Szukaj opinii o...Gdzie?

Dla firm

Możliwości i narzędzia
Korzyści
Dbamy o Jakość Obsługi
System raportowy on-line
Odpowiadamy Klientom
Gwiazda Jakości Obsługi

Program Dbamy o Jakość Obsługi

 

Czy w Twojej firmie personel przestrzega obowiązujących standardów jakości obsługi każdego dnia, a satysfakcja klientów jest na wysokim poziomie? Czy chciałbyś dodatkowo motywować pracowników, nawiązać dialog z klientami i budować pozytywny wizerunek Twojej firmy?



Jeżeli tak, przystąp do prestiżowego Programu Dbamy o Jakość Obsługi!


 


Skontaktuj się z nami: program@jakoscobslugi.pl Nasi specjaliści dokonają wstępnej analizy jakości obsługi
w Twojej firmie i przedstawią szczegółowe warunki uczestnictwa w Programie.


 


Zespół ekspertów dokona właściwego audytu certyfikującego, a następnie przedstawi raport podsumowujący, wraz ze wskazaniem mocnych
i słabych stron Twojej firmy.


 


Firmy, które zakończą audyt pozytywnym wynikiem otrzymają tytuł oficjalnego uczestnika Programu Dbamy o Jakość Obsługi, wraz z unikalnym pakietem narzędzi wspierających zarządzanie relacjami z klientami.




 

 

Poznaj pięć powodów, dla których WARTO uczestniczyć w Programie Dbamy o Jakość Obsługi:


  1. PRESTIŻ I WYRÓŻNIENIE - NATYCHMIASTOWY EFEKT WIZERUNKOWY.

    Twoja firma będzie postrzegana jako godna zaufania, dbająca o jakość obsługi, otwarta na opinie i potrzeby konsumentów. Otrzymasz pakiet narzędzi wizerunkowych i graficznych, a także licencję na wykorzystanie znaku oficjalnego uczestnika Programu Dbamy o Jakość Obsługi - znaku stanowiącego dla klientów gwarancję najwyższej jakości obsługi. Wyprzedź konkurencję, zyskaj prestiż i wyróżnienie!

  2. MOTYWACJA PERSONELU.

    Już samo poinformowanie pracowników o zaangażowaniu firmy w Program Dbamy o Jakość Obsługi wpływa na wzrost motywacji i stopnia realizacji standardów jakości obsługi (pracownicy wiedzą, że w każdym momencie ich praca może zostać oceniona). Dzięki temu pracownicy częściej się uśmiechają, podobnie jak Twoi zadowoleni klienci.

  3. WIEDZA I KNOW-HOW.

    Dzięki analizie opinii klientów dużo łatwiej jest optymalizować jakość obsługi, reagować na sytuacje kryzysowe, modyfikować firmowe standardy , a także identyfikować mocne i słabe strony firmy. Dodatkowo, gwarantujemy Ci opiekę dedykowanego konsultanta, który będzie na bieżąco monitorować wskaźniki satysfakcji Twoich klientów i pomoże Twojej firmie dbać o jakość obsługi.

  4. DIALOG Z KLIENTAMI.

    Pokaż klientom, że są dla Ciebie ważni - odpowiadaj na opinie dotyczące Twojej firmy (zgłoszone na portalu Jakość Obsługi), w których możesz podziękować za oceny pozytywne, wyrazić troskę w stosunku do negatywnych opinii i co ważne - wyjaśnić szczegóły własnej polityki jakości tysiącom innych konsumentów. Oczywiście otrzymasz także powiadomienie e-mail o każdej nowej opinii, dzięki czemu zyskasz możliwość natychmiastowej reakcji.

  5. SATYSFAKCJA KLIENTÓW.

    Zadowolenie klientów jest głównym celem Programu i jest efektem wszystkich powyższych elementów. A zadowolony klient, to lojalny klient, który nie tylko podzieli się swoimi pozytywnymi wrażeniami z innymi osobami, ale też zapewni Twojej firmie bardzo ważną korzyść: ZYSK. Dlatego naprawdę WARTO uczestniczyć w Programie Dbamy o Jakość Obsługi!


Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej: program@jakoscobslugi.pl.

©2013 Grupa VSC Projekt i realizacja Internet House


Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz aby twoja ocena miała większy wpływ na wynik tej firmy, zaloguj się:

Możesz użyć swojego konta na facebooku
Adres e-mail (login)
Nie posiadasz konta? Załóż konto i przekonaj się, że Twoja opinia się liczy!

Dziękujemy za twoją opinię!

Jeżeli chcesz, aby twoja opinia miała większy wpływ na wynik tej firmy napisz swoją recenzję klikając na obok gwiazdek.

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.X


Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.