5 dni roboczych otrzymam zamówioną przesyłkę, za która zapłaciłam przelewem, żeby było szybciej. Po prawie 2 tygodniach otrzymałam na maila informację, że towar, który zamówiłam jest niedostępny i żebym wybrała coś innego, pomimo że rozmiar, który wybrałam był w momencie wyboru oznaczony jako dostępny. Zmieniłam więc cierpliwie zamówienie. Na stronie stylea.pl znalazłam inną rzecz, która mnie interesowała, towar oznaczony był jako dostępny, więc go zamówiłam. Następnego dnia dostałam odpowiedź, że towar zamówiony przeze mnie jest niedostępny. Odpowiedź bynajmniej nie była w grzecznej formie, pomimo iż firma zawaliła sprawę na całej linii. Profesjonalna firma nie powinna takich rzeczy robić. Towar oznaczony jako dostępny powinien być dostępny w rzeczywistości. W mailu zwrotnym poprosiłam o zwrot pieniędzy. Nie będę już korzystać z usług tej firmy.