Szukaj opinii o...Gdzie?

Jesteś tutaj: Użytkownicy
Gosia
avatar

Gosia

Warszawa

Opiniuje od 15.09.2011

Średnia ocen  

Liczba opinii: 54

Opinie użytkownika (54) Pokaż opinie
10 z 54 wyników
Sortuj wg:
Data opinii
Ocena

RUCH S.A.

Złota 59 , Warszawa

Kategoria: Prasa, książki, multimedia

Data    17.02.2012

Bardzo mnie cieszy obecność kiosków Ruchu w centrach handlowych, zwłaszcza tych dużych jak Złote Tarasy, gdzie mimo marketu Carrefour Expres kolejki często co najmniej zniechęcają do zakupów. W kiosku ruchu towar jest rozmieszczony w jasny sposób, oprócz prasy znajdziemy tu zimne napoje, kolekturę lotto, papierosy czy zwykły długopis. Obsługa oferuje swoją pomoc, sprawnie przeprowadza transakcje i nie irytuje się kiedy klient pyta o lokalizację innego sklepu w Złotych Tarasach:) Jeżeli...

Bardzo mnie cieszy obecność kiosków Ruchu w centrach handlowych, zwłaszcza tych dużych jak Złote Tarasy, gdzie mimo marketu Carrefour Expres kolejki często co najmniej zniechęcają do zakupów. W kiosku ruchu towar jest rozmieszczony w jasny sposób, oprócz prasy znajdziemy tu zimne napoje, kolekturę lotto, papierosy czy zwykły długopis. Obsługa oferuje swoją pomoc, sprawnie przeprowadza transakcje i nie irytuje się kiedy klient pyta o lokalizację innego sklepu w Złotych Tarasach:) Jeżeli potrzebuję gazety czy małego picia i czas ma znaczenie zawsze wybieram kiosk Ruchu w galerii handlowej.

Zgadzam się  0% Nie zgadzam się  100% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Freshmarket

Surowieckiego 2a 1b , Warszawa

Kategoria: Supermarkety

Data    17.02.2012

FreshMarket - od dawna wyczekiwana inwestycja w małym budynku na ruchliwym rondzie ursynowa jest stale rozwijającym się miejscem. Przestrzeń jest mała, sklep stara się zapewnić możliwie jak najszerszy asortyment. Nie podoba mi się lokalizacja kas, jeżeli w sklepie jest ruch i w kolejce ustawi się więcej niż 3 osoby, a czynna jest jedna kasa to niemożliwością staje się dostanie do półek z piciem znajdujących się w bliskim sąsiedztwie jednej z kas. Obsługa wykazuje często zbyt "luźne" podejście...

FreshMarket - od dawna wyczekiwana inwestycja w małym budynku na ruchliwym rondzie ursynowa jest stale rozwijającym się miejscem. Przestrzeń jest mała, sklep stara się zapewnić możliwie jak najszerszy asortyment. Nie podoba mi się lokalizacja kas, jeżeli w sklepie jest ruch i w kolejce ustawi się więcej niż 3 osoby, a czynna jest jedna kasa to niemożliwością staje się dostanie do półek z piciem znajdujących się w bliskim sąsiedztwie jednej z kas. Obsługa wykazuje często zbyt "luźne" podejście do klienta, traktując czasem ludzi jak koleżanki/kolegów z podwórka. Młodzież pracująca w sklepie nie dba o profesjonalizm w relacji kasjer-klient, często zwraca się do klienta na 'ty' bez formy grzecznościowej Pan/Pani. Przy kasie mają też miejsce sytuacje kiedy kasjer przed uiszczeniem opłaty ze strony klienta oferuje jakiś towar w promocyjnej cenie, przy uprzejmej i stanowczej odmowie ze strony klienta kasjer potrafi dosyć długo 'nie dawać za wygraną' co bywa męczące.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Super-Pharm

Złota 59 , Warszawa

Kategoria: Perfumerie, drogerie

Data    17.02.2012

Super Pharm łączy w sobie drogerię i aptekę, która znajduje się w środku drogerii ale w wyodrębnionej strefie. Kieruje tam swoje kroki w stanie ostrego przeziębienia, gdyż liczę na obsługę szybszą niż w zwykłej aptece. Szybko odnajduję strefę apteki. W środku jest sporo ludzi, oprócz lady na regałach są powystawiane leki bez recepty. Ludzie są tak skupieni na porównywaniu składu leków, że ciężko jest przejść. Jakaś klientka pyta się mnie czy stoję w kolejce do kasy, czy jest jakaś osobna jeżeli...

Super Pharm łączy w sobie drogerię i aptekę, która znajduje się w środku drogerii ale w wyodrębnionej strefie. Kieruje tam swoje kroki w stanie ostrego przeziębienia, gdyż liczę na obsługę szybszą niż w zwykłej aptece. Szybko odnajduję strefę apteki. W środku jest sporo ludzi, oprócz lady na regałach są powystawiane leki bez recepty. Ludzie są tak skupieni na porównywaniu składu leków, że ciężko jest przejść. Jakaś klientka pyta się mnie czy stoję w kolejce do kasy, czy jest jakaś osobna jeżeli nie chce się wykupić recepty - robię szybkie rozeznanie, szukam jakiś wskazówek w postaci tabliczek ale niestety niczego nie znajduje i ustawiam się w jednej z dwóch kolejek. Po pewnym czasie jedna z klientek dosłownie siłą odciąga mnie na koniec kolejki, która jak się okazuje wygląda nieco inaczej niż się zwykły klient spodziewa. Mimo dużego ruchu, ewidentnie zakatarzonej społeczności panie za ladą są tylko dwie, nie reagują na pytania klientów odnośnie kierunku kolejki, która z każdą minutą rośnie w siłę. A przecież jedna decyzja znacznie ułatwiła by obsługę, uspokoiła klientów.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Reserved

Górczewska 124 , Warszawa

Kategoria: Odzież dla wszystkich

Data    17.02.2012

Cechy charakterystyczne sklepu Reserved to dobrze rozplanowana przestrzeń - wchodząc nie trzymam torebki kurczowo przy boku, mogę swobodnie przejść między alejkami. Na półkach ani wieszakach nie zauważyłam nigdy bałaganu, czy to wyprzedaż czy nowa kolekcja. Ceny są przystępne, ale obsługa nie zwraca uwagi na klientów w sklepie, jakakolwiek forma komunikacji zachodzi dopiero przy kasie a i tak jest zdawkowa. Kiedy podchodzę do kasy, pracownik ma minę wybitnie znudzonego, na moje 'dzień dobry'...

Cechy charakterystyczne sklepu Reserved to dobrze rozplanowana przestrzeń - wchodząc nie trzymam torebki kurczowo przy boku, mogę swobodnie przejść między alejkami. Na półkach ani wieszakach nie zauważyłam nigdy bałaganu, czy to wyprzedaż czy nowa kolekcja. Ceny są przystępne, ale obsługa nie zwraca uwagi na klientów w sklepie, jakakolwiek forma komunikacji zachodzi dopiero przy kasie a i tak jest zdawkowa. Kiedy podchodzę do kasy, pracownik ma minę wybitnie znudzonego, na moje 'dzień dobry' mruczy coś pod nosem. Poza obsługą klienta kasjerzy rozmawiają między sobą dosyć głośno o sprawach raczej 'firmowych'. Po zrealizowaniu transakcji otrzymuję zakupy w torebce i 'proszę' ze strony kasjera, powiedziane gdzieś w powietrze.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Gadzeciak

Górczewska 124 Warszawa

Kategoria: Zabawki

Data    11.02.2012

Na stoisku Gadżeciak zawszę znajdę jakiś ciekawy i nietuzinkowy prezent. Wszystkie produkty są ładnie wyeksponowane za szklaną szybą, każdy jest opatrzony ceną i krótkim opisem. Z tego co zaobserwowałam asortyment ciągle się powiększa. Obsługa jest miła, stojąc w kolejce słyszę jak ekspedient rozmawia z klientem, który składa reklamację - sprzedawca jest opanowany, grzeczny, wykazuje zrozumienie, nie obwinia o nieprawidłowe użytkowanie zabawki klienta. Zostaję głośno powitana, miło i sprawnie...

Na stoisku Gadżeciak zawszę znajdę jakiś ciekawy i nietuzinkowy prezent. Wszystkie produkty są ładnie wyeksponowane za szklaną szybą, każdy jest opatrzony ceną i krótkim opisem. Z tego co zaobserwowałam asortyment ciągle się powiększa. Obsługa jest miła, stojąc w kolejce słyszę jak ekspedient rozmawia z klientem, który składa reklamację - sprzedawca jest opanowany, grzeczny, wykazuje zrozumienie, nie obwinia o nieprawidłowe użytkowanie zabawki klienta. Zostaję głośno powitana, miło i sprawnie obsłużona. Sprzedawca w pełni profesjonalny, nie komentuje wyboru towaru, zapytany o brak towaru prezentowanego na stronie internetowej sklepu udziela informacji. Zakupy na tym stoisku to czysta przyjemność!

Zgadzam się  80% Nie zgadzam się  20% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Świat Spinek

Górczewska 124 , Warszawa

Kategoria: Jubilerskie salony i usługi

Data    11.02.2012

Zgadzam się  0% Nie zgadzam się  0% Bezużyteczna  100% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Rossmann

Górczewska 124 , Warszawa

Kategoria: Perfumerie, drogerie

Data    11.02.2012

W piątkowe popołudnie ruch w Wola Parku staje się coraz większy, udaję się jednak do drogerii Rossmann w poszukiwaniu odżywki do włosów, której nigdzie nie mogę znaleźć. Pierwsze co mnie martwi to duża kolejka, widoczna już na wejściu, mimo dwóch otwartych kas. Chęć posiadania upragnionego kosmetyku jest jednak silniejsza więc idę między półki. Szybko orientuje się w podziale kosmetyków i o dziwo odnajduję mój kosmetyk. Co prawda stoi on w nie tej przedziałce, w której powinien się znajdować,...

W piątkowe popołudnie ruch w Wola Parku staje się coraz większy, udaję się jednak do drogerii Rossmann w poszukiwaniu odżywki do włosów, której nigdzie nie mogę znaleźć. Pierwsze co mnie martwi to duża kolejka, widoczna już na wejściu, mimo dwóch otwartych kas. Chęć posiadania upragnionego kosmetyku jest jednak silniejsza więc idę między półki. Szybko orientuje się w podziale kosmetyków i o dziwo odnajduję mój kosmetyk. Co prawda stoi on w nie tej przedziałce, w której powinien się znajdować, bynajmniej z opisu produktów i cen na listwie półki tak wynika. Ale najważniejsze, że jest i że potrafię odnaleźć jego cenę na ww listwie. Posiadam w koszyku tylko jeden produkt, nie ukrywam, spieszy mi się a kolejka nadal wygląda kilkumetrowo. Przy małej kasie obok perfum dostrzegam panią z obsługi, pytam się jej czy mogę u niej zapłacić bo mam tylko jedną rzecz - pani jest zaskakująco miła i się zgadza, jej nigdzie się nie spieszy, obsługuje mnie profesjonalnie, sprawnie. Zaoszczędziłam sporo czasu i zapewne nerwów, co mile nastraja na dalsze zakupowe szaleństwo:)

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Tally Weijl

Górczewska 124 , Warszawa

Kategoria: Odzież damska

Data    11.02.2012

Porządek i ciekawa ekspozycja w witrynach, która zawsze zwabi do środka - to główne cechy sklepu Tally Weijl. Tutaj każdy klient zostaje zauważony i powitany przez obsługę. Ekspedientki zjawiają się obok dokładnie wtedy, kiedy jest potrzebna ich pomoc, nigdy nie są natrętne i nie obserwują ludzi jak intruzów. Bardzo sobie cenię ich pomoc, zwłaszcza kiedy wybiorę już kilka artykułów i zaczyna mi się uginać ręka pod ich ciężarem. Wtedy pani z obsługi spieszy z pomocą, odkładając rzeczy do...

Porządek i ciekawa ekspozycja w witrynach, która zawsze zwabi do środka - to główne cechy sklepu Tally Weijl. Tutaj każdy klient zostaje zauważony i powitany przez obsługę. Ekspedientki zjawiają się obok dokładnie wtedy, kiedy jest potrzebna ich pomoc, nigdy nie są natrętne i nie obserwują ludzi jak intruzów. Bardzo sobie cenię ich pomoc, zwłaszcza kiedy wybiorę już kilka artykułów i zaczyna mi się uginać ręka pod ich ciężarem. Wtedy pani z obsługi spieszy z pomocą, odkładając rzeczy do wskazanej przymierzalni. Panie zawsze grzecznie pytają, kiedy klient jest już w przymierzalni, czy ciuchy pasują, czy nie trzeba donieść rozmiaru. Pozatym, nie ma limitu rzeczy które bierzemy do przymierzenia. Tuż przy kabinkach przymierzalni znajdują się duże lustra, gdzie można się obejrzeć od stóp do głów, skorzystać z porady personelu. Ekspedientki nie patrzą się krzywym wzrokiem gdy rezygnuję z jakiejś rzeczy, przy kasie informują o promocjach, zachęcają ale znają w tym wszystkim zdrowy umiar. Po udanych zakupach dostaję aż 3 paragony ale spięte razem co znacznie ułatwia ich schowanie i wydaje mi się estetyczne.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Atlantic

Al. Jana Pawła II 82 , Warszawa

Kategoria: Bielizna

Data    06.02.2012

Chętnie odwiedzam sklep Atlantic, nie tylko ze względu na bieliznę jaką oferuje ale ze względu na profesjonalną obsługę. Na pierwszy rzut oka, tuż po wejściu mam wrażenie, że ekspedientki są tak zajęte rozmową, że nawet jako jedyna klientka pozostanę niezauważona. Po minucie okazuje się, iż się myliłam. Podchodzi do mnie ekspedientka, pyta się czy może w czymś pomóc, doradza, podtrzymuje rozmowę przy kasie, informuje o promocjach. Zakupy przebiegają w miłej atmosferze, przyjęcie płatności...

Chętnie odwiedzam sklep Atlantic, nie tylko ze względu na bieliznę jaką oferuje ale ze względu na profesjonalną obsługę. Na pierwszy rzut oka, tuż po wejściu mam wrażenie, że ekspedientki są tak zajęte rozmową, że nawet jako jedyna klientka pozostanę niezauważona. Po minucie okazuje się, iż się myliłam. Podchodzi do mnie ekspedientka, pyta się czy może w czymś pomóc, doradza, podtrzymuje rozmowę przy kasie, informuje o promocjach. Zakupy przebiegają w miłej atmosferze, przyjęcie płatności szybko i bez zarzutu.

Zgadzam się  50% Nie zgadzam się  50% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Real

Połczyńska 4 , Warszawa

Kategoria: Hipermarkety

Data    06.02.2012

Zachęcona promocją programu PayBack udaję się na zakupy do hipermarketu Real. Jest to duży i dobrze zaopatrzony market, jednak rozmieszczenie artykułów zmienia się tam dosyć często co spowalnia proces robienia tam zakupów. Ekspedienci wykładający na towar nie są w stanie udzielić wiarygodnej informacji o rozmieszczeniu produktów - zapytałam panią przy lodówkach ze śmietanami gdzie znajdę takie 36%, pani pokręciła głową, wyłożyła swój towar (śmietany) i powiedziała, że jest tylko to co widać...

Zachęcona promocją programu PayBack udaję się na zakupy do hipermarketu Real. Jest to duży i dobrze zaopatrzony market, jednak rozmieszczenie artykułów zmienia się tam dosyć często co spowalnia proces robienia tam zakupów. Ekspedienci wykładający na towar nie są w stanie udzielić wiarygodnej informacji o rozmieszczeniu produktów - zapytałam panią przy lodówkach ze śmietanami gdzie znajdę takie 36%, pani pokręciła głową, wyłożyła swój towar (śmietany) i powiedziała, że jest tylko to co widać tutaj i 36% nie ma w ogóle. Jednak postanowiłam nie dawać za wygraną i odnalazłam szereg różnych 36% przy lodówkach z mlekiem. Poza tym, ceny widniejące na półkach są błędne - prawdopodobnie nie zmieniane na bieżąco po promocjach. Przy kasie okazuje się, że płacimy znacznie więcej bo kupiony ochoczo produkt wcale nie jest w tej super cenie, która widniała na półce. Czytniki dostępne dla klientów na terenie hipermarketu też podają niekiedy błędne informacje. Mimo sporej ilości klientów działają tylko 3 kasy. Jednak pani kasjerka jest bardzo miła, uśmiechnięta, używa magicznych słów "proszę, dziękuję, przepraszam". I tak oto optymistyczny akcent łagodzi nieco wcześniejsze minusy.

Zgadzam się  0% Nie zgadzam się  100% Bezużyteczna  0% Pokaż znajomym       

Klienci firmy czekają na odpowiedź

Brak komentarzy   dodaj komentarz +

Strona: 1 2 3 4 ... 6

Ostatnio dołączyli   

awatar
awatar
awatar
awatar
awatar
awatar
awatar

Najczęściej oceniają   




©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.