VSC

(4.80)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (76 z 121)

Profesjonalna obsługa i...
Profesjonalna obsługa i dobry produkt w ofercie

Ella_1

06.11.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
06.11.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za ocenę! Cieszymy się, że udało nam się zadbać o jakość, postaramy się poprawić drobne niedociągnięcia.
Wszystko super!
Wszystko super!

Jowita

09.06.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
09.06.2023
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za ocenę! To dla nas niezwykle ważne, aby klienci i współpracownicy byli zadowoleni!
Bardzo polecam usługi...
Bardzo polecam usługi tej firmy!

MagdalenaL

06.02.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
06.02.2023
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za ocenę! To dla nas niezwykle ważne, aby klienci i współpracownicy byli zadowoleni!
Jestem tajemniczym klientem...
Jestem tajemniczym klientem i póki co - bardzo podoba mi się ta forma pracy.

Serranq

17.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Na zadanie pytania...
Na zadanie pytania właściwie zawsze otrzymują szybka i pełna informację.

Szymon_400

10.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Strona bardzo łatwa...
Strona bardzo łatwa i przyjemna w obsłudze.Brak jakichkolwiek problemów z poszukiwaną frazą , zagadnieniem.Jedna z lepszych firm internetowych w mojej dotychczasowej współpracy.

Magdalena_3230

06.05.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Mając chwilę czasu,...
Mając chwilę czasu, zaznajomiłam się z corocznym raportem, jakości obsługi. VSC pełni istotną rolę w społeczeństwie, swoimi działaniami dbają o traktowanie klientów, tym samym wpływają na zachowania rynkowe wielu firm, będących na usługach ludności. Każda zamieszczona opinia w portalu to potencjalny plus lub minus dla konkretnego podmiotu gospodarczego. Cieszy fakt, że coraz więcej firm stawia na wysoki poziom traktowania klientów, wiele z nich ustosunkowuje się do konkretnie zamieszczonej opinii obserwatora i robi to regularnie, dając tym samym ”sygnał”, że poważnie i odpowiedzialnie traktuje swoją obecność w życiu gospodarczym, np. Kaufland czy PKO BP. Szkoda jednak, że są to firmy należące do mniejszości, wielu zamieszcza obligatoryjnie przypisane stwierdzenie z podziękowaniami, nie zadając sobie trudu dla zamieszczonego przez opiniotwórcę konkretu, np. Biedronka. Raport JO kształtuje swoisty porządek rynkowy, co ma przełożenie na codzienność człowieka – chętniej i częściej korzystamy z usług tych, którzy nas szanują. Szczególnie cieszy mnie fakt polepszającej się jakości obsługi mojego regionu/województwa, do czego też się przyczyniłam pisanymi opiniami i czuję, taką wewnętrzną satysfakcję. Raport zawiera wypowiedzi, niektórych laureatów Gwiazdy JO 2015, a wśród nich jest Orlen, który często odwiedzam, będąc w różnych regionach kraju i choć zdarzają się placówki ”kiepskawej”, jakości, to jednak w ogólnym wyrazie, postrzegam ten koncern bardzo pozytywnie, co ma ”odbicie” w tym rankingu. Klienci są coraz bardziej wymagający, więc firmy nie mogą poprzestać na poziomie osiągniętego pułapu, by inni ich nie wyprzedzili. VSC i JO stworzyli taką możliwość dla obu stron relacji rynkowych – klientów i przedsiębiorców, którzy wzajemnie się realizują, a tworzony dorocznie raport pomaga w wyznaczaniu dalszych kierunków tych relacji. Nie miałam w rękach marcowej Gazety Wyborczej z dodatkiem raportu o jakości obsługi, ale jego treść mogłam odczytać w portalu JO.

DORA_1

07.04.2015

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (0)
Vision Secret Client...
Vision Secret Client i Jakość Obsługi, nie są tożsamymi stronami, aczkolwiek ściśle ze sobą powiązanymi i wzajemnie się przenikającymi, wystarczy zalogować się do VSC, a przejście do JO następuje bez dodatkowego logowania. Przedmiotem tej obserwacji jest, aktualnie trwający konkurs/zabawa ”wygraj 1000 zł”, z nagrodami punktowymi i pieniężnymi. Ten ostatni rodzaj nagród, zawsze najdobitniej przemawia do uczestników, aczkolwiek niekoniecznie. To, co podoba mi się w ogólnym wyrazie zabawy to kryteria oceny obserwacji – wartościowość, szczegółowość opisu, poprawność językowa i stylistyczna. Wydaje mi się, że w celach, zawartych w regulaminie, powinien znaleźć się jeszcze jeden, dodatkowy – propagowanie poprawności językowej (to takie moje dywagacje), która w dobie ”komórek, sms-ów, etc” ulega, jakby częściowej dewaluacji, zwłaszcza wśród młodzieży, która chętnie wypowiada się na, tzw. skróty. Informacje o konkursie przesłano na pocztę @ z bezpośrednim dostępem do ankiety, która jest, jakby ”biletem” przystąpienia. Informacja jest także widoczna w JO, a regulamin rzeczowo określa zasady uczestnictwa. Wydaje mi się, że dzięki tej zabawie, zasoby VSC, znacznie wzbogacą się o kompendium wiedzy rynkowej i tym samym będą miały dodatkowo znaczący wpływ, na jakość obsługi klientów. Niektóre firmy, regularnie ustosunkowują się do zamieszczonych opinii, co jest dowodem na ważkość opisów i troskę o wizerunek rynkowy. Działalność VSC oceniam bardzo wysoko. Działacie w dobrej wierze i Macie istotny wpływ, na jakość rynku.

DORA_1

25.11.2014

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (1)
”Prezenty dla Tajemniczych-Referencje”...
”Prezenty dla Tajemniczych-Referencje” to program, który potwierdza znaczenie, jakie mają opinie zamieszczane w portalu JO. Każdy, kto poważnie traktuje rynek usług, zachowuje dystans i unika stronniczych postaw, może liczyć na wspomniany wyżej prezent w postaci referencji, mających współcześnie, dość istotne znaczenie, zwłaszcza dla poszukujących pracy. Po pierwszym etapie, czerwcowym, w ciągu tygodnia otrzymałam taki dokument na pocztę i muszę przyznać, że jest on bardzo rzetelnie opracowany. Mam kilka referencji, więc mogę pozwolić sobie na małe porównanie. Te, które posiadam zamykają się zwykle w kilku istotnych zdaniach, natomiast te od VSC mają charakter bardziej wyczerpujący, definiujący nie tylko zakres czynności i słowa polecenia, ale także pełniejsze zaangażowanie danej osoby. Dla takiego dokumentu warto być uczestnikiem działań VSC i JO, warto uczyć się obiektywizmu i realnie, z zachowaniem dystansu emocjonalnego, uczestniczyć w badaniach rynkowych. Będzie, niemal idealnie, jeśli okaże się, że jest to w pewnym sensie przyjemność, może nawet rodzaj hobby. Dziękuję VSC.

DORA_1

24.07.2014

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (1)
Dane osobowe są...
Dane osobowe są dziś na wagę ”złota” i aby je zdobyć, oszuści Internetowi posługują się przeróżną taktyką, robią to bez skrupułów, stwarzając domniemanie uczciwości. Z @ od VSC dowiedziałam się, że nawet ich też oszczędzają i w sieci pojawiły się ogłoszenia, łudząco noszące znamiona prawdopodobieństwa marki SecretClient®. Aby ustrzec obserwatorów przed pułapką wyłudzenia danych, w @ podano kilka istotnych uwag zachowania ostrożności, zadbano aby współpracujący z VSC nie ulegli lichwiarskim ofertom. Takie zachowania popieram - ostrzegać w miarę szybko, a obserwatorom zalecam czujność w analizowaniu oferowanych badań. Podane w @ informacje mogą być bardzo pomocne, tylko 3 punkty ostrożności i jakże bardzo istotne. Skoro ja taką informację otrzymałam, ufam ze inni też. Dziękuję.

DORA_1

22.05.2014

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (1)
Nawet nie przypuszczałam,...
Nawet nie przypuszczałam, że Secret Client może mieć już 16 lat, to wiek blisko ”pełnoletni” i prezenty z tej okazji dla Tajemniczych Klientów to całkiem udany pomysł, tym bardziej, że są referencje, coś co na naszym rynku, niekoniecznie chwalą pracodawcy jeśli sami mają je wystawić. Secret Client. wystawi je po spełnieniu tylko 3 warunków, to niewiele jak na dokument typu referencje więc warto się przyłożyć i zadać odrobinę trudu, choć obserwacje to żadna uciążliwość, każdego dnia człowiek coś widzi, czegoś doświadcza, ma kontakt z różnymi okolicznościami miejsc w których przebywa, jest obsługiwany w najprzeróżniejszy sposób, dlatego warto zrobić z tego użytek, zamieścić opinie, sugestie, wrażenia i podzielić się tym z innymi, za pośrednictwem portalu. To przy okazji kształtuje elokwencję, dystans i obiektywizm, cechy mające istotne znaczenie, zwłaszcza u młodego pokolenia, które w ogromnej ilości prezentuje roszczeniowe postawy. Aktywność w portalu VSC może to zmieniać i przy okazji, stać się czymś w rodzaju sympatycznego, nie absorbującego nadto, hobby. Mając pokaźny zasób obserwacji, zamierzałam znacznie ograniczyć moją działalność tutaj, jednak @ z informacją ”Prezenty dla tajemniczych”, znów mnie uaktywnił, zapewne inni też go otrzymali, organizacja informacyjna i komunikacja z VSC zawsze była na wysokim poziomie, w moim odczuciu, od czasu rejestracji w portalu. Tym razem to nie jest konkurs ani loteria ale łączy przyjemne z pożytecznym i daje prezent każdemu, kto ma ochotę go otrzymać, a prezenty każdy lubi otrzymywać, więc warto się o nie postarać. Zasady są jasno skonstruowane, warto się z nimi zapoznać, zachęcam do udziału.

DORA_1

18.05.2014

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (0)
Niestandardowe, nieoklepane życzenia...
Niestandardowe, nieoklepane życzenia w treści, krótkie, sympatyczne i całkiem miłe :” Trzy zające niosą Państwu życzenia radosnych, pełnych wiosennego nastroju Świąt”, poparte obrazem trzech fikuśnych zajączków, otrzymałam w e-mailu 18 IV, od Zespołu Programu Secret Client i Jakość Obsługi. Program pamięta o każdych świętach i miłe życzenia przesyła, jak mniemam – wszystkim użytkownikom portalu. Choć nie jest to typowa transakcja kupna, sprzedaży czy innej formy obsługi ofertowej i ma wymiar bardziej obyczajowy i jest swego rodzaju działaniem około-obsługowym, stanowi istotny aspekt codzienności, godny zauważenia i docenienia. Zwyczaje trzeba pielęgnować i VSC o tym wie, nim Wielkanoc nastała, życzenia dotarły i w dobry nastrój, także "wiosennie" spotęgowały. Dziękuję.

DORA_1

22.04.2014

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (0)
Wieczorem 10-go, zorientowałam...
Wieczorem 10-go, zorientowałam się, że strona VSC nie funkcjonuje jak należy, otwiera się jej obcojęzyczna wersja, więc dałam sobie spokój ale po otworzeniu poczty @ znalazłam informację od VSC – temat ”System SecretClient” - ważna informacja!!!, w której przepraszano za utrudnienia w funkcjonowaniu, podając nową stronę do logowania się do serwisu. To rozumiem, coś się dzieje klient informację otrzymuje, jak przystało na portal powiązany ściśle z innym - Jakość Obsługi. Szybka reakcja na niedogodności, błyskawiczna informacja z rozwiązaniem zastępczym.

DORA_1

11.02.2014

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (0)
Z Nowym Rokiem,...
Z Nowym Rokiem, dniem 1 stycznia zmieniono zasady współpracy/rozliczeń z Vision Secret Client i taką informację otrzymałam na pocztę @, wyszczególniono w niej najistotniejszych 6 zmian, sformułowana w sposób grzeczny ”Szanowni Audytorzy … Pozdrawiamy …”. Na stronie VSC można poznać całość regulaminu i także treść umowy, której akceptacja/zawarcie to jedynie jej ”zakliknięcie” przy ankiecie. Poproszono też o uaktualnienie danych w koncie. Każda zmiana zawsze była mi dostarczana i myślę, że innym audytorom też. Rzetelna informacja dostarczona na czas, komunikatywność w każdej formie jest zawsze podstawą udanej współpracy, VSC zawsze o to dbało i, jak widać – dba. Jednak zajrzałam do zasad współpracy na moim koncie i tu widnieje jeszcze sformułowanie ”nagroda”, a przecież zgodnie z treścią @ będzie to umowa o dzieło więc o nagrodzie nie może być mowy, jak widać w zakładkę ”Zasady współpracy” zmiany jeszcze nie dotarły, podobnie na stronie głównej VSC. Wprawdzie to są szczegóły, ale jednak.

DORA_1

04.01.2014

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nowy Rok jest...
Nowy Rok jest dobrym momentem na podsumowania i kilka słów nt. współpracy z portalem VSC też wpiszę, zwłaszcza, że pozytywnie oceniam, choć nader ogromu badań nie wykonałam z różnych przyczyn. Zamiar przydzielenia mi badania był zawsze uzgadniany ze mną wcześniej, rozmowy przebiegały grzecznie w miłej atmosferze. Zdarzyło się, że jednego badania mi nie uwzględniono, co było ewidentnie moją winą, gdyż dokupiłam tzw. nad-artykuł, czego robić nie powinnam. Jednak zanim zostało to odrzucone, kontaktowano się ze mną kilkakrotnie telefonicznie i @, sprawdzano dokładnie i niedomówień nie było. Moje kontakty z firmą zawsze były na właściwym poziomie i dziwiły mnie negatywne wpisy/opinie innych, zwłaszcza tzw. szybkich gdzie negatyw wartało-by poprzeć kilkoma zdaniami uzasadnienia, ale to już indywidualne podejście wpisującego. Szybkie opinie mają swoje prawa i tu zmieniłabym coś w regulaminie, nakazującego poparcie (to tylko moje rozważania). Ilość @ rekrutujących do badań jakie otrzymywałam świadczy, że rynek jakości badany jest w trybie ciągłym. Rewelacją okazała aplikacja mobilna Premia360, chociaż z niej nie korzystam (inaczej gromadzę informacje), poznałam jej funkcjonowanie i uważam za pozytyw. Szczególnie fajne dla mnie były ankiety, które także wypełniałam z gratyfikacją punktową. Ogólnie uważam, że rok był całkiem udany i negatywów nie dostrzegam.

DORA_1

02.01.2014

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Secret Client a...
Secret Client a Jakość Obsługi to prawie tożsame aczkolwiek różniące się strony internetowe, mające ze sobą dość ścisły związek. Ostatni konkurs/zabawa, owocował zgodnie z regulaminem, nie tylko w nagrody finansowe ale także w nagrody punktowe na koncie Secret Client i choć wielkiego znaczenia one nie mają, jedynie symboliczne to jednak całkiem miła ta symbolika. Dość dawno gościłam na koncie tej strony więc nieco zmian w szacie dało się zauważyć i na pewno ogólne wrażenie na plus. Informacje te same trochę inaczej prezentowane, aktualnie zakończony konkurs posumowany, funkcjonalność bez zarzutów z bezpośrednim przejściem do strony Jakości Obsługi.

DORA_1

06.12.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Otworzyłam stronę secretclient.com...
Otworzyłam stronę secretclient.com i objawiły mi się dane dla tego portalu w świetle opinii ekspertów, którzy wysoko ocenili SecretClient w swoich rankingach, przyznając I miejsce w branży badań – Diament Forbes oraz uznając ich za najdynamiczniej rozwijającą się firmę, z najlepszą stroną internetową o największej innowacyjności. Myślę, że te nagrody się należą, firma ma coraz więcej zwolenników, przybywa dynamicznie obserwatorów i nic dziwnego. Zamieszczanie opinii to swego rodzaju frajda i jednocześnie pozytywny wpływ na kształtowanie języka wypowiedzi, zwłaszcza młodych ludzi. Gratuluję nagród, są one w pełni zasłużone.

DORA_1

15.03.2013

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (0)
Natknąłem się ostatnio...
Natknąłem się ostatnio na tą stronę. Po wnikliwej lekturze znalezionych na niej treści, postanowiłem się zalogować i jak na razie jestem zadowolony. Oprawa graficzna jest bardzo ładna, a cała strona przejrzysta. Interfejs jest prosty i intuicyjny. Na szczególną pochwałę zasługuje brak wyskakujących reklam. Uwagę przykuwa duże okno odsyłająca nas na stronę "Nasza Klasa". Stronę oceniam bardzo dobrze.

rozbi

01.03.2013

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (0)
Niby to samo...
Niby to samo ale po nowemu na stronie Secret Klient po zalogowaniu się i muszę przyznać, nawet mi się podoba – trochę zmiany w czcionce i rozmieszczeniu informacji, chyba pojawił się podświetlany link (głowy nie dam, może był tylko go nie zauważyłam) „więcej na temat firmy VSC, zespołu, klientów i osiągnięć >>”. Choć ogólnie nie zmieniła się tonacja kolorystyczna i błękit króluje to jednak jest jakby lepiej, choć prawie to samo. Nawet drobne zmiany maja pozytywny wpływ, niwelują nudę i opatrzenie się. Nie wiem od kiedy jest ta zmiana bo dość dawno się tu nie logowałam, ale przyznam – tak jakby lepiej się patrzy. Strona funkcjonuje bez zarzutów, kolejne odnośniki od razu się otwierają.

DORA_1

04.01.2013

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (1)
Ostatnio zgłaszana obserwacja,...
Ostatnio zgłaszana obserwacja, od razu - tuż po jej zapisaniu - pojawiła się w zaakceptowanych. Podobnie pojawiła się również w systemie Vision SecretClient z najniższą punktacją. Wnioskuję, że osoba oceniająca obserwację, nie przeczytała jej dokałdnie (zbyt szybka akceptacja) i do końca (najniższa ocena - 1 pkt).

Jakinf

09.11.2012

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (1)

VSC

Dane firmy

Wrocław

Wrocław, Grabiszyńska 186/2B/2

Czy te firmy wypadają lepiej niż VSC?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Profesjonalna obsługa i...
Profesjonalna obsługa i dobry produkt w ofercie