Szukaj opinii o...Gdzie?

Godło Jakość Obsługi

T-Mobile

Kategoria: Telekomunikacja mobilna

Wynik dla całej firmy:

Opinii:3190

Zgłoś błędne dane

Odpowiadamy klientom


Opinie (3190)

Pokaż opinie

10 z 3190 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena
avatar

Marlena

Bydgoszcz

Opinii 1

lokalizacja
Gdańska 35, Bydgoszcz
Data 01.11.2017

Do salonu T-Mobile na ul Gdańskiej 35 w Bydgoszczy weszłam o godzinie 15.25, 31 października 2017 roku. W salonie było czterech pracowników Salonu T-Mobile oraz dwóch na stanowisku Usług Bankowych. W salonie nie było żadnych klientów. W ciągu kilku sekund od mojego wejścia do salonu zostałam przywitana słowami „dzień dobry” przez uśmiechniętego konsultanta ze stanowiska oznaczonego numerem 1. Konsultant miał około 30 lat, miał brodę, był czysto i schludnie ubrany. Po chwili ten sam konsultant...

Do salonu T-Mobile na ul Gdańskiej 35 w Bydgoszczy weszłam o godzinie 15.25, 31 października 2017 roku. W salonie było czterech pracowników Salonu T-Mobile oraz dwóch na stanowisku Usług Bankowych. W salonie nie było żadnych klientów. W ciągu kilku sekund od mojego wejścia do salonu zostałam przywitana słowami „dzień dobry” przez uśmiechniętego konsultanta ze stanowiska oznaczonego numerem 1. Konsultant miał około 30 lat, miał brodę, był czysto i schludnie ubrany. Po chwili ten sam konsultant zapytał, czy może mi pomóc. Zapytałam o możliwość korzystania z Internetu. Pracownik ten zaprezentował mi na ulotce dwie możliwości: Internetu nielimitowanego oraz z limitem transmisji danych. Dodał też, że mogę dostać Internet z Tabletem lub laptopem, po czym poszedł na zaplecze i przyniósł mi tablet oraz laptop a na kolejnej ulotce przedstawił kwoty abonamentów. Przedstawił mi parametry techniczne laptopa. Tablet włączył, pokazał mi główny ekran i zapytał, czy chciałabym zobaczyć jakiej jakości robi zdjęcia.Konsultant był miły, kompetentny, odpowiadał na wszystkie moje pytania. Gdy powiedziałam, że się zastanowię nad ofertą spakował do kartonowej teczki ulotki oraz wydrukowaną specyfikacje laptopa, który oglądałam. Do teczki dołączył kartkę z pieczątką salonu oraz swoje imie i nazwisko. Zapytał, czy ma zadzwonić za kilka dni, aby umówić się na spotkanie, - odmówiłam i podziękowałam za obsługę.Konsultant zaprosił mnie do ponownych odwiedzin salonu.Salon był czysty, nie było kolejki klientów.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Qbeck

Kłodzko

Opinii 113

lokalizacja
B. Chrobrego 10, Kłodzko
Data 28.10.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Bartłomiej

Łosice

Opinii 25

lokalizacja
ul.Piłsudskiego 7, Siedlce
Data 24.10.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Maciej

Poznań

Opinii 2

lokalizacja
Zamenhofa 133, Poznań
Data 16.10.2017

Od samego momentu wejścia do salonu otoczono mnie opieką. Przywitano mnie z uśmiechem oraz naturalną życzliwością. Sprzedawczyni była osobą bardzo kontaktową i dociekliwą w pozytywnym sensie tego słowa. Pozytywnie zaskoczyła duża wiedza pracowniczki na temat szczegółów technicznych dostępnych w salonie telefonów. W uczciwy i rzetelny sposób zostały mi przedstawione oferty internetu mobilnego, zajmująca się mną pracowniczka salonu miała naturalny dar przekonywania pozostając przy tym nienachalną...

Od samego momentu wejścia do salonu otoczono mnie opieką. Przywitano mnie z uśmiechem oraz naturalną życzliwością. Sprzedawczyni była osobą bardzo kontaktową i dociekliwą w pozytywnym sensie tego słowa. Pozytywnie zaskoczyła duża wiedza pracowniczki na temat szczegółów technicznych dostępnych w salonie telefonów. W uczciwy i rzetelny sposób zostały mi przedstawione oferty internetu mobilnego, zajmująca się mną pracowniczka salonu miała naturalny dar przekonywania pozostając przy tym nienachalną oraz życzliwą.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Piotr

Lublin

Opinii 25

lokalizacja
Orkana 4, Lublin
Data 09.10.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Patryk

Reda

Opinii 8

lokalizacja
Grunwaldzka 108, Rumia
Data 21.09.2017

odwiedziłem punkt by oddać telefon na gwarancji. Obsługa miła i kompetentna , podeszła do sprawy z profesjonalizmem. Telefon został przyjęty i należycie opisany , zostałem poinformowany także o formie zawiadomienia jak i przybliżonym terminie realizacji reklamacji. Zapytałem także o ofertę internetową , została mi wytłumaczona i przekazana zrozumiale. Został mi pokazany także sprzęt internetowy jaki mnie interesował i obliczenie wszelkich kosztów. Obsługa bardzo zorientowana w ofercie...

odwiedziłem punkt by oddać telefon na gwarancji. Obsługa miła i kompetentna , podeszła do sprawy z profesjonalizmem. Telefon został przyjęty i należycie opisany , zostałem poinformowany także o formie zawiadomienia jak i przybliżonym terminie realizacji reklamacji. Zapytałem także o ofertę internetową , została mi wytłumaczona i przekazana zrozumiale. Został mi pokazany także sprzęt internetowy jaki mnie interesował i obliczenie wszelkich kosztów. Obsługa bardzo zorientowana w ofercie sprzedażowej . Punkt przyjęcia czysty, brak jakich kol wiek zastrzeżeń.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Patryk

Reda

Opinii 8

lokalizacja
Lęborska 6a, Sierakowice
Data 21.09.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

KAMILA

Piotrków Trybunalski

Opinii 2

lokalizacja
Słowackiego 123, Piotrków Trybunalski
Data 17.09.2017

Obsługa klienta na wysokim poziomie wg standardów firmy. Profesjonalne podejście konsultanta. Znajomość oferty oraz każdej możliwej promocji o jaką wypytałam. Badanie potrzeb przeprowadzone w sposób perfekcyjny z następstwem dosprzedaży. Czas obsługi wydłużony ze względu na godziny wieczorne, kiedy obsługiwał tylko jeden konsultant, jednak zostałam o tym poinformowana stojąc w kolejce i poproszona o chwilę cierpliwości. Na biurku panował delikatny nieporządek materiałów piśmienniczych, jednak...

Obsługa klienta na wysokim poziomie wg standardów firmy. Profesjonalne podejście konsultanta. Znajomość oferty oraz każdej możliwej promocji o jaką wypytałam. Badanie potrzeb przeprowadzone w sposób perfekcyjny z następstwem dosprzedaży. Czas obsługi wydłużony ze względu na godziny wieczorne, kiedy obsługiwał tylko jeden konsultant, jednak zostałam o tym poinformowana stojąc w kolejce i poproszona o chwilę cierpliwości. Na biurku panował delikatny nieporządek materiałów piśmienniczych, jednak sam salon był bardzo czysty i zadbany.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Morela

Żyrardów

Opinii 1

lokalizacja
1-go Maja (Galeria Żyrardów) Żyrardów
Data 14.09.2017

W placówce panuje wszechogarniający bałagan i chaos. Obsługę prowadzi dwóch pracowników, z których jeden nie wie podstawowych rzeczy o które pytają klienci i pyta się o wszystko drugiego. Drugi natomiast prowadzi obsługę konsumując kanapkę. Obsługa i kultura sprzedawców pozostawia wiele do życzenia. W salonie nie działa klimatyzacja, w kątach leżą koty z kurzu. Klienci zgłaszający reklamacje są traktowany w sposób lekceważący i opryskliwy. W salonie spędziłam 1 godz. 10 min nim podpisałam...

W placówce panuje wszechogarniający bałagan i chaos. Obsługę prowadzi dwóch pracowników, z których jeden nie wie podstawowych rzeczy o które pytają klienci i pyta się o wszystko drugiego. Drugi natomiast prowadzi obsługę konsumując kanapkę. Obsługa i kultura sprzedawców pozostawia wiele do życzenia. W salonie nie działa klimatyzacja, w kątach leżą koty z kurzu. Klienci zgłaszający reklamacje są traktowany w sposób lekceważący i opryskliwy. W salonie spędziłam 1 godz. 10 min nim podpisałam umowę.Zdecydowanie jedno z najgorszych miejsc z jakimi miałam okazje się spotkać.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

koszULA

Suwałki

Opinii 2

lokalizacja
Noniewicza 79c, Suwaki
Data 13.09.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Strona: 1 2 3 4 ... 319

W Twojej okolicy



©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.