Szukaj opinii o...Gdzie?

Jesteś tutaj: Cała Polska
Telewizja, radio, prasa
TV - platformy i nadawcy
Cyfra+
 skrytka pocztowa nr 8  Warszawa

Cyfra+

Kategoria: TV - platformy i nadawcy

Wynik dla całej firmy:

Opinii:162

Zgłoś błędne dane

Odpowiadamy klientom

Cyfra+

skrytka pocztowa nr 8 Warszawa

Podobne w okolicy:Inna lokalizacja?

Opinie (4)

Pokaż opinie

4 z 4 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena
avatar

Dorota

Szepietowo

Opinii 750

lokalizacja
skrytka pocztowa nr 8 Warszawa
Data 09.03.2014

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

mnk

Warszawa

Opinii 218

lokalizacja
skrytka pocztowa nr 8 Warszawa
Data 24.02.2010

W ostatnim tygodniu stycznia 2010 roku skorzystałam z akcji promocyjnej pt CYFRA POWRÓT +. Zgodnie z jej warunkami w momencie przystapienia do promocji „nabyłam prawo do: 30% rabatu na opłatę abonamentowa za odbiór PAKIETU KOMFORTOWEGO przez okres 20 miesięcy kalendarzowych, 50% rabatu na opłatę abonamentowa za odbiór OPCJIPREMIUM CANAL + przez 24 miesiace kalendarzowe, 100% rabatu na opłatę abonamentowa za odbiór OPCJI DODATKOWEJ 5 X HD przez 24 miesiace kalendarzowe, oraz 100% za czynsz...

W ostatnim tygodniu stycznia 2010 roku skorzystałam z akcji promocyjnej pt CYFRA POWRÓT +. Zgodnie z jej warunkami w momencie przystapienia do promocji „nabyłam prawo do: 30% rabatu na opłatę abonamentowa za odbiór PAKIETU KOMFORTOWEGO przez okres 20 miesięcy kalendarzowych, 50% rabatu na opłatę abonamentowa za odbiór OPCJIPREMIUM CANAL + przez 24 miesiace kalendarzowe, 100% rabatu na opłatę abonamentowa za odbiór OPCJI DODATKOWEJ 5 X HD przez 24 miesiace kalendarzowe, oraz 100% za czynsz najmu za terminal HD PVR przez 24 miesiace kalendarzowe”. Zgodnie z informacja otrzymana od pracownika infolinii (przy przedluzaniu umowy) nowe warunki korzystania z usług CYFRA PLUS weszły w życie od 1 lutego 2010 r. W dniu 10 lutego 2010 r., z uwagi na brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony CYFRA PLUS, rozpoczęłam starania o otrzymanie dekodera HD, o którym była mowa w aneksie. Okazało się, że pracownicy infolinii nagle utracili wszelka wiedzę na temat mozliwosci uzyskania terminala przez osobę, która nie zawarła z CYFRA nowej umowy, a tylko przedłużyła umowę obowiazujaca dotychczas. Podobnie, w punktach dystrybucyjnych (np. zlokalizowanych w ARKADIA, BLUE CITY) przy każdej próbie uzyskania odpowiedzi na pytanie „co mam zrobić, żeby dostać terminal HD, na którego najem otrzymałam 100% dwuletni rabat?” słyszałam tylko kontr-pytanie „Zawarła Pani nowa umowę?”. „Nie, przedłużyłam stara”. „A!, no to nie wiem, ja mam tylko HD dla nowych”. I tyle. Poirytowana cała sytuacja, 12 lutego 2010 o 12:20 zadzwoniłam na infolinię CYFRA po raz kolejny. Odebrał p. K. J. Rozmowa przeprowadzona ze wskazanym osobnikiem była co najmniej kuriozalna. Otóż, dowiedziałam się, ze terminal HD otrzymam dopiero wówczas, kiedy CYFRA prześle do mnie listem zwykłym zawiadomienie, że rzeczony sprzęt czeka na mnie we wskazanym przez CYFRĘ punkcie dilerskim. Taki list powinien zostać do mnie wysłany najpóźniej 31 marca 2010 r. Na moje pytanie – gdzie określone są takie warunki oraz taki maksymalny termin przyznawania dekoderów, bowiem w przesłanym do mnie regulaminie promocji nie ma o tym słowa, K. J. odpowiedział „W regulaminie promocji nie ma również słowa o tym, że CYFRA ma Pani zapewnić pomoc w uzyskaniu dekodera HD”. Szczerzej się już zapewne nie dało. Niezrażona, kontytunowałam rozmowę. W dalszym ciagu zależało mi na uzyskaniu informacji, z jakiego źródła CYFRA wyprowadza takie a nie inne warunki. Pan K. zdradził w końcu, że „określa to wewnętrzna procedura firmy”, ale on nie ma do niej dostępu, ponieważ „nie jest w strukturze firmy i nie ma dostępu do tego rodzaju wewnętrznych procedur”. Zatem, warunki otrzymania przeze mnie dekodera zostały ustalone w wewnętrznej procedurze CYFRA PLUS, która jest tak tajna, że nie maja do niej dostępu nie tylko klienci najbardziej zainteresowani w poznaniu jej treści, ale także pracownicy infolinii, odpowiedzialni za kontakt pomiędzy użytkownikami usługi CYFRA PLUS a podmiotem, który tę usługę świadczy. Na tym rozmowę zakończyłam. 23 lutego 2010 roku otrzymałam z CYFRY telefon z informacja, że list potwierdzajacy możliwość odbioru dekodera otrzymam najpóźniej 31 kwietnia br. Zatem już nie 31 marca, a cały miesiac później. A co będzie, jeśli list zwykły zaginie? Zapewne wyśla kolejny, pytanie tylko kiedy? Pytanie również, ile miesięcy z obiecanych 24 miesięcy ze 100% rabatem na najem terminala upłynie mi bez terminala? Może należałoby owe 24 miesiace rabatu naliczać dopiero od momentu, w którym klient potwierdzi odbior nowego sprzętu? Szkoda słów na komentarz. Widać, że CYFRA intensywnie główkuje nad metodyka osiagnięcia maksymalnego wzrostu sprzedaży minimalnym nakładem kosztów. Nie ma to jak okłamać klienta, że od 1 lutego nabywa prawo do terminala HD, w dodatku ze 100 % rabatem, a później wręczyć mu ten dekoder z – co najmniej – kilkumiesięcznym opóźnieniem. Zakładam bowiem, że za kilka miesięcy go dostanę, ale kto wie, jak się sprawy potocza? Warto dodać, że w przypadku, gdy to klient CYFRA PLUS nie wywiazuje się wzorowo ze zobowiazań umownych, CYFRA PLUS nie zna litości. Ostatnio, z powodu wyjazdu na narty, spóźniłam się z płatnościa za styczeń 2010. Nieważne, że przez cały rok płacę w terminie, nieważne, że korzystam z usług tej firmy od 2006 – przysłano mi monit i doliczono z tego tytułu AŻ 10 zł do kolejnego rachunku. Nie mogę oceniać takiego postępowania inaczej, niż jako skrajnie żenujacego. Ile i komu ja mam doliczyć karna oplate za zwłokę w dostarczeniu obiecanego nowego dekodera?

Zgadzam się  53% Nie zgadzam się  45% Bezużyteczna  2% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

avatar

Katarzyna

Warszawa

Opinii 1

lokalizacja
skrytka pocztowa nr 8 Warszawa
Data 13.11.2009

na plus: 1. miła obsługa na minus 1. mało informacji na platformie internetowej do kórej odsyła się abonentów na infolinii 2. długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem 3. informacje klientowi podawane są wg zasady "jak zapyta, to trzeba powiedzieć, jak nie zapyta to przedstawiamy tylko zalety, i liczmy na to że nie zapyta o koszty" 4. i to co przekreśla firmę to brak elestyczności w kontaktach z klientami. tu króluje zasada" albo godzicie się na nasze warunki, albo nie macie...

na plus: 1. miła obsługa na minus 1. mało informacji na platformie internetowej do kórej odsyła się abonentów na infolinii 2. długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem 3. informacje klientowi podawane są wg zasady "jak zapyta, to trzeba powiedzieć, jak nie zapyta to przedstawiamy tylko zalety, i liczmy na to że nie zapyta o koszty" 4. i to co przekreśla firmę to brak elestyczności w kontaktach z klientami. tu króluje zasada" albo godzicie się na nasze warunki, albo nie macie innego wyjścia"

Zgadzam się  48% Nie zgadzam się  37% Bezużyteczna  15% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Jadwiga

Poznań

Opinii 57

lokalizacja
skrytka pocztowa nr 8 Warszawa
Data 19.12.2008

Zgadzam się  34% Nie zgadzam się  55% Bezużyteczna  11% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.