Szukaj opinii o...Gdzie?

Godło Jakość Obsługi

Selgros

Kategoria: Hurtownie samoobsługowe

Wynik dla całej firmy:

Opinii:249

Zgłoś błędne dane

Odpowiadamy klientom


Opinie (249)

Pokaż opinie

10 z 249 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena
avatar

Aneta

Warszawa

Opinii 40

lokalizacja
Przylesie 3 3, Warszawa
Data 14.01.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Kiki

Gdańsk

Opinii 1781

lokalizacja
ul. Wodnika 79, Gdańsk
Data 13.11.2016

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Mateusz

Mazowszany

Opinii 37

lokalizacja
Stefana Czarnieckiego 112, Radom
Data 10.10.2016

Towar poukładany, pułki zawsze pełne, zachowana ogólna czystość, obszerny asortyment, oraz konkurencyjne ceny. Obsługa klienta (skupiając się na dziale nabiał) pozostawia do życzenia, pracownicy udają, że nie słyszą prośby o pomoc,tylko idą przed siebie, a gdy się już kogoś załapie to w odpowiedzi usłyszymy "A jest w ogóle coś takiego u nas?".Sytuacja przy kasie. Dużo towaru na wózku Pan, który robił zakupy chciał pomóc kasjerce z przekładaniem towaru usłyszał głos Pani kasjerki "Niech mnie Pan...

Towar poukładany, pułki zawsze pełne, zachowana ogólna czystość, obszerny asortyment, oraz konkurencyjne ceny. Obsługa klienta (skupiając się na dziale nabiał) pozostawia do życzenia, pracownicy udają, że nie słyszą prośby o pomoc,tylko idą przed siebie, a gdy się już kogoś załapie to w odpowiedzi usłyszymy "A jest w ogóle coś takiego u nas?".Sytuacja przy kasie. Dużo towaru na wózku Pan, który robił zakupy chciał pomóc kasjerce z przekładaniem towaru usłyszał głos Pani kasjerki "Niech mnie Pan tego nie rusza ja sama."

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Piotr

Gdańsk

Opinii 11

lokalizacja
Przy obwodnicy Gdańska Gdańsk
Data 17.09.2016

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Anna

Gliwice

Opinii 28

lokalizacja
Toszecka 11, Gliwice
Data 12.09.2016

Otoczenie:Średnio czyste. Przed wejściem do sklepu w dniu w którym byłam znajdowały się papierki i puszka aluminiowa. Nie wszystkie wózki były czyste. Szyby sklepowe czyste. Średnia ilość miejsc parkingowych, jednak układ w formie prostokąta zapewnia bliskość do wejścia sklepu.Wnętrze hurtowni i produkty:Ze względu na formę sklepu- halę hurtową, słabe oświetlenie. Podłogi gdzieniegdzie brudne, z ciemnymi plamami jak po rozlanej cieczy czy innego produktu. Czytniki sklepowe działały...

Otoczenie:Średnio czyste. Przed wejściem do sklepu w dniu w którym byłam znajdowały się papierki i puszka aluminiowa. Nie wszystkie wózki były czyste. Szyby sklepowe czyste. Średnia ilość miejsc parkingowych, jednak układ w formie prostokąta zapewnia bliskość do wejścia sklepu.Wnętrze hurtowni i produkty:Ze względu na formę sklepu- halę hurtową, słabe oświetlenie. Podłogi gdzieniegdzie brudne, z ciemnymi plamami jak po rozlanej cieczy czy innego produktu. Czytniki sklepowe działały (sprawdzałam dwa). Układ towaru dość chaotyczny, jednak jest podział na sekcje, jak i również sekcje są podpisane, niektóre towary leżały też porozrzucane. Chaos w cenach jak i plakietkach informujących. Przy produkcie znajduje się plakietka z trzema cenami. Podana jest największa to cena netto, obok znajdują się malutkie ceny podane brutto, a także cena za sztukę jak i opakowanie. Jest to dość mylące, szczególnie też z uwagi na fakt, że niektóre produkty można kupować na sztuki, a inne tylko hurtowo. Brak informacji, które produkty można kupować hurtowo, a które na sztuki. Podana cena za sztukę skusiła mnie do kupna wafelka Kinder Bueno White, a przy kasie okazało się, że można tylko całe opakowanie 30 sztuk. Przy niektórych produktach nie było w ogóle plakietek z cenami, przy innych z kolei aż dwie podając różne ceny tego samego produktu. Dotyczyło to np. wafelków Kinder Bueno, gdzie znajdowały się dwie plakietki z róźną ceną tego samego produktu, jak i np. przy winie sherry Malaga Pedro Ximenez.Obsługa i proces kasowy:Prosząc obsługę o pomoc w znalezieniu sosu Worcestershire, Pani zapytała co to jest, z jakiej kategorii. Po czym poprosiła współpracowniczki o pomoc. Po kilku minutach współpracownica zaprowadziła mnie z działu majonezy i sosy na których byłam do działu ,,kuchnia świata,, i wskazała sos. Pracownicy nosili identyfikatory jednak w większości poodwracane i nie dało się zobaczyć imienia czy nazwiska pracownika. Ogólnie pracownicy na hali pomocni aczkolwiek zajęci swoimi obowiązkami.Przy kasie Pani odezwała się tylko ,,dzień dobry,,. Nie poinformowała o cenie finalnej ani nie zapytała czy płacę kartą czy gotówką. Nie odpowiedziała również na ,,do widzenia,,. Nie nawiązała kontaktu wzrokowego. W sklepie znajdują się dwa wyjścia, jednak brak dokładnego oznaczenia. Wyszłam wyjściem troszeczkę dalszym, gdyż nie rozpoznałam wyjścia znajdującego się bliżej, brak informacji.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Monika

Wrocław

Opinii 176

lokalizacja
ul.Krakowska 71 71, Wrocław
Data 03.09.2016

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Izabela

Białystok

Opinii 176

lokalizacja
Produkcyjna 99 99, Białystok
Data 15.08.2016

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Karol

Lublin

Opinii 2

lokalizacja
ul. Jana Pawła II 59, Lublin
Data 12.08.2016

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Paulina

Gdańsk

Opinii 54

lokalizacja
ul. Wodnika 79, Gdańsk
Data 26.05.2016

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Paulina

Gdańsk

Opinii 54

lokalizacja
Przy obwodnicy Gdańska Gdańsk
Data 26.05.2016

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Strona: 1 2 3 4 ... 25

W Twojej okolicy



©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.