Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.64 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4723)

Reklamacja RMA100426208 brak żądania ...

Reklamacja RMA100426208 brak żądania naprawienia szkody ze strony sklepu . ODRADZAM ZAKUP W TYM SKLEPIE I JAKIKOLWIEK MONTAŻ ...proszę się ze mną kontaktować udostępnię całą korespondencję oraz zdjęcia rozgrzebanej ściany (betis@wp.pl) SPRAWA TRAFIA DO SĄDU Zarząd za rozgrzebaną ścianę zaproponował 120 gdzie ja nawet za to farmy nie kupię. Róbcie zakupy w Media Markt lun Euro RTV AGD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zamówiłam kuchenkę wraz ...

Zamówiłam kuchenkę wraz z montażem płacąc gotówką odrazu. Czekam już tydzień i nic miała być 4 dni temu . Żadnego odezwu, dzwonię ja mówią że kuchenka jest popsuta a nową jak chcę mieć to muszę złożyć reklamację. A kiedy będzie to nie wiedzą. Kompletne dno.!!!!!! Prezesi tylko zgarniają pieniądze a jakość usług ich nie interesuje.

Nie kupujcie niczego ...

Nie kupujcie niczego w sklepie Media Expert, bo to są tylko same problemy. Zakupiłem u nich telewizor 65" w grudniu zeszłego roku, który po pół roku się zepsuł, sprawa została zgłoszona do sklepu z tytułu rękojmi, przez dwa miesiące zadzwonił tylko raz serwisant żeby się zorientować co się dzieje i nic więcej, sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumentów, po wielu bojach i nerwach, została podjęta decyzja o zwrocie pieniędzy w ciągu 14 dni, uszkodzony telewizor został dostarczony do sklepu a pieniędzy nie ma do tej pory gdzie termin który sami sobie wyznaczyli minął już tydzień temu. Jeżeli chodzi o obsługę, kontakt tylko z infolinią, z osobami decyzyjnymi zero kontaktu na wiadomości pozostawione na infolinii i ustawionych jako priorytet zero odpowiedzi, na maile zero odpowiedzi, na pisma zero odpowiedzi, a jak już odpowie coś Pani która zajmuje się sprawą to nie ma tam nic merytorycznego dotyczącego sprawy albo kolejne obietnice bez pokrycia, odnoszę wrażenie jak by Panie odpowiadające nie ukończyły podstawówki, zero jakiejkolwiek rozmowy i informacji. Reasumując sprawa zgłoszona 05.07.2021 a teraz mamy 17.09.2021 i nie mam ani telewizora ani pieniędzy, w przyszła środę sprawa trafia do sądu. Informacja do osoby odpowiadającej, nie mam ani Messengera ani Facebooka, a kontaktów z Wami było już kilkadziesiąt. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w Media Expert, omijajcie te sklepy zarówno stacjonarne jak internetowy szerokim łukiem, lepiej zapłacić troszkę więcej i mieć spokojną głowę o reklamacje w razie konieczności. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Ten sklep to ...

Ten sklep to totalne krętactwo i kłamstwo. Żona zamówiła lodówkę z dostawą do sklepu. Kiedy rozpakowaliśmy i sprawdziliśmy, lodówka miała wgniecenie po prawej stronie. Odmówiliśmy przyjęcia lodówki. Po kilku dniach zamówiłem ten sam model przez Internet z dostawą do domu. Dziś ta sama lodówka została dostarczona z tym samym wgnieceniem po prawej stronie. Zamiast oznaczyć go jako uszkodzony przedmiot, sprzedali go ponownie. Po rozmowie z przedstawicielem nie przeprosił, nie zaproponował innego przedmiotu, tylko powiedział, że odeślą mi pieniądze. Całkowity nie profesjonalizm.

Terminy dostaw zamówień ...

Terminy dostaw zamówień są niedotrzymywane. Kurier Media Expert nie odpowiada na telefony z numerem na zamówieniu. Kontakt z innego telefonu jest możliwy.

Sklep w ostatnich ...

Sklep w ostatnich latach znacznie obniżył loty. Terminy dostawy kupionych towarów nie tyle, że są niezgodne z jednym z haseł marketingowych „Dostawa już jutro”, ale mogą trwać do tygodnia. Kontakt z konsultantami to żenada. Konsultanci nie mają kompletnie wiedzy, na jakim etapie jest dostawa. W moim przypadku zamówienie trzech produktów było podzielone na trzy dostawy i to każdorazowo po telefonicznym kontakcie z konsultantem, że dostawa jest niekompletna. Zgłoszona reklamacja na dzień dzisiejszy od dziesięciu dni ma status: „Oczekiwanie na kontakt Klienta” pomimo wielokrotnego kontaktu z konsultantami jak i kontaktu e-mail. Widocznie właściciele Media Expert nie mają już żadnej kontroli nad swoimi pracownikami.

Zamówiłam 3 rzeczy ...

Zamówiłam 3 rzeczy dostałam 2 po zgłoszeniu reklamacji że brakuje 1 rzeczy z zamówienia dostałam wiadomość, że reklamacja nie została pozytywnie rozpatrzona bo nie przyslalam zdjęć towaru który dostarczył mi kurier ani nie dostarczyłam protokołu reklamacji po co komuś zdjęcia i protokół reklamacji jak firma przewozową mówi, że były tylko nadane 2 paczki które mi dostarczyli i brakuje towaru. Ręce opadają i brak słów, odradzam zakupy w tym sklepie.

Miałam dzisiaj wyjątkową ...

Miałam dzisiaj wyjątkową przyjemność robić zakupy w Media Expert w Radomiu na ul. Mireckiego. Handlowa niedziela, godziny popołudniowe, a tu niespodzianka... mili młodzi ludzie, uśmiechnięci, pomocni, mili i do tego kompetentni. Cała załoga popołudniowa w dniu 29.08.2021 zasługuje na ogromne podziękowania. Dziękuję Kochani!

Jestem baaardzo zadowolona ...

Jestem baaardzo zadowolona z obsługi sklepu Media Expert przy ul. Mireckiego w Radomiu w dniu 29.08 (niedziela). To jest najlepsza ekipa w mieście ! Weszłam z zamiarem kupna laptopa. Najpierw baaaardzo miła i energiczna blondynka pomogła mi wybrać model na podstawie moich oczekiwań, dobrała również potrzebne mi rzeczy. Pan obsługujący kredyt też był baaardzo życzliwy i pomocny. A kierownik zmiany pomógł zanieść mi drukarkę do samochodu. Aż miło robi się zakupy z takimi ludźmi. Wszyscy uśmiechnięci i nastawieni na pomoc klientowi. DZIĘKUJĘ :)

Uwaga !!!Syn ...

Uwaga !!! Syn kupił w media słuchawki . Oczywiście nie były użyte , bo to był tak mały dodatek do zamówienia . 2 dni późnej próbujemy je zwrócić i lipa . Bo niby są to " środki higieny osobistej " Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie !!! Zwykle krętactwo !!!

Pracownik z działu ...

Pracownik z działu rtv bardzo był pomocny w wyborze telewizora i nie tylko. Jego wiedza na wszelakie pytania z naszej strony były profesjonalne, konkretne i bez owijania że wszystko jest super. Nic nam na siłę nie narzucał tylko tłumaczył jaka jest różnica między jednym a drugim telewizorem. Uważamy z mężem, że właściwy człowiek na właściwym miejscu. Nigdy wcześniej w media expert nie spotkaliśmy tak znającego się na rzeczy pracownika. Brawo (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) na pewno wrócimy jeszcze do Pana:-)

Świetna placówka. Pełen ...

Świetna placówka. Pełen profesjonalizm i uprzejmość ze strony obsługi. Na pewno będę tam często wracał :)

Miła Pani od kredytów

Pozdrawiam miłą i śliczną panią od kredytów! Bardzo mi pomogła, wszystko elegancko wyjaśniła. Dzięki!

Ul struga

Pracownik pracują ludzie nie kompetentni

OMIJAĆ Z DALEKA

Reklamacja to jakaś kpina . Prawie 2 miesiące czekania aż odbiorą stary sprzęt. Godziny spędzone na infolini ciągła spychologia bez żadnych konkretów. Nareszcie zrezygnowaliśmy oczywiście poinformowaliśmy o tym konsultanta . Po 2 dniach BACH , meil że odbiorą sprzęt i nawet data kiedy. I co?! skoro została już wynajęta inna firma . NIE WATRO MIEĆ Z MEDIA EXSPERT NIC WSPÒLNEGO

Krętactwo

Zamówienie 02340575021 totalna porażka , brak sprzętu po reklamacji wymiana na inny droższy . Po dostarczeniu zamienionego zamówienia okazuje się ze jest pierwotne zamówienie i je wysyłają . Dział reklamacji to kpina po pięciu godzinach na telefonie i ok . 30 mailach łaskawie możliwość oddania nie tego sprzętu i kupienia zamówienia 02340575021 po wyższej cenie . Kupujcie w internecie a nie od takich krętaczy

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.67 )

DOMAR

(3.13 )

Domex

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem