Szukaj opinii o...Gdzie?

Dla firm

Możliwości i narzędzia
Korzyści
Dbamy o Jakość Obsługi
System raportowy on-line
Odpowiadamy Klientom
Gwiazda Jakości Obsługi

Korzyści

 

Aktywne uczestnictwo w Polskim Programie Jakość Obsługi pomoże Twojej firmie efektywnie zarządzać relacjami z klientami, budować wizerunek firmy otwartej na potrzeby konsumentów i dbającej o jakość obsługi. Zadowolony klient staje się lojalnym ambasadorem marki, a jego satysfakcja przekłada się na coraz wyższe zyski dla Twojej firmy, ponieważ dzieląc się opinią z innymi osobami, pozyskuje jednocześnie dla Twojej firmy nowych klientów.


Zdaniem ekspertów polskie firmy tracą nawet 35 miliardów złotych rocznie z powodu złej obsługi. Czy wiesz, ile Twoja firma traci z powodu złej jakości obsługi każdego dnia?



 

Jak zwiększyć satysfakcję i lojalność swoich klientów?


Wykorzystaj wszystkie możliwości Polskiego Programu Jakość Obsługi i zyskaj:


  • POZYTYWNE RELACJE Z KLIENTAMI I ICH LOJALNOŚĆ
    Pokaż klientom, że ich potrzeby są dla Ciebie ważne - słuchaj ich uwag, odpowiadaj na opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne. To buduje lojalność! Jak pokazują badania, aż 95% niezadowolonych klientów skorzysta ponownie z oferty firmy, jeżeli firma szybko zareaguje na zgłoszone problemy.

  • POZYTYWNY WIZERUNEK FIRMY NA RYNKU
  • Buduj wizerunek firmy otwartej na opinie konsumentów, której zależy na stałym doskonaleniu swoich standardów i oferty. Wyróżnij się na tle konkurencji - zyskaj prestiż i wyróżnienie, bądź Gwiazdą Jakości Obsługi! Z badań wynika, że mając do wyboru oferty 2 konkurencyjnych firm, aż 8 na 10 Polaków wybierze Gwiazdę Jakości Obsługi.

  • MOTYWACJA PERSONELU
  • Czy wiesz, że 93% Polaków uważa, że już sama świadomość pracownika o tym, że w każdej chwili może zostać oceniony, ma wpływ na jakość obsługi? To naprawdę działa!

  • WIEDZA NA TEMAT KLIENTÓW I KONKURENCJI
    Nasze analizy i raporty pozwolą Twojej firmie poszerzyć wiedzę na temat potrzeb i oczekiwań klientów także firm konkurencyjnych.

  • STAŁY MONITORING SATYSFAKCJI KLIENTÓW
    Włącz opcję powiadamiania o nowych opiniach, śledź na bieżąco satysfakcję swoich klientów, bez dodatkowych kosztów badań. Dzięki temu możesz natychmiast reagować na wszelkie nieprawidłowości i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

Nie daj się wyprzedzić konkurencji – skorzystaj z możliwości Programu już dziś!




Co wyróżnia program Jakość Obsługi?


  • W Programie Jakość Obsługi ekspertem
    jest konsument. Nie tajemnicze kapituły,
    czy „niezależni” eksperci.
  • Opinie konsumentów są ogólnodostępne, stanowiąc
    dla firm źródło wiedzy i umożliwiając nawiązanie dialogu.
  • Wyróżniamy firmy, które charakteryzują się najlepszą jakością obsługi i dbają o nią
    przez cały rok, nie tylko „od święta”.
  • Konsumenci oceniają firmy 24h na dobę,
    365 dni w roku, w ponad 2 000 miejscowości
    w Polsce. Nie zawężamy próby ani czasu badania.
  • Publikujemy w mediach i Internecie wyniki Programu, raporty oraz analizy.
  • Stworzyliśmy unikalne narzędzia, które pomogą Twojej firmie dbać o jakość obsługi przez cały rok!

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami już dziś!

tel.:+48 (71) 799 89 59

program@jakoscobslugi.pl

 

©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.