Szukaj opinii o...Gdzie?

Godło Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

Kategoria: Sklepy AGD i RTV

Wynik dla całej firmy:

Opinii:3417

Zgłoś błędne dane

Odpowiadamy klientom


Opinie (3417)

Pokaż opinie

10 z 3417 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena
avatar

deltakom

Koszalin

Opinii 1

lokalizacja
strona WWW
Data 20.07.2017

TU OSZUKANO MNIE TRZY RAZY PRZY ZAKUPIE JEDNEGO TOWARU !Na początku chciałbym powiedzieć , że kilkakrotnie dokonałem udanych zakupów w tym sklepie i byłem zadowolony , jednak to co miało miejsce przy zakupie mp3-ki , to istny horror . Na początek zamówiłem mp3-kę po atrakcyjnej cenie (ok. 15%) niższej od konkurencji . Zamówienie przyjęto do realizacji i pozostało mi tylko oczekiwanie na SMS o dostawie towaru do sklepu (odbiór w sklepie) . Jakież było moje zdziwienie , kiedy w poczcie e-mailowej...

TU OSZUKANO MNIE TRZY RAZY PRZY ZAKUPIE JEDNEGO TOWARU !Na początku chciałbym powiedzieć , że kilkakrotnie dokonałem udanych zakupów w tym sklepie i byłem zadowolony , jednak to co miało miejsce przy zakupie mp3-ki , to istny horror . Na początek zamówiłem mp3-kę po atrakcyjnej cenie (ok. 15%) niższej od konkurencji . Zamówienie przyjęto do realizacji i pozostało mi tylko oczekiwanie na SMS o dostawie towaru do sklepu (odbiór w sklepie) . Jakież było moje zdziwienie , kiedy w poczcie e-mailowej znalazłem list od rzeczonego sklepu , że ..."ponieważ nie odebrałem towaru w terminie transakcję anulowano" !?Powtórnie zamówiłem taką samą mp3-kę tyle , że cena była już o 30zł wyższa . No trudno , dałem się wykiwać cwaniakom. Towar odebrałem po SMSie , który tym razem dotarł do mnie - cud ! A ponieważ rzeczona MP3 miła być prezentem spokojnie przeleżała u mnie w szufladzie przez blisko dwa tygodnie czekając na stosowny czas na wręczenie prezentu . Jakież było rozczarowanie obdarowanej , kiedy przy pierwszej próbie uruchomienia "prezent" nie zadziałał . Po podłączeniu do gniazda USB pozostał głuchy i ciemny , zmieniliśmy gniazdo , później komputer - i nic . No i tutaj zaczyna się druga część historii :Reklamacja - towar przyjęto bez oporów i bardzo grzecznie . Po jakiś dwóch tygodniach dostałem list polecony . W którym czytam : " Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową , wolny od wad za które sprzedawca ponosi odpowiedzialność ." i dalej "W związku z powyższym informujemy , że reklamowany towar zostanie niezwłocznie przekazany do sklepu RTV EURO AGD , w którym została złożona reklamacja ." List datowano na 16.06.2017 (data nadania 3 dni później - nie dotrzymany termin !!) , odczekałem 5 dni i pofatygowałem się do sklepu po działający jak mniemałem towar . I tu rozczarowanie - mojej MP3-ki niema. Poinstruowano mnie , że przyjdzie do mnie SMS z powiadomieniem . Dostałem SMS i po raz któryś z rzędu poszedłem do sklepu . Niestety i tym razem nic z tego, bo w SMSsie informowano , że towar zostanie przekazany do sklepu , a nie , że można go odebrać . Wreszcie nadszedł ten właściwy SMS i poszedłem odebrać swój towar . A tu niespodzianka, nie uznano reklamacji bo wewnątrz niejako odnaleziono ślady wilgoci , czy jakiegoś płynu. Nerwy mi puściły - wyszedłem . Podsumowując : najpierw podniesiono mi promocyjną cenę ze 199 na 229 zł , później sprzedano mi niedziałający towar , a na koniec nie uznano reklamacji bo stwierdzono , że to na pewno z mojej winy, a towar był u nich dłużej niż u mnie . Nie jestem krezusem , ale odpuszczę te 229zł , ale więcej już tam nic nie kupię i będę ostrzegał wszystkich przed tym sklepem , w którym oszukano mnie trzy razy przy zakupie jednego towaru .

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Katarzyna

Radom

Opinii 3

lokalizacja
ul. Bolesława Chrobrego 1, Radom
Data 12.07.2017

Zgadzam się  100% Nie zgadzam się  0% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

izmy

warszawa

Opinii 1

lokalizacja
Złota 59, Warszawa
Data 07.07.2017

Zgadzam się  100% Nie zgadzam się  0% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Opinii


Data 07.07.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Beata

Ostrowite

Opinii 6

lokalizacja
Podgórna 65, Brodnica
Data 03.07.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Przemysław

Zembrzyce

Opinii 2

lokalizacja
ul. Zakopiańska 62, Kraków
Data 02.07.2017

Bardzo fachowa obsługa. Doradcy z własnej inicjatywy oferują pomoc oraz posiadają duża wiedzę na temat sprzedawanego asortymentu, ponadto są życzliwi uśmiechnięci zawsze schludnie ubrani. W sklepie panuje porządek, miedzy regałami można się swobodnie poruszać. Poszczególne działy są oznaczone to też łatwo można odnaleźć poszukiwany produkt. Asortyment jest bardzo bogaty , a towar wyeksponowany przejrzyście. Ceny na półce są czytelne,a także zgodne z tymi przy kasie. Promocje są wyraźnie...

Bardzo fachowa obsługa. Doradcy z własnej inicjatywy oferują pomoc oraz posiadają duża wiedzę na temat sprzedawanego asortymentu, ponadto są życzliwi uśmiechnięci zawsze schludnie ubrani. W sklepie panuje porządek, miedzy regałami można się swobodnie poruszać. Poszczególne działy są oznaczone to też łatwo można odnaleźć poszukiwany produkt. Asortyment jest bardzo bogaty , a towar wyeksponowany przejrzyście. Ceny na półce są czytelne,a także zgodne z tymi przy kasie. Promocje są wyraźnie oznaczone. Obsługa kasowa jest szybka i sprawna. Dodatkowym atutem sklepu jest to iż można skorzystać z dodatkowych usług a mianowicie : montażu, sprzedaży ratalnej oraz transportu. Z całą pewnością polecam ten sklep.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

olson

Przeworsk

Opinii 1

lokalizacja
ul. Traugutta 13, Jarosław
Data 01.07.2017

NAJGORSZY SKLEP NA ZIEMI Zamówiłam laptopa w sklepie internetowym, w sklepie dokonałam formalności 27 marca br. LAPTOP MA WADE, RAMKA OD MATRYCY ODCHODZI (moge tam zmieścić palce). Zapytałam czy instalacja systemu operacyjnego niesie za sobą późniejsze odmowy zwrotu towaru. Dostałam następująca odpowiedz "MOZE PANI BEZ PROBLEMU INSTALOWAĆ". zaprowadzono mnie do miejsca gdzie mogłam go sprawdzić. Stwierdziłam że wezmę go do domu i spotkam się z ekspertem, który w tym samym dniu potwierdził wadę...

NAJGORSZY SKLEP NA ZIEMI Zamówiłam laptopa w sklepie internetowym, w sklepie dokonałam formalności 27 marca br. LAPTOP MA WADE, RAMKA OD MATRYCY ODCHODZI (moge tam zmieścić palce). Zapytałam czy instalacja systemu operacyjnego niesie za sobą późniejsze odmowy zwrotu towaru. Dostałam następująca odpowiedz "MOZE PANI BEZ PROBLEMU INSTALOWAĆ". zaprowadzono mnie do miejsca gdzie mogłam go sprawdzić. Stwierdziłam że wezmę go do domu i spotkam się z ekspertem, który w tym samym dniu potwierdził wadę tego laptopa marki Asus. Na drugi dzien, czyli 28 marca br udałam się do sklepu w celu oddania zakupionego laptopa i odzyskaniu pieniędzy za bubel, który mi sprzedano. Kierownik z początku elegancko zaczął rozmowę a potem zaczęły się krzyki itp itd. Pani, która sprzedawała mi tegoż laptopa uciekała przede mną na drugi koniec sklepu (no żenada). Reklamacja, odstąpienie od umowy z tytułu niezgodnosci towaru z umowa..myślicie że pomogło? NIE udowodniłam że tak niepowinno być na tym samym modelu laptopa, tylko w sklepie firmy konkurencyjnej, nie to nadal nie pomogło. Sprawa oparła się o rzecznika, a dziś jest 01.07 br i nadal otrzymuje przeczące odpowiedzi na pisma moje jak i rzecznika. CO DALEJ? 2 tysiące na ulicy nie leży, a na te pieniądze pracowałam bardzo ciężko i udało mi się dostać stypendium i zakupić laptopa, aby móc rozwijać swoje pasje...i nie, nie moge ich rozwijać, natomiast pogłębiam dopadającą mnie nerwice, bo pracownicy są na tyle niekompetentni, że w ciągu jednego dnia zmieniają zdanie i wypierają się swoich słów. Ż E N A D A NIE POLECAM TEGO SKLEPU KIEROWNIK ROZMAWIAJAC ZE MNA O LAPTOPIE NAGLE PRZECHODZI NA TEMATY LODOWEK-że co? w sklepie konkurencyjnej firmy dosłownie was wyśmiali i macie bardzo negatywna opinie do producenta nic nie mam, Bogu ducha winien ale wy sie wezcie do roboty Sklep: Jarosław, ul. Traugutta 13

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Jacek

Rypin

Opinii 18


Data 24.06.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Anna

Piaseczno

Opinii 2

lokalizacja
Puławska 427, Warszawa
Data 23.06.2017

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

avatar

Monika

Warszawa

Opinii 2

lokalizacja
CH Warszawa Wileńska, ul. Targowa 72, Warszawa
Data 14.06.2017

Dnia 1 czerwca 2017 r. ok. godziny 12.00 poszłam do sklepu Euro AGD w CH Wileńska. Oglądałam kuchenki gazowe. Po krótkiej chwili podszedł do mnie sprzedawca – mężczyzna w średnim wieku, na plakietce widniało imię Andrzej. Zapytał czego konkretnie szukam. Odpowiedziałam, że kuchenki gazowej ze stali nierdzewnej o szerokości 60 cm i wskazałam na urządzenie, które wydało mi się najbardziej odpowiadające moim preferencjom. Sprzedawca zwrócił uwagę na jedną rzecz – kuchenka ta miała wysokie ruszty...

Dnia 1 czerwca 2017 r. ok. godziny 12.00 poszłam do sklepu Euro AGD w CH Wileńska. Oglądałam kuchenki gazowe. Po krótkiej chwili podszedł do mnie sprzedawca – mężczyzna w średnim wieku, na plakietce widniało imię Andrzej. Zapytał czego konkretnie szukam. Odpowiedziałam, że kuchenki gazowej ze stali nierdzewnej o szerokości 60 cm i wskazałam na urządzenie, które wydało mi się najbardziej odpowiadające moim preferencjom. Sprzedawca zwrócił uwagę na jedną rzecz – kuchenka ta miała wysokie ruszty na naczynia. Powiedział, że słyszał, jak klienci skarżyli się, że naczynia postawione na takich rusztach nie są stabilne. Obejrzeliśmy kilka innych kuchenek z niskimi rusztami, ale żadna z nich mi nie odpowiadała. Pan Andrzej zaprosił mnie do komputera, wprowadził parametry i w ofercie internetowej Euro AGD znaleźliśmy właściwą kuchenkę, którą ostatecznie kupiłam (firmy Amica). Zaoferował poszerzenie długości ubezpieczenia, z którego skorzystałam. Wspomniał też, że będę potrzebować nowego przewodu doprowadzającego gaz dodając, że zanim go kupię powinnam upewnić się jaka jest odległość pomiędzy ujściem gazu a miejscem, gdzie będzie stać kuchenka oraz rozmiar tego ujścia – podkreślił, że w przypadku instalacji gazowych raczej nie powinno się stosować przejściówek (w przypadku innego rozmiaru ujścia gazu i przewodu doprowadzającego gaz). Obsługa klienta na najwyższym poziomie.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Strona: 1 2 3 4 ... 342

W Twojej okolicy



©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.