Ares

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Reklamacja obuwia...
Reklamacja obuwia w tym sklepie jest bezcelowa. Właściciel jest nieuprzejmy. Odpychający w zachowaniu. Przyjmuje buty na reklamacje po czym 2 tygodnie póżniej oddaje je naprawione byle jak. Po odmówieniu odebrania żle naprawionych butów przyjmuje je ponownie i zwraca w takim samym stanie jak wcześniej po upływie kolejnych 2 tygodni. W momencie kiedy klient nie chce odebrać uszkodzonego obuwia właściciel zaczyna twierdzić że klient jest roszczeniowy, czepia się. Nakazuję mu odbiur obuwia i "niech pani sobie robi co chce". Pan ten jest niewychowany i bezczelny, nie umie rozmawiać, okazuje zdenerwowanie. W sklepie jest przerażliwie zimno. Na wystawie stoi długi czas ten sam towar.

Gratka

21.01.2011

Placówka

Chrzanów, a. Henryka 37

Nie zgadzam się (2)

Ares

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Ares?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Reklamacja obuwia...
Reklamacja obuwia w tym sklepie jest bezcelowa. Właściciel jest nieuprzejmy. Odpychający w zachowaniu. Przyjmuje buty na reklamacje po czym 2 tygodnie póżniej oddaje je naprawione byle jak. Po odmówieniu odebrania żle naprawionych butów przyjmuje je ponownie i zwraca w takim samym stanie jak wcześniej po upływie kolejnych 2 tygodni. W momencie kiedy klient nie chce odebrać uszkodzonego obuwia właściciel zaczyna twierdzić że klient jest roszczeniowy, czepia się. Nakazuję mu odbiur obuwia i "niech pani sobie robi co chce". Pan ten jest niewychowany i bezczelny, nie umie rozmawiać, okazuje zdenerwowanie. W sklepie jest przerażliwie zimno. Na wystawie stoi długi czas ten sam towar.