Szukaj opinii o...Gdzie?

Godło Jakość Obsługi

mBank

Kategoria: Banki

Wynik dla całej firmy:

Opinii:1931

Zgłoś błędne dane

Odpowiadamy klientom

http://www.mbank.pl

Informacje:
801 300 800, 42 6 300 800


Opinie (1931)

Pokaż opinie

10 z 1931 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena
avatar

Opinii

lokalizacja
Wolności 265/267, Zabrze
Data 19.07.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Anna

Ruda Śląska

Opinii 2

lokalizacja
Wolności 265/267, Zabrze
Data 05.06.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry, dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Jakość obsługi klientów w naszych placówkach jest dla nas priorytetem. Jest mi bardzo przykro, że źle się Pani czuła w naszej placówce. Pani uwagi na pewno zostaną przez nas wykorzystane do poprawienia jakości obsługi w naszym oddziale. Mam nadzieję, że w przyszłości wróci Pani do mBanku...

Dzień dobry, dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Jakość obsługi klientów w naszych placówkach jest dla nas priorytetem. Jest mi bardzo przykro, że źle się Pani czuła w naszej placówce. Pani uwagi na pewno zostaną przez nas wykorzystane do poprawienia jakości obsługi w naszym oddziale. Mam nadzieję, że w przyszłości wróci Pani do mBanku i ponownie skorzysta z naszych usług w placówce w Zabrzu przy ulicy Wolności 265/267. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach naziemnych (https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki) lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800 z telefonów stacjonarnych i komórkowych. Z pozdrowieniami Rafał Chyra, mBank

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Wiktor

Warszawa

Opinii 22

lokalizacja
https://www.mbank.pl/indywidualny/
Data 19.05.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry, dziękuję za Pana opinię. Każda uwaga, szczególnie negatywna jest dla nas cennym źródłem informacji. Zachęcamy do odwiedzania naszych oddziałów, a także zostajemy do Pana dyspozycji zarówno na mLinii pod numerem: 0 801 300 800, jak i za pomocą usługi Ekspert online. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Wojciech

Olsztyn

Opinii 24

lokalizacja
Piłsudskiego 1, Olsztyn
Data 09.05.2017

Zgadzam się  100% Nie zgadzam się  0% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry, dziękuję za podzielenie się z nami opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Cieszę się, iż poziom obsługi, z jakim spotkał się Pan w placówce mBanku w Olsztynie, spełnił Pana oczekiwania. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci...

Dzień dobry, dziękuję za podzielenie się z nami opinią na temat jakości świadczonych przez mBank usług. Cieszę się, iż poziom obsługi, z jakim spotkał się Pan w placówce mBanku w Olsztynie, spełnił Pana oczekiwania. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu klientowi. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi klienci czuli się w placówkach mBanku komfortowo. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Z pozdrowieniami Małgorzata Danowska, mBank

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Renata

Rzeszów

Opinii 5

lokalizacja
Słowackiego 6, Rzeszów
Data 26.04.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry. Bardzo się cieszę, że tak wysoko oceniła Pani jakość świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby nasi pracownicy potrafili jasno przedstawić klientom naszą ofertę, odpowiedzieć na każde pytanie, a także służyć swoją radą i pomocą w każdej sprawie. Proszę pamiętać, że do Pani dyspozycji są nie tylko doradcy w naszych placówkach naziemnych, ale również konsultanci na mLinii (pod...

Dzień dobry. Bardzo się cieszę, że tak wysoko oceniła Pani jakość świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby nasi pracownicy potrafili jasno przedstawić klientom naszą ofertę, odpowiedzieć na każde pytanie, a także służyć swoją radą i pomocą w każdej sprawie. Proszę pamiętać, że do Pani dyspozycji są nie tylko doradcy w naszych placówkach naziemnych, ale również konsultanci na mLinii (pod numerem telefonu: 801 300 800) oraz eksperci w kanałach wideo i adio przez 24 godziny na dobę. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami, Krzysztof Klepacz

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Renata

Rzeszów

Opinii 5

lokalizacja
infolinia
Data 26.04.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry. Dziękuję, że znalazła Pani czas by podzielić się opinią na nasz temat - cieszę się, że jest Pani zadowolona z kontaktu z naszymi konsultantami. Przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na połączenie. Mam nadzieję, że w kolejnych kontaktach z mBankiem nie będzie Pani musiała długo czekać. Z pozdrowieniami, Agnieszka Mrozińska – Sochalska

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

sprawdzona_opinia

Kielce

Opinii 463

lokalizacja
mbank infolinia
Data 26.04.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry. Dziękuję za opinię na nasz temat - czytanie takich komentarzy to czysta przyjemność. Proszę do nas wracać. Z pozdrowieniami, Agnieszka Mrozińska - Sochalska

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Opinii


Data 06.04.2017

Zgadzam się  100% Nie zgadzam się  0% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry, dziękuję za przesłaną opinię odnośnie jakości obsługi w mBanku. Przykro nam z powodu Państwa negatywnych doświadczeń. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy kontakt klienta z bankiem był dla niego źródłem satysfakcji i zadowolenia. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Stanisław

Bielsko Biała

Opinii 2035

lokalizacja
11 Listopada 11, Bielsko-Biała
Data 31.03.2017

Po raz kolejny wracam placówki mBanku niezadowolony z jakości obsługi. W sali głównej czynne tylko jedno stanowisko, kolejka pięć osób, ale za to dwie panie witające i proponujące gorącą kawę, podczas, gdy w banku można udusić się z duchoty. Klimatyzacja nieczynna, za to na oścież otwarte drzwi w pełnym słońcu. Gdy będę chciał się napić kawy, to pójdę do kawiarni, a w banku liczę na sprawną, szybką i profesjonalną obsługę, której w tej placówce ewidentnie brakuje! I na nic mi przeprosimy, bo...

Po raz kolejny wracam placówki mBanku niezadowolony z jakości obsługi. W sali głównej czynne tylko jedno stanowisko, kolejka pięć osób, ale za to dwie panie witające i proponujące gorącą kawę, podczas, gdy w banku można udusić się z duchoty. Klimatyzacja nieczynna, za to na oścież otwarte drzwi w pełnym słońcu. Gdy będę chciał się napić kawy, to pójdę do kawiarni, a w banku liczę na sprawną, szybką i profesjonalną obsługę, której w tej placówce ewidentnie brakuje! I na nic mi przeprosimy, bo nic to nie daje! Na nic mi zachęta do korzystania z "naziemnych" (co za słowo!) możliwości obsługi. Chcę po prostu normalności, by bank obsługiwał klientów, a nie marnował etaty i pieniądze na witaczy i parzących kawę.

Zgadzam się  100% Nie zgadzam się  0% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry, dziękuję za przesłaną opinię odnośnie jakości obsługi w mBanku. Przykro nam, że musiał Pan czekać w kolejce. Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa w naszych placówkach odbywała się w komfortowych warunkach, a każda sprawa została rozwiązana od początku do końca. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

sprawdzona_opinia

Kielce

Opinii 463

lokalizacja
mbank.pl
Data 22.03.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Odpowiedź firmy

Dzień dobry, na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Dbamy o to, aby każdy klient był zadowolony ze współpracy z mBankiem. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Strona: 1 2 3 4 ... 194

W Twojej okolicy



©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.