Fashion Outlet

( 0.62 )

Opinie (82)

oszuści

Przede wszystkim NIE KUPUJCIE NIC w tej firmie. Zgłosiłam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Chińska tandeta , nie pokrywa się z zamówieniem za jakie płacisz. Problem z odzyskaniem pieniędzy. Jeśli komuś się to udało prośba o wskazówki jak to zrobić z pozytywnym skutkiem. Z góry dziękuję.

Oszuści!!!

Tak samo jak inni. Nie spojrzałem, że to nie Polska, nie spojrzałem opinii i się dałem naciągnąć. Zamówiłem kurtkę za 270zł a dostałem kawałem zupełnie innej szmaty! Towar to takie dziadostwo, że w głowie się nie mieści. Jest to zupełnie co innego niż kupione. Oni piszą, aby im odesłać. To jakaś kpina i zwykłe złodziejstwo. Nie wiem tylko jak tą sprawę załatwić. Komuś się udało jakoś?

OSZUŚCI I NACIĄGACZE

NIE OTRZYMAŁAM TOWARU ANI ZWROTU PIENIĘDZY!!!BATALIA STAJE SIĘ NIE DO ZNIESIENIA!!!!PRZESTRZEGAM NIE RÓBCIE U NICH ŻADNYCH ZAKUPÓW ZASTANAWIAJĄCE JEST TO ŻE SA TYLKO NEGATYWNE OPINIE A TO JESZCZE DZIAŁA?! OSZUŚCI I NACIĄGACZE !!!!!

Najgorsza obsługa ever

Zamówiłem towar 3.12.2020 roku i ciągle nic. Dostałem informację, że kurier był i paczka została zwrócona do nadawcy z podoba nieobecności adresata. To dziwne bo byłem cały czas w domu. Ciężko się komunikuje przez mejle bo ciągle odpisuje ktoś kto używa tłumacza Google. Za kilka dni składam zawiadomienie na policję i uokik.

Oszusci

Chciałam się dowiedzieć czy udało się Państwu odzyskać pieniążki i na jaki adres wykonywaliście zwrot tych szmat jakie dostaliśmy?

masakra straciła 569 zł

Przysłali dwie rzeczy zamówiłam 3 ponadto ich jakość to szmatki nie założę takie okropieństwo , szukałam adresy, jakiegokolwiek kontaktu - brak. podajcie e mail do nich może chociaż odzyskam pieniądze - odeśle im te szmatki.

Nie polecam

Nie polecam nikomu, nacięłam się pierwszy raz w życiu. Zamówiłam buty 16.01.2021, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru, jestem zwodzona, że nie mają informacji odnośnie transportu, gdy została paczka nadana. Brak informacji w systemie ( przesłany link do monitoringu) odnośnie nadania przesyłki. Zgłosiłam mailowo ( brak kontaktu telefonicznego, brak adresu firmy) odstąpienie od umowy i zażądałam zwrotu pieniędzy. Jeśli nie otrzymam ich do 26.02. 2021 kieruję sprawę na policję i zgłoszę do UOK.

Beznadziejny Sklep

Bardzo nie polecam zakupów w tym sklepie. Proszę nie zamawiać na tej stronie. Towary nie zgodne z opisem, dziurawe. Za zwrot towaru zapłaciłam 89zł i nie chcą zwracać pieniędzy. Nie polecam!

Wyłudzają pieniądze!

Ja też niestety dałam się oszukać. Dopiero po opłaceniu zamówienia dowiedziałam się, że paczka będzie szła z chin. Niestety nie było opcji na anulacje zamówienia. Zamówienie dotarło po miesiącu. Tak jak inni dostałam zupełnie coś innego niż zamawialam, w dodatku w złym rozmiarze. Po ponad tygodniowej batalii i wymianie prawie 40 maili udało mi się odzyskać pieniądze bez wysyłania towaru do chin. Napisałam, że jeśli w ciągu trzech dni nie otrzymam pełnego zwrotu przenoszę sprawę na drogę sądową oraz powiadamiam uokik, w związku z wyłudzeniem przez firmę pieniędzy. Po godzinie była odpowiedź o zwrocie, następnego dnia pieniądze na koncie.

Oszuści

Zgłaszam sprawę na policję, czy któraś z osób, które to czyta dołącza się ? Ja również zostałam oszukana i ani kurtki ani pieniędzy do tej pory nie otrzymałam a zamówienie składałam w listopadzie

chiński badziew

Nie wiem jak mogłam dać się tak nabrać, zakupiłam piękną marynarkę (na zdjęciu) przyjechało "coś" co zmieściło się w kopercie. jestem zszokowana, mam nadzieję, że uda się odzyskać 169zł. nie zamierzam odsyłać niczego do Chin - koszt przekroczy wartość tej szmaty, którą przysłali.

Oszuści - tak można w jednym słowem

Zakupiona kurtka dotarła zamiast zielonej czarna , zamówiony rozmiar M okazał się XL . Kurtka ani troszkę nie przypomina tej na stronie sklepu. Odesłać mam na własny koszt do Chin. Może ten sklep celowo dzi

Syf jakich mało

Takiego syfu jeszcze chyba nikt przez internet mi nie zrobił... Nie dość że zapłaciłem i do dziś (prawie 3 miesiące) nie dostałem butów to jeszcze ciągłe ściemy przez maila że towar jest w drodze że już jest niemal pod drzwiami a na koniec że adres był zły i że towar wraca do nadawcy. No dramat jakich mało. Brońcie się rękami i nogami przed tym sklepem i nic tam nie kupujcie. Ja zgłaszam sprawę na Policji...

Istny szajs

U mnie podanie. Towar szajs, chcą żebym odesłała go do Chin, co przekracza cenę zakupu. Zobaczymy co odpiszą, to faktycznie sprawa na Policję.

Mądry Polak po szkodzie

Mądry Polak po szkodzie, wiedzę, ze dałam sie oszukać jak i inni :-( szanowni Państwo jeśli ktoś ma już skuteczny sposób na odzyskanie pieniędzy podzielcie się tą wiedzą z innymi. Proszę.

Uwaga oszuści

Zamówiłam piękny płaszcz a dostałam szmatę. Ale widzę że nie jestem sama z tym problemem. Historia podobna do innych.

Oszukaństwo totalne

Polski Fashionoutlet - Piszcie do UOKK - może to coś da. Towar (otrzymany 11 lutego 2021) bardzo drogi i ani trochę nie podobny do tego co prezentują. Życzą sobie zwrotu do Chin, co jest bezpodstawne. To jest nieprawdopodobne ,że w 21 w. takie rzeczy się dzieją! gdzie Ci co pilnują porządku i prawo tworzą i niby dla ochrony Konsumenta.

UNIKAC JAK OGNIA

Zimowy plaszcz do 3/4 łydki przyszedl w paczce z Chin, ktora wygladala jakby w srodku byl sweterek. Nie odebralam przesylki i wyslalam oswiadczenie o odstapieniu id umowy. Po wymianie ponad 30 maili zataczamy kolo. Pieniadze otrzymam wylacznie w omencie , gdy paczki nie otrzyma w czasie 16 tygodni. Upieraja sie, zebym podala wlasciwy adres i po odebraniu odeslala paczke na wlasny koszt. Ale nie mowia, ze wtedy otrzymam zwrot 179zl. Wsparcie tlumaczy maile jakims tlumaczem online. Zglaszam zawiadomienie do prokuratury.

Nie kupujcie

Chciałabym ostrzec wszystkich którzy zamierzają zrobić zakupy w polski fashion outlet. W grudniu zakupilam płaszcz za 249 zł, po 2 tyg gdy nie dostałam żadnego info o wysłaniu towaru napisałam meila, odpowiedziano mi, że towar zostanie wysłany gdy będzie w magazynie. W tym momencie zapaliła się lampka, że kupiłam coś co będzie szło do mnie z Chin. Mój błąd bo nie doczytalam, oczywiście takie info jest zawarte gdzieś głęboko w regulaminie, nigdzie na stronie głównej lub nawet przy płatności takiego info nie znajdziesz. Pod koniec stycznia pisałam kolejne meila co z moim płaszczem, otrzymałam info ze niby był problem z dostarczeniem paczki do mnie. Żadnego awizo, żadnego SMS lub tel od kuriera nic zero. Poprosiłam o informację czym Wysłano mi ta paczkę, oczywiście zbyli mnie i odpowiedzi nie otrzymałam, napisali ze wysłali po raz kolejny paczkę. 10.02 znowu wymieniliśmy kilka meili, nie umieli mi powiedzieć gdzie jest moja paczka, więc stwierdziłam że żarty się skończyły i poinformowałam ich że kieruję sprawę na drogę prawną. O dziwo 12.02 zwrócili cała sumę na konto. Nie polecam nikomu!

Fashion Outlet - banda oszustów

Czy to nie dosyć na oszustwa Fashion Outlet i wyłudzanie pieniędzy!

Odwiedzałeś ostatnio Fashion Outlet?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.07 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem