Szukaj opinii o...Gdzie?

Jesteś tutaj: Cała Polska
Transport i komunikacja
Transport szynowy
PKP
 ul. Tunelowa 2 Warszawa

PKP

Kategoria: Transport szynowy

Wynik dla całej firmy:

Opinii:566

Zgłoś błędne dane

Odpowiadamy klientom

PKP

ul. Tunelowa 2 Warszawa

Podobne w okolicy:Inna lokalizacja?

Opinie (5)

Pokaż opinie

5 z 5 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena
avatar

Jolanta

Chorzów

Opinii 9

lokalizacja
ul. Tunelowa 2, Warszawa
Data 18.09.2014

Tylko 2 czynne okienka- już nie raz korzystałam z usług PKP w różnych miejscach w Polsce ale dworzec zachodni za każdym razem uświadamia mnie ,że obsługa-pracownice na tym dworcu powinni starać się bardziej bardziej i jeszcze raz bardziej.Nie miłe ,wręcz o odpychającej aparycji pracownice PKP ciągle a to krzyczą na pasażerów w różnym wieku.A to nie udzielają bądź nie chce im się udzielić informacji kolejowej ,a to nie słyszą petenta,kolejki kilometrowe .Za każdym razem jestem świadkiem jakichś...

Tylko 2 czynne okienka- już nie raz korzystałam z usług PKP w różnych miejscach w Polsce ale dworzec zachodni za każdym razem uświadamia mnie ,że obsługa-pracownice na tym dworcu powinni starać się bardziej bardziej i jeszcze raz bardziej.Nie miłe ,wręcz o odpychającej aparycji pracownice PKP ciągle a to krzyczą na pasażerów w różnym wieku.A to nie udzielają bądź nie chce im się udzielić informacji kolejowej ,a to nie słyszą petenta,kolejki kilometrowe .Za każdym razem jestem świadkiem jakichś nieporozumień i tylko pasażerowie się wymieniają spojrzeniami i wspierają .

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Dorota

Szepietowo

Opinii 750

lokalizacja
ul. Tunelowa 2, Warszawa
Data 01.03.2014

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Anna

Lipsko

Opinii 591

lokalizacja
ul. Tunelowa 2, Warszawa
Data 08.07.2013

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Opinii

lokalizacja
ul. Tunelowa 2, Warszawa
Data 21.03.2013

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Marta

Kraków

Opinii 11

lokalizacja
ul. Tunelowa 2, Warszawa
Data 16.11.2010

Będąc w podróży ze Szczytna przesiadałam się w Warszawie z PKS-u na pociąg do Katowic. Po wyjściu z autobusu udałam sie do kasy biletowej. W pierwszej napotkanej kasie, nie było możliwości płatność kartą, na czym mi szczególnie zależało, więc zostałam odesłana na drugi koniec dworca, do kasy z taką możliwością. Po znalezieniu kas - było ich trzy i we wszystkich siedziały panie kasjerki - zauważyłam, że tylko przy jednej z nich była długa kolejka, a pozostałe nie obsługiwały pasażerów. Na...

Będąc w podróży ze Szczytna przesiadałam się w Warszawie z PKS-u na pociąg do Katowic. Po wyjściu z autobusu udałam sie do kasy biletowej. W pierwszej napotkanej kasie, nie było możliwości płatność kartą, na czym mi szczególnie zależało, więc zostałam odesłana na drugi koniec dworca, do kasy z taką możliwością. Po znalezieniu kas - było ich trzy i we wszystkich siedziały panie kasjerki - zauważyłam, że tylko przy jednej z nich była długa kolejka, a pozostałe nie obsługiwały pasażerów. Na obsługującej kasie przeczytałam informację, że nastąpiła awaria terminala, jako że było to dla mnie istotne, podeszłam do wolnej kasy w celu zapytania czy wszystkie terminale nie działają. Po trzykrotnej próbie zwrócenia na siebie uwagi pani kasjerki nie doczekałam sie odzewu. Poczekałam w kolejce do kasy z niedziałającym terminalem, tam zapytałam o awarię, dowiedziałam się ze inne terminale działają, następnie zostałam odesłana do kasy obok, gdzie wcześniej usiłowałam uzyskać informację. Tam pani odesłała mnie do kolejnej kasy, w której pani podniesionym tonem powiedziała, że zajmuje się wypisywaniem formularza i nie może mnie obsłużyć od ręki, więc musze przejść do innej kasy. Po moim wyjaśnieniu, że zostałam odesłana tutaj, powiedziała, już agresywnym tonem, że musze poczekać, bo ona jest zajęta. Jako, że była to wypowiedź niemiła, odpowiedziałam, że poczekam tylko proszę na mnie nie krzyczeć. Po takich słowach wypowiedzianych przeze mnie, zostałam obsłużona od razu. Ogólnie, panie kasjerki wykazały się niekompetencją, brakiem kultury osobistej, oraz ogólną ignorancja pasażerów.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.