Jaszpol

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 12)

Firma, w której...
Firma, w której pracuję zakupiła kilka DUSTERÓW 1 szt miała problem z sondą lambda tłumik "prychał", kończyła się gwarancja auta i serwis stwierdził, że wszystko jest ok. Na kolejnej wizycie już pogwarancyjnej stwierdzili właśnie, że sonda jest do wymiany 1000 zł. Po godzinie Pan zadzwonił, że nie mogą odkręcić sondy, jak spróbują siłowo to może się jeszcze coś uszkodzić i może dojść koszt 2000 zł, sonda wymieniona w zwykłym serwisie, koszt 500 zł i po problemie. Drugi DUSTER na wolnych obrotach piszczy (dźwięk tarcia o siebie zardzewiałego metalu, chwilami głośniejszy od silnika) stwierdzili, że to alternator, który wymienili na nowy. Nic to nie dało piszczy dalej, przy tym Dusterze też gwarancja dobiega końca. Teraz serwis stwierdził, że ten pisk jest normalny i, że to dźwięk przepływających spalin przez katalizator, oni nic z tym nie zrobią, dziwne bo przy pozostałych nie ma takiego dźwięku, wszystkie auta kupione w tym samym czasie i z takimi samymi silnikami 1,6. Auto odebrane sprawa zgłoszona do Renault Polska zobaczymy co będzie dalej. Renault Polska umyło ręce i nie będą podważać decyzji serwisu. Wnioski nasuwają się same. Aktualizacja: pojechałem do innego autoryzowanego serwisu TANDEM Częstochowa i tam bez problemu stwierdzili, że do wymiany jest katalizator, który oczywiście w ramach gwarancji wymienią, zamówili nowy katalizator, jestem umówiony na wymianę. Obsługa w salonie TANDEM to druga sprawa, zupełnie inni ludzie nie udają zajętych, są mili pomocni itd., byłem umówiony na konkretną godzinę i od razu zostałem przyjęty, w Jaszpolu, żeby zostawić lub odebrać auto minimum 15 do 30 minut czekania, aż ktokolwiek się tobą zainteresuje. Poziom obsługi w Częstochowie kilka leveli wyżej. Szkoda tylko, że trzeba jeździć z Łodzi do serwisu w Częstochowie, żeby być zadowolonym (kilometry dodatkowe) ale naprawdę warto zupełnie inny świat.

Artur

25.02.2022

Placówka

Łódź, ul. Brukowa 2

Nie zgadzam się (0)
Polecam. Szybko i...
Polecam. Szybko i sprawnie

Niezweryfikowany Klient_t8ti

20.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Polecam wszystkim salon!...
Polecam wszystkim salon! Czekają na Was miła obsługa i profesjonalizm. Ja jestem pod wrażeniem podejście do klienta, jakości obsługi i ludzi , którzy pracują w salonie przy ulicy Brukowej 2. Jestem bardzo zadowolony. Szczególne podziękowania dla Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), a także Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) Dziękuję!

Klient_xzG5

08.08.2021

Placówka

Łódź, ul. Brukowa 2

Nie zgadzam się (0)
Doradca handlowy (dane...
Doradca handlowy (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) to Bardzo profesjonalny gość. Wspaniała demonstracja pojazdu, przejażdżka, kalkulacja i zamknięcie sprzedaży. Serdecznie Polecamy Firma Travicom

Niezweryfikowany Klient_Kdyl

16.06.2021

Placówka

Łódź, ul. Brukowa 2

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem cześć do...
Zamówiłem cześć do samochodu. Chciałem zapłacić przelewem i po zaksięgowaniu pieniędzy , odebrać zamówioną część. Okazało się to niemożliwe. Tylko gotówką lub karta. Czyżby w Jaszpolu nie słyszeli o takiej formie płatności jak PRZEDPŁATA???? ŚREDNIOWIECZE. !!!!! NIE POLECAM . UNIKAJCIE ODDZ na Przybyszewskiego. ŻENADA. I WSTYD.

Niezweryfikowany Klient_e723

07.04.2021

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 176/178

Nie zgadzam się (0)
bardzo mile byłem...
bardzo mile byłem zaskoczony przy zakupie profesjonalne podejście przez handlowca Pana Damiana. Polecam ten salon. Handlowiec bardzo cierpliwy umie doradzic. POLECAM.

Niezweryfikowany Klient_WGPN

24.03.2020

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 176/178

Nie zgadzam się (0)
Polecam ten serwis...
Polecam ten serwis bardzo miła i fachowa obsługa A co więcej kierownik serwisu p.Mariusz fajny facet i bardzo mily serwis na Brukowej i w Zgierzu niech się chowa

Niezweryfikowany Klient_KDCC

18.11.2019

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 176/178

Nie zgadzam się (0)
W dniu 16.11.2019...
W dniu 16.11.2019 pojechaliśmy z żoną do salonu zorientować się w rodzaju i cenie opon zimowych , zaznaczam że nie należymy do ludzi rozrzutnych ! Ale profesjonalna uprzejma i miła obsługa serwisu przekonała nas w sposób sugestywny i miły że wyjechaliśmy salonu na oponach zimowych zamontowanymi na stalowych felgach i nowymi kołpakami. Gratulujmy szefostwu takiej załogi! z wyrazami szacunku Krystyna i Ryszard Dobińscy

Klient_RQjV

17.11.2019

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 176/178

Nie zgadzam się (0)
Zostałem bardzo mile...
Zostałem bardzo mile zaskoczony poziomem obsługi i podejściem do klienta. Sprawę dotyczącą odkodowania radia, pomimo, że samochód był zakupiony u konkurencji, rozwiązano szybko i bezproblemowo. Oby tak dalej.

Marek_60001

16.11.2018

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 176/178

Nie zgadzam się (1)
Ogólna ocena -...
Ogólna ocena - poprawnaSzybka reakcja handlowca na moją osobę jak pojawiłem się w salonie. Przywitanie z uśmiechem.Niepełna analiza potrzeb. Handlowiec zaczął ogólnikowo wypytywać jaki samochód bym chciał a później zaczął zgadywać wyposażenie jakie wypadałoby żebym miał w samochodzie. Zaproponował jazdę próbną przedstawił ofertę.Obsługę oceniam na dobrą. Można popracować nad kilkoma szczegółami takim jak: -precyzyjniejsze słuchanie klienta i później proponowanie produktu w nawiązaniu do jego potrzeb.- za bardzo wyluzowana rozmowa tak jak byśmy byli kolegami

zarejestrowany-uzytkownik

25.05.2015

Placówka

Łódź, Przybyszewskiego 176/178

Nie zgadzam się (1)
Profesjonalne podejscie do...
Profesjonalne podejscie do potrzeb klienta.Natychmiast po wejsciu do salonu sprzedawca /czytelny identyfikator/ Michał K.przedstawił mi oferte,cenniki,katalogi nawet możliwości kredytowania zakupu samochodu.Jazda probna Renault Laguna 0k 30 min.Wiedza sprzedawcy,jego zaangazowanie ,chęc sprzedazy spowodowaly,ze kupię auto tylko tam i polece ten salon znajomym

zarejestrowany-uzytkownik

21.02.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

Jaszpol

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jaszpol?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Firma, w której...
Firma, w której pracuję zakupiła kilka DUSTERÓW 1 szt miała problem z sondą lambda tłumik "prychał", kończyła się gwarancja auta i serwis stwierdził, że wszystko jest ok. Na kolejnej wizycie już pogwarancyjnej stwierdzili właśnie, że sonda jest do wymiany 1000 zł. Po godzinie Pan zadzwonił, że nie mogą odkręcić sondy, jak spróbują siłowo to może się jeszcze coś uszkodzić i może dojść koszt 2000 zł, sonda wymieniona w zwykłym serwisie, koszt 500 zł i po problemie. Drugi DUSTER na wolnych obrotach piszczy (dźwięk tarcia o siebie zardzewiałego metalu, chwilami głośniejszy od silnika) stwierdzili, że to alternator, który wymienili na nowy. Nic to nie dało piszczy dalej, przy tym Dusterze też gwarancja dobiega końca. Teraz serwis stwierdził, że ten pisk jest normalny i, że to dźwięk przepływających spalin przez katalizator, oni nic z tym nie zrobią, dziwne bo przy pozostałych nie ma takiego dźwięku, wszystkie auta kupione w tym samym czasie i z takimi samymi silnikami 1,6. Auto odebrane sprawa zgłoszona do Renault Polska zobaczymy co będzie dalej. Renault Polska umyło ręce i nie będą podważać decyzji serwisu. Wnioski nasuwają się same. Aktualizacja: pojechałem do innego autoryzowanego serwisu TANDEM Częstochowa i tam bez problemu stwierdzili, że do wymiany jest katalizator, który oczywiście w ramach gwarancji wymienią, zamówili nowy katalizator, jestem umówiony na wymianę. Obsługa w salonie TANDEM to druga sprawa, zupełnie inni ludzie nie udają zajętych, są mili pomocni itd., byłem umówiony na konkretną godzinę i od razu zostałem przyjęty, w Jaszpolu, żeby zostawić lub odebrać auto minimum 15 do 30 minut czekania, aż ktokolwiek się tobą zainteresuje. Poziom obsługi w Częstochowie kilka leveli wyżej. Szkoda tylko, że trzeba jeździć z Łodzi do serwisu w Częstochowie, żeby być zadowolonym (kilometry dodatkowe) ale naprawdę warto zupełnie inny świat.