Telekarma.pl

(4.71)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 18)

Niestety za każdym...
Niestety za każdym razem kiedy mam okazję zamówić jedzenie dla mojego psa z tego sklepu Internetowego występuje jakiś problem z zamówieniem. Za pierwszym razem otrzymałem błędne zamówienie, za drugim natomiast puszki z jedzeniem dla psa były mocno uszkodzone. Oczywiście rozumiem, iż uszkodzenie mogło mieć miejsce podczas transportu, jednakże zawsze problem ten tyczy się tego sklepu. Na szczęście ze zwrotem błędnego zamówienia i przysłaniem prawidłowego jak i zwrotem gotówki za uszkodzony towar nie było większego problemu.

Klient_s0tz

09.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetny kontakt i...
Świetny kontakt i profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie - polecam.

Agata_1226

11.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam kilka rodzajów...
Zakupiłam kilka rodzajów karm i ziół dla królika. Przesłano mi je za darmo do punktu odbioru bardzo dokładnie zabezpieczone przed uszkodzeniami. W domu po odpakowaniu przesyłki zobaczyłam, że jedno z opakowań było całe, ale tak pokruszone na pył, że nadawało się praktycznie do wyrzucenia. Zgłosiłam to mailowo i już następnego dnia otrzymałam przeprosiny oraz całkiem spory rabat na przyszłe zakupy, które mogę zrobić kiedy tylko zechcę - bez terminu końcowego. Uważam, że firma zachowała się bardzo fair.

Agnieszka_2023

16.12.2019

Placówka

Warszawa, Annopol 4a

Nie zgadzam się (0)
Szybko tanio i...
Szybko tanio i bezpiecznie .Ten sklep nie potrzebuje reklamy Kupuje tan juz bardzo dlugo i nigdy sie nie zawiodlem.POLECAM

zalogowany_użytkownik

07.09.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dostawa błyskawiczna i...
Dostawa błyskawiczna i zgodna z zamówieniem.

mars

17.09.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W sklepie www.telekarma.pl...
W sklepie www.telekarma.pl kupuję nieraz większą ilość karmy dla mojego psa. Strona internetowa jest przejrzysta. Sklep spełnia oczekiwania i potrzeby. Jednak nie we wszystkich zakładkach jest duży wybór towaru, ale można zawsze coś dla siebie i swoich pupili wybrać . Podstawowe produkty znajdują się w dobrej cenie. Bardzo szybka dostawa, kurierzy dopasowuja się do klientów. Istnieje możliwość zakupu pozwalającego na darmwą dostawę. Miła i szybka obsługa.

Jabłonka

29.05.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny Telekarma.pl udowodniła, że zakupy przez internet jednak mogą być przyjemne i bezpieczne. Pokarm dla psa zamówiłem 28.02. Pieniądze zaksięgowali 29.02 a dzisiaj, 01.03 ok. godziny 9.00 kurier dostarczył zamówienie. Asortyment nadal bogaty, czasem czegoś brakuje, ale najczęściej są to karmy dostępne w promocji lub z jakimś gadżetem. Z tego, co zauważyłem, w takim przypadku stany magazynowe są w miarę szybko uzupełniane. Nie trzeba czekać tygodniami na pojawienie się produktu, który chcemy zamówić. Plusem jest możliwość otrzymania informacji na adres e-mail o pojawieniu się wybranego produktu. Cenowo - pokarmy dla psa są tańsze niż u konkurencji. Różnica wynosi od kilku do kilkunastu złotych na produkcie. Przynajmniej spośród tych kilkudziesięciu pozycji, które staram się regularnie sprawdzać. Asortyment pokarmów - na prawdę spory. Jest możliwość wyboru. Co prawda brakuje dosłownie kilku marek, ale przecież nie można mieć wszystkiego :). Jeśli chodzi o wybór kagańców/smyczy/legowisk itp. znalazłem sklepy, gdzie jest trochę większy wybór i bywa nieco taniej. Ale różnicę rekompensuje możliwość bezpłatnej dostawy kurierem do domu dla zakupów od 89 zł lub o wadze wyższej niż 12 kg. Zamawiając jedzenie dla psa można na prawdę bardzo łatwo przekroczyć te granice. Ogólnie - sklep na 5. Ponadto mają infolinię - ja dodzwoniłem się szybko (czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta - poniżej 1 minuty). Odpowiedział rzeczowo na moje pytania. Polecam każdemu ten sklep.

zarejestrowany-uzytkownik

01.03.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Zakupy w tym...
Zakupy w tym sklepie internetowym to sama przyjemność. Przejrzysty asortyment -od razu widać czy produkt jest w magazynie, dobre ceny a szybkość realizacji zamówienia znakomita. Są to moje kolejne zakupy w tym sklepie i serdecznie polecam. Jako jedyną rzecz do udoskonalenia to więcej możliwości filtrowania produktów.

Edyta_341

08.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Dziś zamawiałem jedzonko...
Dziś zamawiałem jedzonko dla swoich zwierzaków. Zadzwoniłem do firmy Ttelekarma - ku mojemu zdziwieniu po dwóch sygnałach odebrał bardzo miły Pan, przedstawiając sie imieniem i nazwiskiem, nazwą firmy zadając pytanie w czym może mi pomóc? Powiedziałem mu czego potrzebuję i zapytałem o jedną rzecz, której nie byłem pewien. Rozmówca wykazał się ogromną wiedzą z zakresu składu produktu, efektów i działania - miałem wrażenie, że rozmawiam z producentem tego produktu. Po bardzo wyczerpującym wyjaśsnieniom ze strony sprzedawcy nie miałem już żadnych wątpliwości i zamówiłem towar. Po 4minutach otrzymałem od Telekarmy maila z informacją, że moje zamówienie zostalo zrealizowane i jutro zostanie dostarczone. chwilkę później otrzymałem kolejnego maila od firmy kurierskiej UPS, że otrzymali przesyłkę z firmy Telekarma i w dniu jutrzejszym mi ją doręczą. Szczerze polecam zakupy w tej firmie - bardzo dobry kontakt, imponująca wiedzą sprzedawców, błyskawiczny czas reakcji i realizacji zamówienia. Polecam!

MaciaSS

07.02.2012

Placówka

Warszawa, Annopol 4a

Nie zgadzam się (1)
Na telekarma.pl zamawiam...
Na telekarma.pl zamawiam od jakiegoś czasu. Zamówienie jest realizowane bardzo szybko i zawsze mogę liczyć na pomoc personelu, który również bardzo szybko jak na sporą liczbę klientów odpowiada na zadane pytania. Plusem jest możliwość kontaktu poprzez Facebook. Dosłownie raz zdarzyło się, że zamiast zamówionego koszyka do karmy (będącym gratisem) dostałem miskę. Błąd został bardzo szybko naprawiony i następnego dnia otrzymałem zamówiony koszyk. Ponadto miskę mogłem sobie zatrzymać :). Kontakt rewelacyjny, strona przejrzysta, ceny przystępne, rozbudowany i duży asortyment karm dla zwierząt. Jestem zachwycony :)

zarejestrowany-uzytkownik

23.01.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Zakup karmy dla...
Zakup karmy dla mojego psiaka i kota kuzynki. Kolejny raz robię zakupy w sklepie internetowym telekarmy. Wyszukuje interesujące produkty. Ceny są konkurencyjne i bardzo przyzwoite. Dodatkowo dostałam informację na adres mailowy o dodatkowym upuście na zakupy. W związku z tym, że zamawiam w weekend, planowane dostarczenie karmy na wtorek. Faktycznie w poniedziałek wysyłka, we wtorek ku radości mojego psiaka karma dostarczona. Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

31.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Sklep internetowy dobrze...
Sklep internetowy dobrze i sprawnie obsługujący klientów, duży wybór produktów i dosyć częste promocje towarów. Wadą jest mała konkurencyjność jeśli chodzi o ceny, nawet dla stałych klientów, kilkuletnich, ceny cennikowe, brak rabatu dodatkowego za lojalność wobec firmy. Dostawa przez firmy kurierskie w miare sprawna.

zarejestrowany-uzytkownik

09.04.2011

Placówka

Warszawa, Zielonych Traw 5A

Nie zgadzam się (0)
Od czerwca tego...
Od czerwca tego roku jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kocurów i psa. Całe towarzystwo jest bardzo rasowe i dla właściwego rozwoju konieczne jest odpowiednie żywienie. Zarówno pies jak i koty są przedstwicielami dużych i szybko rosnących ras, więc spożycie mają spore. Ceny w sklepach zoologicznych i lecznicach weterynaryjnych są jakie są. Każdy płaci czynsze, pensje itd. Postanowiłam poszukać dobrych cen w sklepach internetowych i pierwszy jaki znalazłam to TELEKARMA. Strzał w dziesiątkę! Bardzo miły i kompetentny personel. Zamówienia zarówno przez internet jak i telefon, bardzo dobre ceny i co najważniejsze: SOLIDNOŚĆ!! Od momentu złożenia zamówienia drogą mailową wysyłane są informacje na temat statusu przesyłki. Robiłam tam zakupy już prawie dziesięć razy i nigdy nie było poślizgu. Zamówienia składane do godz 15.00 realizowane są następnego dnia (dni robocze). Raz nie zdążyłam i złozyłam zamówienie zdecydowanie po 15.30, zadzwoniłam i na moją prośbę, czy da radę na jutro usłyszałam, że oczywiście tak. Ilekroć proszę w zamówieniu o kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki, zawsze kurier oddzwania. Współpracują z UPS. Towar zawsze na czas, zawsze pełnowartościowy i taki, jak zamawiam. Muszę jeszcze dodać, że niewiele trzeba zamówić, bykoszt przesyłki ponosił dostawca. Z resztą wszystko dokładnie i czytelnie wyjaśnione na stronie sklepu. BRAWO!!! Więcej takich sklepów i klienci wreszcie uwierzą w sklepy internetowe. Raz ich "zdradziłam" pokusił mnie tani koci piasek w innym sklepie. Nigdy więcej!!! Czelałam 4 dni, bo podobno towar był sprowadzany z różnych magazynów i nikt nie był w stanie mi powiedzieć, kiedy będzie dostawa. Myślę, że poza mną również moje zwierzaki podpisują się pod tym, co napisałam. Polecam z czystym sumieniem TELEKARMĘ.

zarejestrowany-uzytkownik

18.12.2009

Placówka

Warszawa, Zielonych Traw 5A

Nie zgadzam się (21)
Jest to sklep...
Jest to sklep internetowy, gdzie kupujemy jedzenie dla naszych zwierzaków. Ceny mają przyzwoite, szybko dostarczają do domu, co ma znaczenie w przypadku psa, dla którego kupujemy 30 kg karmy jednorazowo. Odejmuję jeden punkt za pomyłkę w zamówieniu. Nie dostarczono nam jednego worka karmy (prawdopodobnie zaginął w transporcie). Plusik za to, że sprzedawca uwierzył "na słowo" i dosłał worek z kolejnym zamówieniem.

sylla

28.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (33)

Telekarma.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Telekarma.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Niestety za każdym...
Niestety za każdym razem kiedy mam okazję zamówić jedzenie dla mojego psa z tego sklepu Internetowego występuje jakiś problem z zamówieniem. Za pierwszym razem otrzymałem błędne zamówienie, za drugim natomiast puszki z jedzeniem dla psa były mocno uszkodzone. Oczywiście rozumiem, iż uszkodzenie mogło mieć miejsce podczas transportu, jednakże zawsze problem ten tyczy się tego sklepu. Na szczęście ze zwrotem błędnego zamówienia i przysłaniem prawidłowego jak i zwrotem gotówki za uszkodzony towar nie było większego problemu.