Avans.pl

(3.25)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (613 z 886)

Baaardzo nie polecam...
Baaardzo nie polecam sklepu. Odstąpienie od umowy procesowane już 3 tydzień, nieuregulowana płatność ze strony sklepu w regulaminowym terminie 14 dni. Brak informacji od sprzedawcy jaki jest status wniosku i kiedy zostanie zrealizowany

Klient_isaz

23.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna.polecam
Rewelacyjna.polecam

zarejestrowany-uzytkownik

29.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko ok. Zakupy...
Wszystko ok. Zakupy zgodnie z opusem. Na czas

adyrdół

24.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
siedli całkowicie-przeciętna obsługa,przeciętna...
siedli całkowicie-przeciętna obsługa,przeciętna oferta

zarejestrowany-uzytkownik

22.09.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zakupiłam sprzęt AGD...
Zakupiłam sprzęt AGD pod zabudowę z dostawą pod wskazany adres. Czekałam cały dzień.Gdy zadzwoniłam na infolinię, okazało się,że towar nawet nie wyruszył z magazynu z powodu błędu w systemie. W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji z ich strony, musiałam przełożyć montaż zabudowy kuchennej, co wiązało się z długim oczekiwaniem na wolny termin montażysty. Porażka totalna. Nie poecam tej firmy.

Agata_375

11.04.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Przejrzysty sposób...
Świetnie. Przejrzysty sposób zakupów i obsługi posprzedażnej.

Monika_6

17.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Spory wybór...
Dobrze. Spory wybór i dobre ceny, szkoda, że nie ma możliwości odbioru osobistego.

Ewelina_973

16.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Małgorzata_2267

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Sylwia_1208

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

Piotr_2185

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

zalogowany_użytkownik

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Mariusz_923

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Emilia_499

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

zarejestrowany-uzytkownik

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Paulina_1499

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Elżbieta_728

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Małgorzata_2313

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Kamil_892

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Piotr_2350

21.12.2017

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Avans.pl

Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Avans.pl?

Ktoś przed chwilą dodał opinię na temat tej firmy

Baaardzo nie polecam...
Baaardzo nie polecam sklepu. Odstąpienie od umowy procesowane już 3 tydzień, nieuregulowana płatność ze strony sklepu w regulaminowym terminie 14 dni. Brak informacji od sprzedawcy jaki jest status wniosku i kiedy zostanie zrealizowany
Zgadzasz się?