Szukaj opinii o...Gdzie?

Jesteś tutaj: Cała Polska
Odzież, obuwie, dodatki
Obuwie
DEICHMANN

Godło Jakość Obsługi

DEICHMANN

Kategoria: Obuwie

Wynik dla całej firmy:

Opinii:3968

Zgłoś błędne dane

Odpowiadamy klientom


Opinie (3968)

Pokaż opinie

10 z 3968 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena
avatar

Patryk

Kazimierz Biskupi

Opinii 148

lokalizacja
Przyjażni 4, Konin
Data 17.11.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Patryk

Kazimierz Biskupi

Opinii 148

lokalizacja
Ogrodowa 31a, Konin
Data 17.11.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Anna

Rzeszów

Opinii 2

lokalizacja
Krasne 20B, Rzeszów
Data 30.10.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Qbeck

Kłodzko

Opinii 113

lokalizacja
Noworudzka 2, Kłodzko
Data 28.10.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Sylwia

Chwiram

Opinii 2

lokalizacja
Budowlanych 1B, Wałcz
Data 11.10.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Arkadiusz

Warszawa

Opinii 8

lokalizacja
al. Jerozolimskie 179, Warszawa
Data 02.10.2017

W dniu 02.10.2017 r. miałem okazję wejść do sklepu Deichmann zostałem przywitany przez 1 z 3 pań które stały przy kasie, poszedłem oglądać obuwie po czym jedna z pań podchodzi i pyta czy może mi w czymś pomóc(podziękowałem, ponieważ miałem już obuwie którego szukałem), klientów było trochę na sklepie lecz te 3 panie nie raczyły zająć się klientami tylko rozamwiały sobie na prywatne tematy jedna pani blondynka była odwrócona tyłem do klientów i wesoło rozmawiały sobie, gdzie mogły pomagać...

W dniu 02.10.2017 r. miałem okazję wejść do sklepu Deichmann zostałem przywitany przez 1 z 3 pań które stały przy kasie, poszedłem oglądać obuwie po czym jedna z pań podchodzi i pyta czy może mi w czymś pomóc(podziękowałem, ponieważ miałem już obuwie którego szukałem), klientów było trochę na sklepie lecz te 3 panie nie raczyły zająć się klientami tylko rozamwiały sobie na prywatne tematy jedna pani blondynka była odwrócona tyłem do klientów i wesoło rozmawiały sobie, gdzie mogły pomagać klientom którzy byli właśnie na sklepie, wychodząc ze sklepu zabrakło pożegnania czyli panie nawet nie zauważyły kiedy wychodzę ponieważ miały wiele ciekawych i śmiesznych prywatnych spraw.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Opinii


Data 23.09.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Magdalena

Częstochowa

Opinii 1

lokalizacja
Wojska Polskiego Częstochowa
Data 20.09.2017

Wchodząc do sklepu nie usłyszałam słowa Dzień dobry . Panie były tak zajęte przestawianiem towaru , że nawet nie zorientowały się gdy weszłam . Po krótkiej chwili zaciekawiły mnie buty sportowe marki Nike więc wyjęłam odpowiednie pudełko z regału z moim rozmiarem i usiadłam na pufie , aby przymierzyć . Niestety nie znalazłam drugiego więc udałam się do pań w celu wyjaśnienia mi gdzie się znajduję drugi but.Nadmieniam , że panie przez ten cały czas od momentu mojego wejścia nie podeszły i...

Wchodząc do sklepu nie usłyszałam słowa Dzień dobry . Panie były tak zajęte przestawianiem towaru , że nawet nie zorientowały się gdy weszłam . Po krótkiej chwili zaciekawiły mnie buty sportowe marki Nike więc wyjęłam odpowiednie pudełko z regału z moim rozmiarem i usiadłam na pufie , aby przymierzyć . Niestety nie znalazłam drugiego więc udałam się do pań w celu wyjaśnienia mi gdzie się znajduję drugi but.Nadmieniam , że panie przez ten cały czas od momentu mojego wejścia nie podeszły i nie zapytały się czy w czymś mi pomóc . Delikatnie wkurzona brakiem zainteresowania podeszłam do pań , które były zajęte przesuwaniem towaru i zapytał o drugiego buta . Pani powiedziała mi , że drugi but znajduję się na zapleczu i zaraz mi go przyniesie . Grzecznie podziękowałam za uzyskaną informację i cierpliwie czekałam . Ale pobyt na zapleczu pani bardzo się przedłużał więc postanowiłam interweniować u drugiej pani . Po krótkiej chwili po mojej interwencji pani zjawiła się z drugim butem . Mówiąc , że panuje na zapleczu straszny bałagan i nie mogła go znaleźć. W końcu kupiłam te buty ale ze źle dobranym specyfikiem , bo po użyciu pojawiły na butach plamy . Chociaż gdy wychodziłam usłyszał Dowidzenia. Po wyjściu czułam nie smak i totalne zlekceważenie.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Monika

Jelcz-Laskowice

Opinii 2

lokalizacja
Kutrowskiego 39, Oława
Data 06.09.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Urszula

Dobczyce

Opinii 20

lokalizacja
Pawia 5, Kraków
Data 06.09.2017

Choć sprzedawczyni nie miała dla mnie zbyt wiele czasu ze względu na liczbę klientów, poczułam się bardzo dobrze potraktowana oraz otrzymałam wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Sprzedawczyni miała plakietę "uczę się" i tu muszę wyrazić swoje uznanie dla rekrutera, bo rzadko mam do czynienia z młodymi osobami, które w tak uprzejmy i naturalny sposób obsługują klientów. Sprzedawczyni niemal cały czas naturalnie się uśmiechała, miała przyjemny głos i rzetelnie odpowiadała na zadawane jej pytania....

Choć sprzedawczyni nie miała dla mnie zbyt wiele czasu ze względu na liczbę klientów, poczułam się bardzo dobrze potraktowana oraz otrzymałam wyjaśnienia wszelkich wątpliwości. Sprzedawczyni miała plakietę "uczę się" i tu muszę wyrazić swoje uznanie dla rekrutera, bo rzadko mam do czynienia z młodymi osobami, które w tak uprzejmy i naturalny sposób obsługują klientów. Sprzedawczyni niemal cały czas naturalnie się uśmiechała, miała przyjemny głos i rzetelnie odpowiadała na zadawane jej pytania. Nie była nachalna.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Strona: 1 2 3 4 ... 397

W Twojej okolicy



©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.