Inwazja PC

(3.74)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 19)

Sklep w bardzo...
Sklep w bardzo dobrym miejscu oferujący klientom parking więc nie ma problemu z parkowaniem.Obsługa sklepu nie profesjonalna.Po zakupie produktu na ich stronie internetowej zostałam poinformowana że produkt czeka na odbiór w sklepie stacjonarnym. Po mojej wizycie w sklepie okazało się że produkt jeszcze nie dojechał i będzie za dwa dni. Sklep czysty

Beatkuś

10.08.2012

Placówka

Lublin, 1 maja 41

Nie zgadzam się (0)
Szukaliśmy ostatnio z...
Szukaliśmy ostatnio z mężem adaptera IrDA na USB. W sklepie inwazja PC znaleźliśmy takowe urządzonko. Jeden z pracowników sprawdzał dokładnie w komputerze, czy taki sprzęt posiadają w sklepie i w jakiej jest cenie, podał nam cenę. Sprawdziliśmy potem jeszcze kilka innych sklepów jednak zakupu dokonaliśmy w sklepie Inwazja PC. Co dziwne, inny pracownik podał nam zupełnie inną cenę tego urządzenia. W związku z tym pytanie - dlaczego poprzedni pracownik podał nam błędne informacje skoro sprawdzał dokładnie w komputerze... Jednak sklep wydaje się być dobrze zaopatrzony w sprzęt i akcesoria komputerowe. Niewygodne jest jednak ułożenie sklepu - kasa i pracownicy są na samym jego końcu, po wejściu do sklepu nawet ich nie widać.

Dim

30.04.2011

Placówka

Wrocław, Oławska 25

Nie zgadzam się (3)
To nie są...
To nie są moje pierwsze zakupy w tym sklepie i na pewno nie ostatnie. Zawsze bezproblemowo i dlatego postanowiłam dać komentarz.. Myślę, że pracownik sobie zasłużył ( oby nie chwalić dnia przed zachodem słońca ;-) Po kilku zakupach jestem pewna,że mogę wystawić pozytywną opinię. Pracownik kompetentny, chętnie służący pomocą i co bardzo ważne - naprawdę znają się na sprzęcie po przez laptopy, komputery stacjonarne a zatrzymując się na prostownicach i suszarkach do włosów ;-) Ostatnio jak zakupiłam laptopa to dostałam torbę w prezencie i myszkę w bardzo dobrej cenie ;-) Towar zawsze zgodny z zamówieniem i opisem. Będę polecała znajomym, choć i tak PAŃSTWA nie trzeba polecać bo komu zależy na dobrej obsłudze i tanim sprzęcie w przeciwieństwie do konkurencji to trafi do Inwazji. Pozdrawiam

zarejestrowany-uzytkownik

22.04.2011

Placówka

Katowice, Gliwicka 49

Nie zgadzam się (1)
Niekompetentny pracownik, w...
Niekompetentny pracownik, w ogóle nie zainteresowany klientem, nie posiadający stroju firmowego, posiadający niewielka wiedzę na temat laptopów, na większość zadawanych pytań odpowiadał zdawkowo, albo w cale. Asortyment dobrze wyeksponowany, przedmioty dobrze opisane, na półkach panował porządek, miejsce ogólnie czyste i zadbane.

zarejestrowany-uzytkownik

31.03.2011

Placówka

Katowice, Gliwicka 49

Nie zgadzam się (11)
Do Inwazji PC...
Do Inwazji PC wybrałam się w celu rozglądnięcia się za nowym laptopem, mój stary juz jakoś tak się przeterminował :)) Po wejściu do sklepu udałam się do gablotek z ww. sprzętem. Pan od razu do mnie podszedł pytając czego potrzebuję. Gdy odpowiedziałam że laptopa zapytał do czego będe go używać (wstyd się przyznać ale przeważnie do gry w The Sims3 :)) Pan uśmiechnął się serdecznie i zaproponował mi dwa laptopy, wyciągnął je z gablotki i zaprezentował :):) tak że mołam pooglądać i podotykać ;)) Szkoda tylko że nie było laptopów w kolorze ;/ Pan dodatkowo zaproponował mi rabat no i najważniejsze - o funkcjach laptopów mówił tak, że zrozumiałam :D No ale i tak będę musiała wrócić tam z posiłkami w postaci jakiegoś znającego się na rzeczy mężczyzny :) Ale wrócę na pewno. Ale polecam wszystkim ten sklep - trochę mały wybór ale jaka obsługa!

zarejestrowany-uzytkownik

04.03.2011

Placówka

Rzeszów, Okulickiego 10

Nie zgadzam się (2)
Jak wszedłem do...
Jak wszedłem do salonu, znajdowały się tam dwie osoby i sprzedawca. Zauważyłem, iż sprzedawca w trakcie sprzedaży klientom przede mną w trakcie rozmawiał przez telefon, jak udało mi się podsłuchać rozmowa dotyczyła asortymentu sklepu lecz moim zdaniem nie powinna sie ona odbywać w trakcie sprzedaży i przy klientach. Sprzedawca nie przywitał mnie i nie podszedł do mnie ani nie nawiązał żadnego kontaktu, dopiero sam musiałem nawiązać rozmowę i sprecyzować w jakim celu odwiedziłem salon. Kiedy wyjaśniłem do czego będę używał laptopa i jakie parametry mnie interesują, sprzedawca właściwie zaproponował tylko jeden model aczkolwiek nie potrafił jasno mi wytłumaczyć dlaczego akurat ten model mi poleca, odniosłem wrażenie, że tylko ten jeden model spełniał moje oczekiwania pod kątem parametrów i był dostępny akurat w salonie. W miarę precyzyjnie starał się opisać produkt. Na moje pytanie, czy w przypadku zakupu laptopa dostanę coś dodatkowo. Odpowiedział, że może mi dać torbę gratis i myszkę. Tutaj muszę dodać iż miał problem ze znalezieniem torby, którą mi oferował gratis a jak już znalazł, torba była w foli ale bardzo zakurzona, jak położył ją na ladę to dużo kurzu poleciało na mnie. Zareagował głupim uśmieszkiem - NIE PRZEPROSIŁ! Jak już sprawdził i spakował cały zestaw zapomniał mi dodać tej gratisowej myszki, nie wiem czy aby nie celowo? Muszę tutaj jeszcze dodać, iż w trakcie sprzedaży mi laptopa obsłużył innego klienta, który akurat przyszedł po klawiaturę. Wyglądało to tak, że przerwał rozmowę ze mną tłumacząc, że szybko "załatwi tego klienta" a, że ze mną potrwa to dłużej. Oczywiście z tym klientem szybko mu nie poszło, bo nie mógł znaleźć klawiatury usb(jaką sobie życzył klient). Sam ten klient zwrócił sprzedawcy uwagę aby mnie skończył najpierw obsługiwać, poirytowany zachowaniem sprzedawcy zakupił klawiaturę nie taką na jakiej mu zależało. Najlepsze, że sprzedawca nie miał wydać reszty w kwocie 10 zł więc sprzedał ją taniej o te 10 zł. Zastanowiło mnie odrazu co w przypadku wiekszej kwoty reszty? Przy płatności, kiedy wyjąłem kartę chcąc zapłacić poinformował mnie o pbieranej prowizji i braku rabatów w przypadku takiej płatności. Sprzedawca nie miał identyfikatora i firmowej koszulki. Nie był schludnie ubrany. Miał "wczorajszy" zarost na twarzy i poczułem nieprzyjemny, odrażający zapach z ust. . Jego oczy były przekrwione i sprawiał wrażenie jakby był nie wyspany po nocnej imprezie. Ogólnie jego wygląd sprawiał wręcz wrażenie odpychające a jest przecież wizytówką firmy w salonie. Na stanowisku pracy handlowca panował nie ład, leżały jakieś paragony i ulotki. Ogólnie bałagan. Napewno nie wrócę do tego sklepu jako klient. Byłem nie miło zaskoczony takim sprzedawcą, który zamiast mnie zachęcić, zniechęcił mnie do następnej wizyty w tym salonie jako klient i na pewno nie poleciłbym tego salonu znajomym.Dodatkowo jeszcze po wejściu do sklepu dało się zauważyć słabe oświetlenie salonu i bardzo widoczne braki w żarówkach na suficie. Podłoga nie do końca była czysta, ale najbardziej odrzucała widoczna i spora warstwa kurzu na ladach i wystawionych laptopach. Sprzedawca jak zabrał do spakowania laptop na który się zdecydowałem w jego miescu pozostała również bardzo widoczna warstwa kurzu. Szyby też nie do końca były czyste, dało się zauważyć smugi. Towar był ułożony bez żadnej logiki.

kaccper

14.02.2011

Placówka

Katowice, Gliwicka 49

Nie zgadzam się (11)
Zaszedłem do salonu...
Zaszedłem do salonu w celu zakupu notebooka dość drogiego HP Elitebook. Salon dobrze zaopatrzony, czysto, bardzo kompetentna i miła i błyskotliwa obsługa. Panowie, mimo że była spora kolejka klientów i pojawił się kurier nie dali po sobie poznać że czas ich goni. Robili kilka rzeczy jednocześnie ale myślę, że żadan klient nie czuł się ignorowany. To się nazywa ogranizacja pracy! A mnie mimo że jestem wymagającym i "marudnym" klientem poświęcono dost,ateczną ilość czasu i odpowiadano wyczerpująco na najbardziej szczegółowe pytania. Ogólnie: Świetna organizacja pracy, Dobra lokalizacja salonu, Profesjonalne podejście do klienta, Duży wybór sprzętu na miejscu.

zarejestrowany-uzytkownik

14.02.2011

Placówka

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 107

Nie zgadzam się (4)
Bardzo fajny sklep...
Bardzo fajny sklep z zastosowaniem kilku fajnych pomysłów na ekspozycję towarów. Od razu na pierwszym planie ukazuje się oferta dnia, następnie logiczny układ asortymentu a dalej polecane produkty i najczęściej kupowane produkty. I to wszystko przedstawiono w bardzo przystępny i prosty sposób. Gratuluje konsekwencji i dobrego pomysłu który jest marketingowo bardzo skuteczny i korzystny.

Marcin_1182

13.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Sklep dobrze prezentujący...
Sklep dobrze prezentujący towar, o stosunkowo bogatym asortymencie. Dobra lokalizacja. Sprzedawcy jednak nie byli ubrani w firmowy strój, a obsługa klienta chwilami pozbawiona była profesjonalizmu. Sprzedawca sam nieoferował nowych produktów, a czekał na mnie. Mimo tych niedogodności, ogólna ocena pozytywna.

zarejestrowany-uzytkownik

09.02.2011

Placówka

Radom, Żeromskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu kupowałem laptopa. Przeglądałem oferty różnych sklepów, szukając najbardziej korzystnej oferty. W końcu po kilkudniowych poszukiwaniach udało mi się odnaleźć interesujący mnie sprzęt. Laptopa znalazłem w sklepie InwazjaPC mieszczącym się na pietrze pasażu handlowego na ul. Półwiejskiej w Poznaniu. Zakupy w tym sklepie robiłem po raz pierwszy, ale po tej wizycie wiem, że jeszcze tam wrócę. Z kilku powodów. Po pierwsze InwazjaPC to ogólnopolska sieć salonów komputerów, oprócz placówek stacjonarnych zakupy można zrobić za pośrednictwem sklepu internetowego. W sklepie, który odwiedziłem trafiłem na bardzo kompetentną obsługę. Ponieważ komputer, który znalazłem był reklamowany w gazetce reklamowej, wiedziałem dokładnie co chcę kupić. Oczywiście w sklepie dostępny był produkt, jednak pracownik po krótkiej rozmowie mającej ustalić moje potrzeby i to do czego kupowany laptop miałby służyć doradził mi zakup innego produktu o porównywalnych parametrach i co najważniejsze w niższej cenie. Widać było, że dziedzina komputerów nie jest obca owemu pracownikowi i potrafił jasno wytłumaczyć wszelkie zagadnienia, które mnie interesowały. Co najważniejsze miał na uwadze dobro klienta i nie wciskał mi droższego produktu, którego zastosowań i tak nie wykorzystałbym. Jeszcze kilka słów o samym salonie. Sklep był stosunkowo duży, czysty i zadbany jak przystało na salon komputerowy. W gablotach estetycznie ułożone oferowane produkty z wyszczególnionymi, dobrze widocznymi cenami i parametrami technicznymi. Oczywiście w sklepie nie było wszystkie towaru jakim sieć InwazjaPC dysponuje, jednak dostaw w przypadku produktu nie znajdującego się na stanie trwa podobno 1 dzień. Podsumowując: byłem bardzo zadowolony z zakupów w tym sklepie, dzięki profesjonalnym radom pracownika kupiłem komputer, który idealnie odpowiada moim potrzebom. Polecam ten sklep wszystkim także z uwagi na bardzo korzystne ceny i ciekawe promocje.

Konrad_29

04.12.2010

Placówka

Poznań, Półwiejska

Nie zgadzam się (2)
Podczas poszukiwania nowego...
Podczas poszukiwania nowego laptopa trafiłem do tego sklepu zależało mi pewnym rodzaju notebooka, dokładnie chodziło mi o laptopa o rozmiarach 12'-13" sprzedawca zaprezentował mi latopa Asus 1201N spełniał on moje oczekiwania, sprzedawca też poinformował mnie o technologiach zawartych w nim oraz o jego możliwościach

zalogowany_użytkownik

05.07.2010

Placówka

Wrocław, Oławska 25

Nie zgadzam się (16)
Mój syn potrzebował...
Mój syn potrzebował kupić sobie laptopa. Odwiedził różne portale, sklepy i porównywarki. Ponieważ wiedział jaki model i jakie parametry ma posiadać ten laptop, więc wiedział czego szuka. Jednak w naszym mieście nie było tego co on potrzebuje, model taki był dostępny tylko we Wrocławiu, a to jak on myślał wiązało się z opłatą za transport. Jak się jednak później okazało to centrum komputerowe ma swój sklep również w Bydgoszczy. Odwiedziliśmy go i było nam bardzo miło, ponieważ obsługa klienta jest tu na chyba najwyższym poziomie. Pan z którym rozmawialiśmy od razu sprawdził czy jest jeszcze na stanie ten model, który nas interesował. Okazało się że jest we Wrocławiu jednak nie było problemu aby go dostarczyć do Bydgoszczy bez dodatkowych opłat. Zamówienie zostało przyjęte w środę koło południa a w czwartek otrzymaliśmy telefon, że można odebrać. Dodatkowo jeszcze można było negocjować rabat na pozostałe rzeczy które jeszcze kupiliśmy. Sprzedawca to kompetentna osoba. Potrafi rozmawiać z klientem i ma odpowiednią wiedzę by móc doradzić. I chociaż sklep jest trochę na uboczu zachęcam wszystkich by korzystali z ich usług, dodatkowo oprócz fachowej obsługi mają najniższe ceny na sprzęt komputerowy. Na prawdę polecam!! Najlepiej jest też samemu się przekonać jest to Centrum Komputerowe www.inwazjapc.pl

Honorata

01.07.2010

Placówka

Bydgoszcz, Pomorska 27

Nie zgadzam się (21)
Bardzo miły i...
Bardzo miły i kompetentny personel. Na miejscu udzielono mi fachowej pomocy dzieki krórej kupiłam komputer wedle moich oczekiwań (sama niezbyt dobrze znam się na sprzęcie komputerowym).Nie byłam jedynym klientem w sklepie, a Sprzedający cierpliwie i fachowo odpowiadał na moje pytania. Zamówienie zostało zrealizowane szybko i sprawnie. Dodatkowo sprzedawca bezpłatnie zainstalował system operacyjny, wiedzac, że sama mogę mieć z tym problem.Sklep godny polecenia.

Zofia_55

30.04.2010

Placówka

Poznań, Półwiejska

Nie zgadzam się (19)
WIzyta w salonie...
WIzyta w salonie Inwazja PC w CH Reduta. W salonie dwóch sprzedawców, jeden klient. Cel wizyty: zapoznanie się z ofertą laptopów. Laptopy umieszczone w gablotach, każdy wyposażony z tablkiczką obok z opisem parametrów oraz ceną. Sprzedawca niezwłocznie podszedł do mnie, przywitał się, zadał pytania pozwalające na poznanie moich potrzeb w zakresie użytkowania komputera i środków jakie chciałbym przeznaczyć na zakup. Sprzedawca zaproponował dwa różne modele laptopów, zademonstrował funkcje i parametry laptopów, wskazując na różnice między nimi oraz zalety każdego modelu. Zaproponwał dokup torby na laptopy oraz myszki. Każdy z tych akcesoriów również zostały pokazane ze wskazaniem zalet. Niestety, w sklepie płacić można tylko gotówką. Przy ladzie umieszczone są ulotki z ofertami specjalnymi, ofertą sprzedaży ratalnej. Zalety placówki: dobrze rozmieszczony towar na półkach, dobrze opisany, kompetentna obsługa, widać, że firma ma wdrożone standardy sprzedaży i zachowania wobec klienta. Minus: brak możliwości płacenia kartą płatniczą. Krótka lada, przy której gnieździ się dwóch sprzedawców. Szczególnie mało miejsca jest na ladzie przy jednoczesnej obsłudze dwóch klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

24.04.2010

Placówka

Rzeszów, Okulickiego 10

Nie zgadzam się (17)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zatrzymałam się przy witrynce z laptopami, po chwili podszedł do mnie sprzedawca i spytał - czy mógłby mi w czymś pomóc? Powiedziałam, że jestem zainteresowana kupnem laptopa. Sprzedawca zadał mi kilka pytań, aby dowiedzieć się do czego będę używała laptopa. Sprzedawca w profesjonalny sposób zaproponował mi i opowiedział o kilku dostępnych laptopach. Podkreślił plusy i minusy oferowanego sprzętu. Zaproponował również, że wydrukuje konkretne oferty z opisem sprzętu. Po podejściu do lad kasowych zauważyłam tam nieporządek (dużo niepotrzebnych rzeczy przy kasach, które były niepoukładane). Pan który mnie obsługiwał nie miał także na sobie firmowej koszulki jak reszta personelu.

Paulina_113

16.03.2010

Placówka

Wrocław, Oławska 25

Nie zgadzam się (5)
Nie spotkałem się...
Nie spotkałem się nigdy z tak słabą obsługą klienta. Zamówiłem komputer przez internet (allegro) mimo deklarowanego przez nich terminu (24 godziny) musiałem czekać na odbiór komputera w salonie 5 dni. Po potwierdzeniu terminu odbioru przyszedłem do sklepu i okazało się że komputer nie jest gotowy. Powiedziałem że mają mi dać części to złożę sobie sam. Po przyjsciu do domu okazało się że dostałem zupełnie inne częsci niż zadeklarowane. 2 dni wyjaśniania wszystkich ich błędów. Zgodnie ze swoim słusznym przekonaniem wystawiłem im na Allegro komentarz negatywny na co oni odpowiedzieli mi takim samym. Ja im zapłaciłem i chciałem nawet sam go sobie złożyć a oni wystawiają mi negatywa. Sądząc po opinii na Allegro nie jestem jedynym których tak porobili.

zarejestrowany-uzytkownik

25.03.2009

Placówka

Poznań, Półwiejska

Nie zgadzam się (20)
Dnia 19 listopada...
Dnia 19 listopada udałem się do sklepu InwazjaPc znajdującego się przy ulicy Gliwickiej w Katowicach w celu zamówienia nowego napędu DVD do mojego laptopa. Aby uniknąć pomyłki wziąłem komputer ze sobą. Pracownik sklepu wyjął mój stary napęd z komputera i stwierdził, że taki napęd będzie kosztować 220 zł. Było to powyżej moich oczekiwań, lecz powiedziano mi, że jest to urządzenie nietypowe. Jednak po chwili narzekania i krótkiej naradzie z jak mniemam serwisantem sklepu stwierdzono, iż cena napędu firmy LiteOn będzie wynosić 130 zł, czyli tyle ile się spodziewałem. W związku z tym złożyłem zamówienie. Dzień później po otrzymaniu informacji telefonicznej, że zamówiony przeze mnie towar jest gotowy do odbioru udałem się do sklepu. Na wszelki wypadek wziąłem ze sobą laptopa, ponieważ chciałem, aby zakupiony napęd został założony na miejscu przez eksperta. Ku mojemu zdziwieniu nagrywarka nie pasowała. Sprzedawca popełnił błąd przy weryfikacji urządzenia. Stwierdził, że jest to napęd na magistrali SATA i taki właśnie zamówił. Okazało się, że mój komputer ma złącze IDE (co było widać gołym okiem, lecz sprzedawca najwyraźniej się nie znał). Po tym zajściu pracownik sklepu stwierdził, że jeżeli to jest magistrala IDE, to będzie to kosztować 180 zł. Nieświadomy zgodziłem się. Towar miał być do odbioru następnego dnia. Jednak po powrocie do domu sprawdziłem ceny i okazało się, że sprzedawca nie dał prawa wyboru twierdząc, że jest tylko jeden napęd w ofercie, który będzie pasować do mojego komputera. Zostałem wprowadzony w błąd. Zasięgnąłem porady znajomego, eksperta i tylko potwierdził moje przypuszczenia. Chciałem odmówić moje zamówienie na nagrywarkę w cenie 180 zł. Dopiero po 10 minutach ciągłego dzwonienia udało mi się połączyć ze sklepem. Z rozmowy wynikł kolejny słaby punkt tego samego sprzedawcy. Otóż nie wiedział on, że magistrala typu IDE oraz ATA to to samo. W związku z powyższym zrezygnowałem całkiem z zakupów w sklepie InwazjaPc.

zarejestrowany-uzytkownik

26.11.2008

Placówka

Katowice, Gliwicka 49

Nie zgadzam się (18)

Inwazja PC

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Inwazja PC?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.