Przedstawiamy zwyciezców II edycji konkursu Oceniamy Jakość Obsługi!

 

Imię

Nagroda

Miasto

Mateusz

100

 

Poznań
Katarzyna

100

 

Rawicz
Justyna

100

 

Nielepkowice
Weronika

100

 

Łódź
Aleksandra

100

 

Warszawa
Edyta

100

 

Ruda Strawczyńska
Karol

100

 

Radom
Magdalena

100

 

Łódź
Arkadiusz

100

 

Poznań
Joanna

100

 

Olsztyn
 

 

 
Dorota

Nagroda rzeczowa - komplet garnków Tefal

Grodków
Emilia

Nagroda rzeczowa - komplet ganrków Tefal

Warszawa
Tomasz

Nagroda rzeczowa - zegarek Casio G-Shock

Lidzbark Warmiński

Zwycięzcom serdecznie gratuluejmy! Dziękujemy za udział w konkursie i zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych akcjach Polskiego Programu Jakości Obsługi!

 

Przedstawiamy katalog nagród rzeczowych:

 

nagrody 2019

tabela 3

 

 

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja - dołącz do programu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem