Piekarnia Pawlak

( 2.87 )

Opinie (57)

Bardzo dziękujemy za ...

Bardzo dziękujemy za wspaniałą obsługę w sklepie w Prokocimiu! Bardzo miła obsługa i wspaniałe pieczywo. Bułki żytnie-najlepsze w Krakowie! Dziękujemy! L.K.Włodarczykowie.

Obsługa

Dzień Dobry, Pisze w sprawie obsługi u Państwa w piekarni Kraków ul. Na Błonie 3 A . Na drzwiach wisi informacja że klientów bez maseczki się nie obsługuje.........natomiast sami pracownicy a ich było wtedy na zmianie aż 3 osoby nikt z personelu maseczki nie miał !!!!! tym bardziej podając pieczywo . Więc to działa tylko w jedną stronę?

Wielka porażka

W dniu 3.07. 2021 ok godz 7:30 przyszła dziewczynka kupić pieczywo w tej piekarni ekspedientka zaczęła ją obrażać że jest brudna nie umyta że czysciejsi są Rumuni w Chrzanowie niż ona itp po czym zapytała się czy ty wogole masz ojca i matkę? Dziewczynka przerażona opuściła owa piekarnię nie polecam tej piekarni a właściciela proszę o usunięcie Pani miastowej z tej piekarni albo stracicie klientów !!!

Fatalnie

Pieczywo smaczne ale obsługa fatalna. Starsza Pani ekspedientka nie miła, nie zmienia rękawiczki wogole brak higieny i kultury osobistej. W środku bardzo brudno. Ciekawe jak wypadają kontrolę sanepidu....

Lekceważenie obostrzeń Covid-19

Jako stały klient jestem zbulwersowany notorycznym lekceważeniem przez młodszą część personelu piekarni podstawowych zasad bezpieczeństwa. Brak masek lub ich zsuwanie na brodę oraz używanie zabronionych prawem półprzyłbic oraz brak reakcji na uwagi klientów stanowią świadome narażanie zdrowia i życia . Oczekuję od właścicieli zdecydowanej reakcji. Jacek

FATALNIE!!!!

Dzisiaj pierwszy raz kupiłam bułki słodkie z serem beznadziejne, nie miały żadnego smaku podobnego do bułek nadzienie sera fatalne.W życiu nie jedlismy z mężem takich fatalnych bułek brrrrrrrrr nigdy już tam nic nie kupie!!!!! Obsługa do wymiany.Sosnowiec ul Zwycięstwa

Fatalne pączki

Zakupiłam w tłusty czwartek 2 pączki, licząc, ze będą dobrej jakości, bo pieczywo mają niezłe, a przynajmniej świeżo wypieczone jak przystało na tłusty czwartek. Pączki były nieświeże, twarde i oba bez nadzienia. Wstyd!

Chleb w porządku, ALE

Obsługa jest na żenującym poziomie. W szczególności starsza Pani, która nie ma za grosz kultury. Oczywiście koleżanki na zmianie ją gonią i nieźle im idzie. Jak tak dalej pójdzie, to będę musiała zrezygnować.

Odwiedzałeś ostatnio Piekarnia Pawlak?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Edma

(5.00 )

Piekarnia Tyrolska

(3.64 )

Pellowski

(3.73 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem