Szukaj opinii o...Gdzie?

Jesteś tutaj: Cała Polska
Banki, finanse, ubezpieczenia
Banki
Alior Bank
 Żeromskiego 23 Radom

Alior Bank

Kategoria: Banki

Wynik dla całej firmy:

Opinii:1205

Zgłoś błędne dane

Odpowiadamy klientom

Alior Bank

Żeromskiego 23 Radom

Podobne w okolicy:Inna lokalizacja?

Opinie (10)

Pokaż opinie

10 z 10 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena
avatar

Opinii

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 31.10.2014

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Jakinf

Radom

Opinii 149

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 07.10.2014

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Sylwia

Pionki

Opinii 333

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 26.06.2014

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Dorota

Szepietowo

Opinii 750

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 01.03.2014

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Mateusz

Zwoleń

Opinii 21

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 07.01.2014

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Secret Shopper

Radom

Opinii 5

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 10.01.2012

Zgadzam się  80% Nie zgadzam się  20% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Aleksandra

Warszawa

Opinii 2

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 31.10.2011

Dn. 31 października udałam się do oddziału Alior Banku w celu wypłacenia pieniędzy z konta i zamknięcia rachunku. Po podejściu do wolnego stanowiska pracownik zapytał w czym może mi pomóc. Kiedy powiedziałam, że chciałabym wypłacić pieniądze z konta walutowego i zlikwidować konto, aby nie ponosić kosztów związanych z jego prowadzeniem, poinformował mnie, że nie muszę zamykać konta, ponieważ istnieje możliwość zastrzeżenia karty, abym nie musiała płacić za jej posiadanie, a jednocześnie abym w...

Dn. 31 października udałam się do oddziału Alior Banku w celu wypłacenia pieniędzy z konta i zamknięcia rachunku. Po podejściu do wolnego stanowiska pracownik zapytał w czym może mi pomóc. Kiedy powiedziałam, że chciałabym wypłacić pieniądze z konta walutowego i zlikwidować konto, aby nie ponosić kosztów związanych z jego prowadzeniem, poinformował mnie, że nie muszę zamykać konta, ponieważ istnieje możliwość zastrzeżenia karty, abym nie musiała płacić za jej posiadanie, a jednocześnie abym w każdej chwili mogła ją znowu uaktywnić. Następnie poprosił o sprawdzenie moich danych na monitorze i potwierdzenie transakcji elektronicznym podpisem. Po wypłaceniu pieniędzy poprosił, abym sama je przeliczyła. Pracownik banku był wyjątkowo miły, doskonale orientował się w ofercie banku i cierpliwie odpowiedział na wszystkie moje pytania dotyczące ponownej aktywacji karty. Jego wygląd był elegancki i również świadczył o profesjonalizmie. Cała wizyta w placówce przebiegła sprawnie i trwała około 10 minut. Miejsce było czyste i schludne.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Karol

Radom

Opinii 1

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 24.03.2010

Wczoraj udałem się do mojego banku w celu wypłaty pieniędzy z mojego konta. Po wejściu od razu zwróciłem uwagę na przyjemna atmosferę panująca w Alior Bank . Bank był bardzo czysty wszędzie panował ład i porządek . Widać że jest bardzo dobrze zorganizowany. Miłym akcentem we banku są monitory na których wyświetlane są różnego rodzaju informacje z kraju oraz ze świata .Na obsługę przez pracownika czekałem zaledwie parę minut. Wyglądał on bardzo schludnie i rzeczowo. Pan był miły i w sposób ...

Wczoraj udałem się do mojego banku w celu wypłaty pieniędzy z mojego konta. Po wejściu od razu zwróciłem uwagę na przyjemna atmosferę panująca w Alior Bank . Bank był bardzo czysty wszędzie panował ład i porządek . Widać że jest bardzo dobrze zorganizowany. Miłym akcentem we banku są monitory na których wyświetlane są różnego rodzaju informacje z kraju oraz ze świata .Na obsługę przez pracownika czekałem zaledwie parę minut. Wyglądał on bardzo schludnie i rzeczowo. Pan był miły i w sposób fachowy mnie obsłużył. Wypłata pieniędzy odbyła się bardzo sprawnie. Bank za taką usługę nie pobiera żądnych opłat co jest bardzo dobre dla mnie.Przy okazji pomyślałem że warto się dowiedzieć więcej o funduszach inwestycyjnych oraz jaka ofertę bank posiada . Pracownik w sposób dogłębny oraz do zrozumienia wytłumaczył i przedstawił mi ich ofertę . Zaciekawił mnie tym tematem i przekonał że inwestowanie w taki sposób bardzo się opłaca. Poprzez specjalną broszurę pokazał mi jak przez kolejne lata będą rosły mi pieniądze zależnie od wpłacanej kwoty . Zrobił to w sposób profesjonalny .Na zakończenie wręczył mi broszurę i powiedział że w najbliższym czasie się ze mną skontaktuje. Po wizycie w banku mam bardzo dobre odczucia dotyczące obsługi i fachowości pracowników w nim pracujących. Wiem że moja dalsza współpraca z alior bank będzie przyjemna oraz długa.

Zgadzam się  43% Nie zgadzam się  43% Bezużyteczna  14% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Mirosław

Radom

Opinii 14

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 10.10.2009

Placówkę banku odwiedziłem w celu założenia konta dla córki. Bardzo miła pani Anna przywitała nas i zaprosiła na filiżankę kawy. Po przedstawieniu jej naszych wymagań, pracownica dokładnie wytłumaczyła nam różnice między oferowanymi przez firmę kontami. Wszystko to odbywało się za pomocą informacji wyświetlanych na dotykowym ekranie. Pani Ania pomogła nam również porównać interesujące nas konto z ofertami w innych bankach. Po wypełnieniu wszystkich dokumentów pracownica zaproponowała, że...

Placówkę banku odwiedziłem w celu założenia konta dla córki. Bardzo miła pani Anna przywitała nas i zaprosiła na filiżankę kawy. Po przedstawieniu jej naszych wymagań, pracownica dokładnie wytłumaczyła nam różnice między oferowanymi przez firmę kontami. Wszystko to odbywało się za pomocą informacji wyświetlanych na dotykowym ekranie. Pani Ania pomogła nam również porównać interesujące nas konto z ofertami w innych bankach. Po wypełnieniu wszystkich dokumentów pracownica zaproponowała, że pokaże w jaki sposób można obsługiwać konto internetowe na jednym z dwóch istniejących w placówce stanowisk elektronicznych. Wystrój delegatury oraz przyjazne nastawienie pracowników sprzyjają dobrej współpracy z klientami.

Zgadzam się  47% Nie zgadzam się  45% Bezużyteczna  8% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Robert Song

Opinii 12

lokalizacja
Żeromskiego 23, Radom
Data 02.09.2009

Alior Bank. Bank działający od niedawna na Polskim rynku. Zaciekawił mnie. Postanowiłem go odwiedzić przy nadarzającej okazji. Taka zdarzyła się w ostatnią środę. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Przyjemne kolory wystroju placówki trafiają do mojej wyobraźni. Widzę na ścianie monitor na którym przejrzeć mogę bieżącą ofertę banku oraz przyjrzeć się osobom zatrunionym w oddziale. Kolejny plus. Zaraz po wejściu przybiega do mnie pani i miłym głosem zapytuje w czym może pomóc? Po mojej...

Alior Bank. Bank działający od niedawna na Polskim rynku. Zaciekawił mnie. Postanowiłem go odwiedzić przy nadarzającej okazji. Taka zdarzyła się w ostatnią środę. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Przyjemne kolory wystroju placówki trafiają do mojej wyobraźni. Widzę na ścianie monitor na którym przejrzeć mogę bieżącą ofertę banku oraz przyjrzeć się osobom zatrunionym w oddziale. Kolejny plus. Zaraz po wejściu przybiega do mnie pani i miłym głosem zapytuje w czym może pomóc? Po mojej odpowiedzi kieruje mnie do stanowisk obsługi klientów indywidualnych informując, że wszystkie stanowiska ( w sumie trzy) są zajęte, ale jak tylko jedno z nich sie zwoli to mam podejść. Grzecznie dziękuję i siadam na wyznaczonych miejscach - wygodnych ciemnoczerwonych fotelach. Za to również duży plus. Mam czas na przyjrzenie się jak wyglada placówka. Boksy przedzielone szybą, czyć komfort obsługi, nie docierają do mnie żadne informacje rozmowy klienta z pracownikiem. Pracownicy ubrani w jednakowe stroje. To równiez mi się podoba i szczerze powiem, że jakbym wyszedł teraz z placówki to miałbym bardzo pozytywne wrażenia, ale zostałem poproszony do okienka. Pani na stanowisku kasowym przywiała mnie, niestety jednak sie nie przedstawiła. miała co prawda przypięty identyfikator, ale grzecznie byłoby sie przedstawić. Zapytałem o ofertę lokat jaką posiada bank. Niestety pani nie potrafiła nic zaprezentować. Nie zapytała jak długo chcę oszczędzać, w jakim celu chcę oszczędzać, czy chcę inwestować, czy lubię ryzyko, czy gram na giełdzie, nic zupełnie nie przejeła się moimi potrzebami. Usłyszałem tylko, że bank ma dwie lokaty na sześć miesięcy i na rok. Przy czym ta na pół roku oprocentowana jest na 3,7% (sic!), podczas gdy banki konkurencyjne tego typu lokaty mają na 6% i wiecej. Gdy spytałem dlaczego tak niskie jest oprocentowanie to usłyszałem, że lepsze było w lipcu. Nie drążyłem tematu. Zapytałem czy ma bank coś innego do zaproponowania, ale tu również usłyszałem zdawkową informację, że jest rachunek z lokatą nocną, ale o co chodzi pani nie potrafiła mi powiedzieć. Jak spytałem ile kosztuje prowadzenie rachunku to pani stwierdziła, że jest za darmo i to wszystko. Wszystko bardzo pobieżnie, na stojąco, bo nie miałem gdzie usiąść. Zapytałem czy coś może się zmienić w ofercie w najbliższym czasie, ale tylko zostałem poproszony by zadzwonic w połowie miesiąca to coś może się zmieni. Dostałem wizytówkę od pani Anny, bo tak mam na wizytówce i zostałem odesłany bym się zastanowił. Żadnej próby pozyskania klienta, żadnej chęci pomocy, nic? Czy ten bank ma cos do zaproponowania w ogóle? Szkoda, że za tym pięknym i na pewno kosztownym wystrojem placówki nic nie stoi, tylko pustka i brak kompetencji. Szkoda bo ocena byłaby wyższa. Żeby chociaż ktoś zaproponował mi kawę lub herbatę gdy sobie tak czekałem na obsługę, ale niestety klient w alior banku nie jest chyba mile widziany.

Zgadzam się  49% Nie zgadzam się  35% Bezużyteczna  16% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.