Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.66 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5136)

Tragedia

Nie kupować w tej dziadowskiej firmie nic w nosie maja nie dostarczaja towaru jak im zaplacidz czekam po 2 tygodnie.

Taki bałagan w logistce? WSTYD.

Zapłacone zawężenie godzin dostawy do godziny 16. Kierowca pisze SMS, że będzie po 18. Dziękuję bardzo, zgadzam się na drugi dzień, do godziny 16. Niestety nie przyjechał, czekamy.......nie ma powiadomienia! Interwencja na infolinii bez rezultau, a w sklepie gdzie był kupiony sprzęt... "Nie mamy na to wpływu, to firma logistyczna" Masakra, już tam nic nie kupię.

Słabo, kiepska obsługa...

Chciałem kupic smartfona. Stałem tam i czekałem, aż ktoś podejdzie do mnie - niestety nie doczekałem się. Kiedy już sie doczekałem, obsługująca mnie kobieta przy stoisku z kredytami okazała sie bardzo opryskliwa i niemiła osobą. Co w rezultacie skutecznie zniechęciło mnie od zakupu w tym sklepie na kwotę około 4000pln.

Slabo

Witam. Oddałem do naprawy gwarancyjnej expres do kawy który nadle przestał działać po 14 dniach dostałem sms z informacją że zostanie naprawiony po kolejnych 7 dniach że jest do odbioru w sklepie. Okazało się że nie naprawili ponieważ jest zakanieniomy. Wprowadzono mnie w blod pisząc sms że zostanie naprawiony a po 21 dniach odesłali mi i piszą że nie bada naprawiać. Zawiozłem expres do serwisu na własną rękę i okazało się że był tylko spadniety wężyk ok wody. W sklepie to zgłosiłem do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi pisałem też na stronę euro trv i tak samo cisza. Naprawa należała do serwisu gwarancyjnego a odrzucają bez powodu pisząc bzdury. Nie dajcie się oszukiwać serwis z Pruszkowa tego sklepu jest nie kompetentny i odtuca naprawy bez powodu wprowadzając klientów w błąd pisza ze naprawia a odsyłają nie naprawiony i zaraz pismo do podpisania że nie naprawili. Nie polecam

Super obsługa!

Zamawiałam słuchawki JBL. Zamówienie zostało przygotowane bardzo szybko, bo w przeciągu 1h od złożenia zamówienia na stronie. Będąc już w sklepie dopytałam obsługę o informację na temat produktu, pan odpowiedział na wszystkie moje pytania, po czym wzięłam kartę, poszłam do kasy, zapłaciłam a Pan po chwili był już z moim zamówieniem przy kasie. Obsługa sklepu bardzo miła i pomocna

Nieuczciwe postępowanie

Wystawiaja produkt. Czlowiek wplaca pieniadze a oni anuluja uziemiajac pieniadze (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niekoniecznie

W sklepie czysto, uporzadkowane sprzęty, ale konsultantów trzeba prosić żeby podeszli. Zazwyczaj nie wychodzą z inicjatywą żeby doradzić czy nawet zapytać w czym pomóc, nawet gdy stoję przy stoisku że smartfonami ponad 10 minut

Super obsługa

Obsługa w tym sklepie bardzo mi imponuje. Za każdym razem gdy wejdę do sklepu po kilku minutach zawsze ktoś podejdzie z pytaniem czy w czymś pomóc. Zawsze kompetentnie odpowiedzą na pytania dotyczące sprzętu.

zgłoszenie reklamacyjne 7304224314

Witam Od listopada nie potrafią Państwo zakończyć uznanej reklamacji. Proszę o pilny zwrot należności.

żenada

Kupiłem u nich na prezent pod choinkę dla rodziców ekspres Krups Evidence za 3000 zł. Numer zamówienia: M1/ZAM/2019/1641741. Pracownik dostarczył go do domu w opakowaniu fabrycznym bez żadnych zabezpieczeń na czas transportu. Oczywiście okazało się, że jest uszkodzony. Do dziś nie otrzymałem sprawnego ekspresu. Zgłosiłem reklamację prosząc o wymianę. Numer reklamacji: 2019122610000091. Dopiero po tygodniu dostałem pierwszą odpowiedź. Po kolejnej wymianie maili zaproponowali mi obniżkę ceny o 200 zł i zwrot tej kwoty... Oczywiście się nie zgodziłem dopraszając się dalej o wymianę. Po kolejnych kilku dniach dostałem odpowiedź, że mi go wymienią i przyślą kuriera, żeby odebrał zepsuty ekspres.. Po czym cisza.... Po tygodniu napisałem kiedy kurier do mnie zawita i dostałem odpowiedź, że następnego dnia i że niezwłocznie dostanę nowy ekspres. Kurier odebrał i znów cisza przez 10 dni. Zadzwoniłem na infolinię i dostałem informację, że nie wiadomo kiedy dostanę nowy ekspres. Wrażenia mam więc takie: RTV Euro AGD to sklep nieogarnięty, ma klientów w dalekim poważaniu, o wszystko trzeba się dopraszać. To był mój ostatni zakup w tym sklepie.

super obsługa

W sklepie reklamowałam te same żelazko i obsługa naprawdę miła,szybka obsługa klienta i co jest ważne obsługa miła, uśmiechnięta.

Obiecali dostarczyć przed świętami. Nie dostarczyli.

Kupiłem przed świętami w sklepie internetowym telewizor z gwarancją dostawy przed świętami. Niestety nie dostarczyli mojego zamówienia, a jeszcze dzień przed świętami namawiał na stronie że jak zamówisz to dostarczą. Trzeba to zgłosić do Uokik. Jasne oszukiwanie klientów. Gdyby nie obietnica że strony sklepu może bym nie zamówił. Nie polecam. Infolinia niestety nie była w stanie dodzwonić się do logistyki. Przywieźli po świętach.

Świetna obsługa

Obsługa na wysokim poziomie. Po wejściu do punktu pracownik zauważa klienta. Doradza na temat produktów, zachęca do zakupów. Poleca system ratalny i ubezpieczenie sprzętu.

omijać z daleka

totalne dno nic więcej u nich nie kupię!!!!! Oddałam laptopa na naprawę gwarancyjną, po prawie miesiącu przyszedł esemes laptop do odbioru w sklepie- odbieram laptop nie naprawiony ( oddzielny temat na serwis acera totalne dno razy dwa) Pan w sklepie sprawia wrażenie że znalazł się tu przez przypadek, zero zainteresowania klientem, zero profesjonalizmu, zero zaangażowania- wrażenie co ja tu robię i za jaką karę tu pracuję- podsumowując kiedy przychodzimy coś kupić mało nam w tyłki nie powchodzą jak już kupisz to spadaj na drzewo a jak się coś zepsuje to męcz się człowieku sam

Totalna porażka Dno totalne

Zakupiłem w sklepie internetowym Kamerę sportową z dostawą na 2 dzień roboczy ,po 6 dniach towaru nie otrzymałem., Gdy zadzwoniłem do działu obsługi z zapytaniem o realizację odesłano mnie do DPD, natomiast spedytor twierdzi żę sklep nie nadał takiej przesyłki, po 4 dniach takich przepychanek sklep zgłosił reklamacje do przewożnika a mi każą czekać. Ja zostałem bez towaru i pieniędzy. Takie traktowanie klienta jest karygodne i nieakceptowalne. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie gdzie klienta maja za nic.

Następnym razem zrobię zakupy gdzieś indziej

Wybrałam się do tego sklepu, ponieważ chciałam kupić blender. Do zakupu potrzebowałam porady sprzedawcy, więc przeszłam kilka alejek w jego poszukiwaniu. Niestety, nikogo nie znalazłam. Postawiłam więc oprzeć się na informacjach podanych obok produktów i wybrałam ten, który chciałam kupić, ale nie byłam w stanie odnaleźć go na półce (pudełka były pomieszane), więc po raz kolejny poszłam szukać kogoś z obsługi. Kiedy znalazłam pracownika i poprosiłam o pomoc, ten zbył mnie słowami "nie jestem z tego działu" i odszedł tak szybko, że nie zdążylam poprosić go o zawołanie doradcy z odpowiedniego działu. Czekałam jeszcze parę minut, na innego pracownika, jednocześnie szukając blendera, ale ostatecznie nikt się nie pojawił, a ja wyszłam ze sklepu bez zakupu.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem