Auto Elektro-Mechanika

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W dniu 13.12.2010...
W dniu 13.12.2010 udałem się do ww. serwisu ze zdefektowanym samochodem. W przybliżeniu orientowałem się, na czym może polegać problem, więc rozpisałem mechanikowi zakres prac, jednak zaznaczyłem też, że diagnoza ta nie musi być w pełni trafna. Oczywiście poinformowałem mechanika o wszelkich objawach nieprawidłowości w pracy pojazdu. Zleciłem także kilka niewielkich prac dodatkowych. W dniu 14.12 mechanik telefonował do mnie kilka razy, poinformował że wykonał prace, które zleciłem, jednak problem pozostał. Oznajmił, że będzie szukał dalej. Przekazał także wiadomość, że w sprawie prac dodatkowych będzie musiał udać się do salonu producenta pojazdu celem zakupu części, na co się zgodziłem. Pod koniec dnia 15.12, otrzymałem telefon od innego mechanika, że samochód jest do odbioru, na moje pytanie, poinformował także o kwocie do zapłaty. Nie potrafił jednak powiedzieć, jakie dokładnie prace zostały wykonane i czy problem został rozwiązany. Umówiłem się na odbiór auta w dniu 16.12. Na miejscu okazało się, że prace zlecone wynikające z mojej diagnozy zostały wykonane i tylko tyle. Mechanik badał samochód w innym serwisie, ale nie dały te badania konkretnego wyniku. Jednak oczywiście musiałem za nie zapłacić. Pozostałem z problemem, a mechanik rozłożył ręce, mówiąc że niech pan poszuka sobie nowej części, to się kiedyś zrobi. Nie zostałem przy tym poinformowany, jakie parametry czy oznaczenia powinna mieć ta część. Również proste prace dodatkowe zostały wykonane połowicznie. Mechanik nie posiadał odpowiedniego kabelka, mimo że był po inne części wcześniej w autoryzowanym salonie. Nie pokwapił się by przeczytać numery nadwozia na samochodzie, by odpowiedni kabelek kupić. Stwierdził tylko, że to mało ważne i zrobi się kiedyś przy okazji. Dla mnie jednak prace te były istotne, skoro je chciałem zlecić. Mechanik z tego serwisu porusza się samochodami klientów bez pytania ich o zgodę, nie posiadając również dokumentów pojazdu (dowodu rejestracyjnego i ubezpieczenia). Nie szanuje także własności klientów, chociażby używając bez pytania latarki klienta będącej na stanie samochodu i pozostawiając ją w opłakanym stanie. Zdecydowanie nie polecam wizyt w ww. miejscu. Płatności wcale nie są małe, a wykonywane prace nie gwarantują rozwiązania problemu. Klient pozostaje sam z problemem, z którym przyjechał, tylko „lżejszy o kilkaset złotych”. W dodatku przed wizytą należy samemu określić, co ma być zrobione, bo mechanik nie sprawdzi sam, np. co jest do wymiany.

Rafał_536

17.12.2010

Placówka

Opacz, Klonowa 19

Nie zgadzam się (5)

Auto Elektro-Mechanika

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Auto Elektro-Mechanika?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W dniu 13.12.2010...
W dniu 13.12.2010 udałem się do ww. serwisu ze zdefektowanym samochodem. W przybliżeniu orientowałem się, na czym może polegać problem, więc rozpisałem mechanikowi zakres prac, jednak zaznaczyłem też, że diagnoza ta nie musi być w pełni trafna. Oczywiście poinformowałem mechanika o wszelkich objawach nieprawidłowości w pracy pojazdu. Zleciłem także kilka niewielkich prac dodatkowych. W dniu 14.12 mechanik telefonował do mnie kilka razy, poinformował że wykonał prace, które zleciłem, jednak problem pozostał. Oznajmił, że będzie szukał dalej. Przekazał także wiadomość, że w sprawie prac dodatkowych będzie musiał udać się do salonu producenta pojazdu celem zakupu części, na co się zgodziłem. Pod koniec dnia 15.12, otrzymałem telefon od innego mechanika, że samochód jest do odbioru, na moje pytanie, poinformował także o kwocie do zapłaty. Nie potrafił jednak powiedzieć, jakie dokładnie prace zostały wykonane i czy problem został rozwiązany. Umówiłem się na odbiór auta w dniu 16.12. Na miejscu okazało się, że prace zlecone wynikające z mojej diagnozy zostały wykonane i tylko tyle. Mechanik badał samochód w innym serwisie, ale nie dały te badania konkretnego wyniku. Jednak oczywiście musiałem za nie zapłacić. Pozostałem z problemem, a mechanik rozłożył ręce, mówiąc że niech pan poszuka sobie nowej części, to się kiedyś zrobi. Nie zostałem przy tym poinformowany, jakie parametry czy oznaczenia powinna mieć ta część. Również proste prace dodatkowe zostały wykonane połowicznie. Mechanik nie posiadał odpowiedniego kabelka, mimo że był po inne części wcześniej w autoryzowanym salonie. Nie pokwapił się by przeczytać numery nadwozia na samochodzie, by odpowiedni kabelek kupić. Stwierdził tylko, że to mało ważne i zrobi się kiedyś przy okazji. Dla mnie jednak prace te były istotne, skoro je chciałem zlecić. Mechanik z tego serwisu porusza się samochodami klientów bez pytania ich o zgodę, nie posiadając również dokumentów pojazdu (dowodu rejestracyjnego i ubezpieczenia). Nie szanuje także własności klientów, chociażby używając bez pytania latarki klienta będącej na stanie samochodu i pozostawiając ją w opłakanym stanie. Zdecydowanie nie polecam wizyt w ww. miejscu. Płatności wcale nie są małe, a wykonywane prace nie gwarantują rozwiązania problemu. Klient pozostaje sam z problemem, z którym przyjechał, tylko „lżejszy o kilkaset złotych”. W dodatku przed wizytą należy samemu określić, co ma być zrobione, bo mechanik nie sprawdzi sam, np. co jest do wymiany.