PGNiG

( 3.61 )

Opinie (886)

infolinia

Od kilku dni próbuje dodzwonić się na infolinie czekając po 30 minut niestety nie idzie

nigdy wiecej!

pierwsze podejście...nie załatwiono, brak pełnomocnictwa w systemie( niedawno była podpisywana umowa, nie wprowadzono, nie sprawdzono, nie było potrzebne pełnomocnictwo; drugie podejście 10 minut ,dwadzieścia minut 30 minut i nic klikają i klikają wpatrzeni w ekran -oba stanowiska pytanie czy długo jeszcze i nagle awantura skąd on ma wiedzieć- na moja odpowiedz ,ze pracuje w tym, wiec powinien mniej więcej wiedzieć ile trwają procedury po 40 minutach odeszłam nie byli sensu czekać trzecie podejście , no super jeden klient, szczęśliwa siadam a tu słyszę; ..numerek ja zdziwiona jako ze to trzecie podejście o jakimś numerku Pani mówi okazuje się ze z drugiej strony stanowiska jest coś do pobrania biletu Pani grzecznie mi wydrukowała i ja oczy w słup jedenaście osób przede mną...nikogo nie było no ale usiadłam szczęśliwa Pani jednak musiała skorzystać z toalety wiec znów trochę minut się uzbierało zaczęło się Pani wprowadza i prowadza kseruje ,skanuje, cały czas coś robi,całość obsługi 35 minut po to by złożyć rezygnacje ,więcej tam nie pójdę ,znaczek pocztowy taniej mi wyjdzie niż mój czas,

absurdy w spółkach państwowych

PGNiG wprowadziło systemy on-line do obsługi klienta (eBOK, mBOK) ale żeby się do nich zarejestrować muszę wysłać najpierw tradycyjną pocztą formularz z uzupełnieniem danych personalnych lub pofatygować się w tym celu do biura obsługi klienta :) Płacę faktury za gaz od ponad 20 lat.....

Tak sobie.

Tak sobie. współpraca bardzo trudna.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze. Też będzie drogo po nowym roku.

Ok.

Ok. trudne do analizowania rachunki

Dobrze.

Dobrze. Obsługa na wysokim poziomie, niestety długi czas oczekiwania.

Odwiedzałeś ostatnio PGNiG?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Gaspol

(3.20 )

Gazownia Zabrze

(4.25 )

Gazownia Opolska

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem