Quality Hotel

(3.62)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 10)

Dobrze. za wysoka...
Dobrze. za wysoka cena co do standardu pokoi. Na minus: oferta i cena, sprawność obsługi. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo.

zarejestrowany-uzytkownik

14.01.2016

Placówka

Katowice, Szybowcowa 1A

Nie zgadzam się (0)
Ponownie nocowałem w...
Ponownie nocowałem w hotelu Quality i tak jak poprzednio - bez uwag. Atmosfera w porządku, recepcjonista komunikatywny i bardzo w porządku - pomocny. POkój ok, łóżko czyste. Jedynie w łazience kosz na śmieci był zepsuty i spłuczka miała urwaną zaślepkę. Śniadanie smaczne, pełno potraw do wyboru.

Krzysztof_12

17.12.2014

Placówka

Wrocław, Kromera 16

Nie zgadzam się (0)
Trafiłem tym razem...
Trafiłem tym razem na milszą obsługę niż ostatnio. Pan Jakub cały czas uśmiechnięty, chętnie odpowiadał na moje pytania. Z zakwaterowaniem nie było problemu. Na basenie także wszystko okey, choć podłoga była brudna od obuwia. W pokoju bardzo przytulnie, w łazience wszystko działało. Jedynie co, to korek od spłuczki był niesprawny. Śniadanie smaczne i obfite, obsługa sympatyczna. Pani z recepcji, która mnie odmeldowywała także z życzliwością do mnie podchodziła.

Krzysztof_12

29.11.2014

Placówka

Wrocław, Kromera 16

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Markus

28.06.2013

Placówka

Katowice, Szybowcowa 1A

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w Quality...
Wizyta w Quality Hotel Kraków była dla mnie rozczarowująca. Hotel reklamował się jako trzygwiazdkowe miejsce położone w bliskiej odległości od centrum miasta. Dojazd komunikacją miejską (z przesiadką) od dworca PKP zajął mi ok 35 min, co zweryfikowało tę reklamę. Po dotarciu na miejsce okazało się, że Hotel znajduje się w odległości 10m od stacji benzynowej i 15m od autostrady, która była aktualnie w remoncie. W związku z tym tworzyły się gigantyczne korki, które znacząco utrudniały dojazd. Hotel w rzeczywistości nazywał się System i miał tylko dwie gwiazdki, o czym mnie nie poinformowano pomimo mojego telefonu na dzień przed przyjazdem. Dopiero informacja przypadkowego przechodnia pozwoliła mi w ogóle zorientować się, że chodzi właśnie o ten budynek. Uznaję to za jawne oszustwo względem klienta. Obsługę hotelu oceniam jako kompetentną i komunikatywną, gorzej sytuacja miała się w hotelowej restauracji. Kelnerki wydawały się znudzone i nie zainteresowane obsługą gości (być może w związku z tym, że byłam klientem z oferty zorganizowanej). Pokój okazał się mały, z widokiem na autostradę. Hałas i zapachy z ulicy zmuszały do zamykania okna pomimo wysokiej temperatury. Jeszcze jedną niedogodnością jaka mnie spotkała była awaria prysznica, woda spływała w tempie uniemożliwiającym komfortową kąpiel. Warunki panujące w hotelu uznałabym za zadowalające, gdyby nie zupełnie inne informacje udzielane przy kupnie oferty.

zarejestrowany-uzytkownik

12.08.2011

Placówka

Kraków, ul. J.Conrada 35

Nie zgadzam się (1)
Korzystając z dobrodziejstwa...
Korzystając z dobrodziejstwa internetu wyszukałem odpowiadający mi standardem i kosztami pobytu hotel na terenie Katowic i wybór mój padł na hotel Quality. Wpisałem w nawigację wskazany adres i to był pierwszy mój błąd. Absurd polega na tym że hotel posiada adres przy ulicy od strony której nie ma możliwości dojazdu do hotelu. Jedyna możliwość dojazdu do hotelu to zjazd z autostrady A4 prawie kilometr wcześniej na drogę równoległą do autostrady następnie wjazd na teren stacji paliw sieci BP, przejazd przez tą stację i z tyłu za stacją jest krótka lokalna uliczka bez nazwy prowadząca do hotelu: inna opcja dojazdu nie istnieje! Kolejną niespodzianką okazał się zaoferowany mi pokój i jego wyposażenie. Ogólne wrażenie hotel i pokój robi bardzo dobre. Do momentu kiedy zauważyłem że w łazience nie ma mydła, ręcznik jest tylko jeden na osobę a telewizor i pilot nie działają. W obecnych czasach wydaje się być rzeczą normalną że środki higieniczne w postaci mydła dostarcza hotel a nie klient podobnie jak dwa ręczniki w pokoju na osobę. Na plus należy zaliczyć klimatyzację i czyste, wygodne łózko oraz czajnik bezprzewodowy z kawą i herbatą na wyposażeniu w cenie pokoju.

jerry1104

11.06.2011

Placówka

Katowice, Szybowcowa 1A

Nie zgadzam się (7)
Ładny i czysty...
Ładny i czysty wystrój. Miła obsługa hotelowa. Bardzo bogate i urozmaicone śniadania serwowane w hotelowej restauracji. Czystość utrzymana w pokojach. Niestety podają w ofercie możliwość korzystania z jacuzzi, którego nie posiadają, ograniczone godziny otwarcia kompleksu relaksacyjno-sportowego wywiera niekiedy wpływ na zajęcia gości.

Anna_3301

29.04.2011

Placówka

Wrocław, Kromera 16

Nie zgadzam się (5)
Osoby pracujące w...
Osoby pracujące w recepcji przywitały mnie uśmiechem oraz rzeczowo zapytały o cel mojego przybycia. Wskazały miejsce gdzie miało odbyć się spotkanie biznesowe oraz pokazały lokalizację toalety.Gdy opuszczałem hotel (ok. 17:20)Pan z recepcji dokładnie i szczegółowo opisał mi jak najszybciej dojść do przystanku tramwajowego oraz podał numery odpowiednich tramwajów.

zarejestrowany-uzytkownik

21.02.2011

Placówka

Poznań, Lechicka 101

Nie zgadzam się (2)

Quality Hotel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Quality Hotel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze. za wysoka...
Dobrze. za wysoka cena co do standardu pokoi. Na minus: oferta i cena, sprawność obsługi. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo.