BNP Paribas

(3.41)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1058 z 1477)

Rozmawiałam z doradcą...
Rozmawiałam z doradcą kredytowym, zaoferował kredyt.

zarejestrowany-uzytkownik

10.06.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Placówka w mojej...
Placówka w mojej opinii do remontu, inne Oddziały tego Banku są dużo przyjemniejsze jeśli chodzi o wygląd. Obsługa średnio zorientowana na klienta, długa kolejka do kasy, Pani Doradczyni widać zmęczona i niezadowolna (czynna jedna kasa). Zdecydowanie polecam albo zmienić kardę albo zmotywować obecnych pracowaników do lepszego wykonywania obowiązków. Osobiście po wizycie w tej placówce nie poleciałabym tego Banku bliskim

Klient_NXNQ

25.04.2022

Placówka

Warszawa, Popularna 54

Nie zgadzam się (0)
Oblsuga wita z...
Oblsuga wita z uśmiechem na twarzy, Bardzo szybko zostałam przyjęta do obsługi. Okolica czysta ubiór osób pracujących schludny.

Klient_cAsO

11.03.2022

Placówka

Rzeszów, Siemieńskiego 18

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu,...
Jakiś czas temu, jako właściciel rachunku, poszedłem dokonać zmian związanych z zameldowaniem. Wcześniej rachunek był w innym banku, gdzie byłem bardzo zadowolony z obsługi, ale w wyniku przejęcia przeszedł do Paribas. Kolejka około 20 osób, 2 pracownice obsługujące klientów w tym jedna bardzo niekompetentna za to bardzo pewna siebie, która biegała lub do niej przybiegano by pomóc. Ludzie w kolejce, również starsi, a dla klientów 3 krzesełka. Zamiast dokonać zmian, po tym co zobaczyłem, po półtoragodzinnym czekaniu, zamknąłem rachunek i otworzyłem w innym banku, gdzie obsługa mieści się w standardach europejskich, a nie głębokiej komuny. BGŻ wciąż żywy jest w głowach pracowników, klient to wróg.

Klient_gZcc

19.01.2022

Placówka

Siedlce, Joselewicza 3

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długi czas...
Bardzo długi czas oczekiwania, pracownicy niekompetentni, nie potrafią wyjaśnić działania podstawowych produktów bankowych.

Klient_T60z

16.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
wszystko było w...
wszystko było w porządku lecz do Idealnego podejścia do Klienta jeszcze trochę brakuje

Klient_OGZ3

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
zamykając konto pani...
zamykając konto pani z obsługi na wszelki wypadek pozostawiła mi jeszcze otwarty rachunek oszczędnościowy gdybym chciała kiedyś u nich coś zaoszczędzić - porażka.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa i...
Miła obsługa i kulturalna.

Monika_2311

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Spłaciłam kredyt gotówkowy,...
Spłaciłam kredyt gotówkowy, polecam

Klient_YN3g

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Fachowa pomoc. Mogę polecił ten bank z czystym sercem.

MAGDALENA_3452

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła rzetelna obsługa
Miła rzetelna obsługa

Paulina_1714

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W banku wiecznie...
W banku wiecznie są prowadzone prace, w związku z czym nie działa płatność internetowa. Nie można zrobić przelewu natychmiastowego, ani na nr telefonu. W porównaniu do innych banków jest dosyć "zacofany". Obsługa w placówce w moim mieście to totalna porażka. Po spłacie całkowitej kredytu po kilku dniach została mi pobrana kolejna "rata" z której nikt nie potrafił się wytłumaczyć, każdy pracownik i w banku i na infolinii mówił co innego. Do dziś nie odzyskałam tych pieniędzy (prawie 400zł), a minęło już prawie pół roku. W związku z powyższym mam złe doświadczenia z tym bankiem i zamierzam zamknąć tam konto, nikomu nigdy nie polecę.

Klient_9AB9

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Swietne doradztwo i...
Swietne doradztwo i fachowośc. Dostosowanie do potrzeb klienta.

Agnieszka_4103

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Umiarkowany kontakt z...
Umiarkowany kontakt z przedstawicielem w lokalnym oddziale w Zabrzu, a w Gliwicach za to tragiczna obsługa w oddziale.. Wzięłam kredyt w tym banku, ponieważ mieli tańszą ofertę, ale jakoś obsługi jest ogółem średnia. Aplikacja bankowa mniej wygodna w użyciu niż w innym banku, gdzie mam swoje konto bankowe.. Natomiast kontakt e-mailowy z centralą (chęć zmiany adresu) słaby! Długo czeka się na odpowiedź, trzeba wiedzieć do jakiego działu napisać, co wcześniej nie było zaznaczone… W innym banku sama bez problemu zmieniłam adres w aplikacji bankowej, ale nie da się tego zrobić z BNP Paribas.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fachową i kompetentną...
Fachową i kompetentną obsługa. Pracownicy doskonale wiedzą jakimi produktami dysponuje firma

Katarzyna_4148

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna obsługa, bardzo...
Rewelacyjna obsługa, bardzo dobra bankowość internetowa, prosta i funkcjonalna aplikacja bankowa.

Klient_NCRH

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, nie...
Miła obsługa, nie nachalna, uczynna, zawsze zadbana.

IZABELA_932

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
super, brak zastrzeżeń,...
super, brak zastrzeżeń, fajne promocje dla nowych klientów

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niska kompetencja obsługi...
Niska kompetencja obsługi klienta oraz brak znajomości mechanizmów własnych produktów.

Klient_lCO5

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra jakoś...
Bardzo dobra jakoś obsługi infolinii, załatwiłem wszystkie swoje sprawy nie wychodząc z domu.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

BNP Paribas

BNP Paribas jest wiodącym bankiem w Europie z międzynarodowym zasięgiem. Grupa jest obecna w 72 krajach i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników, z czego prawie 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska funkcjonuje w naszym kraju od 2015 roku, wcześniej natomiast działał jako Bank Gospodarki Żywnościowej założony w 1975 roku. Grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów w realizacji wielu projektów, oferując im bogaty wachlarz produktów finansowych, inwestycyjnych i oszczędnościowych oraz ochrony ubezpieczeniowej. Jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich. Bank BNP Paribas w Polsce to niemal 3,8 mln klientów oraz ponad 500 oddziałów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BNP Paribas?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słabo.
Słabo.