Jakość Obsługi

Media Expert

( 3.65 )

Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Opinie (4657)

4/5

Z cenami rożnie natomiast dobrze zaopatrzony . Przestrzeń i atmosfera są wyjątkowe.

OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM

Co prawda kupowałem towar na elektro.pl ale to ta sama firma, ten sam właściciel i to samo podejście do reklamacji... Odradzam zakupy w tej firmie. Jak jest jakakolwiek usterka (w moim przypadku ekspres do kawy krups) elektro.pl podchodzi bardzo "olewczo" do reklamacji. Towar jest wysyłany do pseudo "autoryzowanego" serwisu który ma odrzucać reklamacje (sugerują że do młynka do kawy ktoś wlewał wodę :D ) i w dodatku serwis uszkodził pojemnik na wodę i ekspres nie naprawiony wrócił cały usyfiony. Sprawą zajmuje się właśnie rzecznik praw konsumenta. Jeśli ktoś będzie miał z nimi podobny problem to nie odpuszczajcie tylko zgłaszajcie się do rzecznika. Wiem że dużo ludzi odpuszcza i na tym TERG (właściciel mediaexpert oraz elektro.pl) żeruje że nie będzie musiał ponosić kosztów naprawy ale walczcie o swoje a na przyszłość proponuję omijać tą firmę szerokim łukiem. Ja w tym sklepie na pewno już nigdy nic nie kupię za właśnie tego typu obsługę po sprzedażową, nawet jak by dawali towar za pół darmo. Szkoda zdrowia na nich i nerwów.

Szybko i sprawnie

można przez Internet z odbiorem w sklepie

Przyjemne otoczenie

Sklepy są zawsze czyściutkie, sprzęty błyszczące i ładnie wyeksponowane. Przyjemnie się wchodzi z płytek na wykładzinę w sklepach Media Expert, zupełnie inne uczucie i przyjemnie się robi zakupy. Obsługa bardzo miła

zamówienie na 5

Odbierałem kartę graficzną zakupioną na stronie sklepu. Wygląda na nową i chyba taka jest. Szybka realizacja zamówienia i cena najlepsza w internecie.

nie polecam

nie polecam dostalem fotel diablo x one skrzywiony, fokietniki (1 był nizszy drugi wyzszy inne szerokosci) napisalem po reklamacje (kontakt sredni) ze wezma fotel . Fotel spakowany wysłany po tygodnij przyszedł w jeszcze gorszym stanie (pęknięta skóra, popękane plastiki i fotel w dalszym ciagu popsuty) dostalem dodatkowe czesci z innego fotelu ktore byly nie potrzebne. Napisałem znowu, ze fotel dalej jest popsuty i ze znowu wezmna fotel i wzieli fotel i 0 kontaktu ani nic NIE POLECAM

:)

Obsługa jest bardzo pomocna i nawet na swojej mediaexpertowej grupie na fb doradzają jaki sprzęt dobrać

Tak było

W ostatnich miesiącach wiele razy bywałem w ME i zawsze spotykałem się z uśmiechem i pomocą pracowników

10/10

Polecam zakupy, świetna sieć o najwyższych standardach dot. obsługi

suupeer

Obsługa jest dobrze wykwalifikowana, często są to pasjonaci

Expert przez duże E

Miałem sytuację, w której stałem przed wyborem kupna telewizora, który w danej chwili był tańszy u konkurencji, podszedłem do pracownika, powiedziałem mu o tym a on po prostu obniżył mi cenę do tej w sklepie konkurencji. Powiedział że jest to ich stała praktyka, o ile konkurencję rozumiemy że jest to sieć elektromarketów, a nie np. sprzedawca na Allegro. Polecam

szybka dostawa

Zamawiam z media expert regularnie jakieś sprzęty czy dodatki. Zazwyczaj nie dopłacam do dostawy ekspresowej(dostawy na jutro), ale ostatnio dopłaciłam i przyszło przed południem, a zamawiałam około 16:30

Dobrze się rozwinęli

Ostatnimi czasy częściej bywam w media expert i czuję że na przestrzeni lat wiele się zmieniło na lepsze. Widać różnicę zwłaszcza w wyszkoleniu pracowników

Tragedia - nigdy więcej

Kupowałem tam wielokrotnie. Teraz muszę jednak stwierdzić, że są nie fair, albo za dobrze im się wiedzie i mają klienta głęboko w czterech literach. Otóż zamówiłem u nich Tablet Samsung Tab 6 Lite LTE po promocyjnej cenie 1699 PLN z odbiorem w sklepie. Laptop do sklepu dotarł bez problemu a problemy zaczęły się potem. Jako osoba mieszkająca na stałe zagranicą (poza UE) mam bowiem możliwość zakupu TAX FREE. Poprosiłem o wystawienie takowego formularza. Sklep formularz wystawił i tutaj "zonk" - cena brutto automatycznie wzrosła do 1899 PLN. Po dłuższych wyjaśnieniach w sklepie okazało się że "ceny promocyjne nie obowiązują przy TAX FREE". To pierwsze zdziwienie bo TAX FREE dotyczy zwrotu podatku VAT dla podróżujących i sklep prowadzący takową sprzedaż MA OBOWIĄZEK wystawienia formularza TAX FREE dla każdego zakupu powyżej 200 PLN. Również na produkty PROMOWANE. Ale aby nie tracić czasu poprosiłem o sprzedaż bez TAX FREE za cenę na jaką zawarliśmy w internecie umowę kupna-sprzedaży czyli za 1699 PLN. Okazało się że sprzedawcy nie mogą już powrócić do dawnej ceny, która wzrosła do 1899 PLN (ja osobiście podejrzewam że sklep wystawił ten produkt na promocję przez pomyłkę i teraz chciał moim kosztem to sobie powetować). Zostałem w sklepie poproszony o zgłoszenie reklamacji online i przywrócenie ceny w systemie aby mogli mi ten tablet sprzedać za 1699 PLN. Napisałem takową reklamację. Po przepychance mailowej poinformowano mnie, żebym... złożył reklamację w sklepie stacjonarnym... zaraz tam pojadę i spędzę kolejne kilkanaście minut na pisaniu tej reklamacji. NIGDY WIĘCEJ MEDIA EXPERT - NIE DOŚĆ ŻE KRĘCĄ PRZY PROMOCJACH TO I NA TAX FREE. WSTYD (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Brak zainteresowania Klientem

Sklep czysty, zadbany, niestety personel poległ na obsłudze klienta, ponieważ jakiś czas temu zakupiłam w tym sklepie mikrofalówkę, zastanawiając się nad wyborem kilkukrotnie obok mnie przeszedł personel niestety, żaden się mną nie zainteresował nie zaproponował pomocy. Obsługa była zainteresowana rozmowa między sobą. Po upływie kilkunastu minut sama poprosiłam jednego z pracowników o pomoc. Wskazałam wybrana przez siebie mikrofalówkę i poprosiłam o nią. Pracownik w ciszy przyniósł mi sprzęt i jedyne jego słowa wypowiedziane w moim kierunku to ‚na fakturę?’ Liczyłam na polecenie ze strony pracownika innego sprzętu być może lepszego w atrakcyjnej cenie, niestety nie zostałam obsłużona w ten sposób. Moja ocena dotycząca obsługi klienta w tym sklepie niestety jest negatywna.

Stacjonarnie też sie opłaca

Spotkałam się z bardzo dobrze obeznanym pracownikiem w temacie telewizorów. Na początku chciałam zamówić przez internet po zapoznaniu się z modelami w sklepie ale zdecydowałam się wziąć stacjonarnie z dostawą do domu po kalibracji obrazu. Proponowano mi ubezpieczenie, na które się nie zdecydowałam

Odwiedzałeś ostatnio Media Expert?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem